تاریخ پست:1397/5/15 12:51
آمار کلاس‌ اولی‌های آموزشگاه‌های زرتشتی

تنها پنج دانش‌آموز زرتشتی در دبستان گیو!

خبرنگار امرداد: سیاوش نمیرانیان

دبستان گیوآموزشگاه‌های زرتشتی از نام‌نویسی 24 دانش‌آموزان زرتشتی پایه‌ی یکم برای سال تحصیلی 98-1397 خبر دادند.

دبستان پسرانه‌ی جمشیدجم در سال تحصیلی پیش رو 19 دانش‌آموز زرتشتی پایه‌ی یکم را نام‌نویسی کرده است. همچنین این آمار برای دبستان دخترانه‌ی گیو پنج تن است.

این در حالی است که در سال تحصیلی گذشته (97-1396) دبستان جمشیدجم 17 دانش‌آموز زرتشتی پایه‌ی یکم و دبستان گیو 11 دانش‌آموز زرتشتی در این پایه داشتند.

گفتنی است دبستان‌های جمشیدجم و گیو زیر پوشش انجمن زرتشتیان تهران هستند.


تاریخ پست:1397/5/15 12:51 اشتراک گذار ی در تلگرام
شمار بازدید :911

دیدگاه هموندان

نام : کیوان زمان : ۱۵ امرداد ۱۳۹۷ _ ۱۴:۰۸:۴۰

با درود کیفیت دبستان جمشید جم واقعا بالاست و حیف است که با وجود چنین دبستانی بچه های زرتشتی با هزینه های سنگین به مدارس دیگر بروند

نام : داریوش زمان : ۱۵ امرداد ۱۳۹۷ _ ۱۸:۲۵:۳۱

من دخترم امسال میره کلاس اول ، دبستان گیو هم ثبت نام کردم متاسفانه شنیدم معلمان خوبی نداره . بهتر نیست انجمن رسیدگی کنه ?

نام : خورشید زمان : ۱۵ امرداد ۱۳۹۷ _ ۲۳:۳۱:۱۶

متاسفانه از بعضی مدارس،کیفیت مورد انتظار دیده نمیشود،حتی در یزد هم این مشکل وجود دارد،اگر از طریق ارگانهای دست اندرکار و حتی نمایندگان مجلس،بودجه بیشتری به تعلیم و تربیت بچه ها اختصاص می یافت شاید اوضاع بهتر و معلمان و سیستم آموزشی بهتری داشتیم و والدین میل به ثبت نام در مدارس خودمان داشتند.

نام : اولیا زمان : ۱۶ امرداد ۱۳۹۷ _ ۰۷:۳۳:۴۴

دبستان جمشیدجم اگر از مدارس غیرانتفاعی بیشتر نباشد چیزی کمتر از آنها ندارد .ای کاش مدرسه گیو نیز ...

نام : همکیش زمان : ۱۶ امرداد ۱۳۹۷ _ ۰۷:۵۵:۱۵

با آمدن مدیرت جدید به مدرسه گیو از سال گذشت مدرسه حسابی تغییر کرده چه از نظر ظاهری و چه نظر پیشرفتهای علمی و ورزشی و تحقیقاتی و الان هم که دارن دوباره تغییراتی در کلاسها سیم کشی برق مدرسه و...میدهند و در سالیکه گذشت واقعا معلم های خوبی داشتند .

نام : ... زمان : ۱۶ امرداد ۱۳۹۷ _ ۱۲:۳۰:۰۰

دبستان دینیاری یزدهم مشکل دارد چرابرای کلاس ششم معلمی اختصاص میدن که کلاس سوم تدریس میکرده .اگرهم ناراضی باشیم وبخواهیم بچه هامون رابیرون ببریم نمیزارن.

نام : اردشیر زمان : ۱۶ امرداد ۱۳۹۷ _ ۱۴:۱۱:۲۴

من دخترم سالقبل در کلاس اول مدرسه گیو بود ما واقعا راضی بودیم . هم معلم کلاس اول خانم ملیحی خوب رسیدگی میکرد و هم مدیر با نظم و جدی در مدرسه حضور دارد. حتی با اینکه تعداد دانش آموزان پایه یکم نسبتا زیاد بود معلم واقعا تمام تلاش خود را انجام می داد.

نام : همکیش زمان : ۱۶ امرداد ۱۳۹۷ _ ۱۴:۴۷:۵۴

سه سالی هست که مدرسه گیو به واسطه انجمن اولیا مربیان دلسوزوکارآمد خیلی تغییر کرده.وباآمدن مدیرمسیولی همچون خانم امجد به جرات میتونم بگم عالی شده.طوری که ازاولیا شنیدم معلم سال اول خیلی خانم مجرب وکارآمدی هستن وهمه راضی بودن.جمع ما یادگرفته دنیای موعود توجمع دله.بهترین مدارس ماله دله.پربیراه نیست ولی الان که مدرسه ما خوب شده وخانم امجد به هربهانه ای مدرسه گیوتومنطقه مطرح میکنه چه ازنظرآموزشی وورزشی و...چرا ما ازثبت نام بچه هامون خودداری میکنیم؟؟؟

نام : شیرین زمان : ۱۶ امرداد ۱۳۹۷ _ ۱۶:۲۵:۱۲

دختر من می ره کلاس دوم معلم کلاس اولش خانم ملیحی بود واقعا عالی بود ما خیلی راضی بودیم .نمی دونم واقعا چه انتطاری داریم مدارس دیگه واقعا عالی هستن ؟

نام : همکیش زمان : ۱۶ امرداد ۱۳۹۷ _ ۱۶:۳۱:۲۳

دختر من در سال گذشته دردبستان گیو در پایه اول درس خواند ومن واقعا از خانم ملیحی وخانم امجد مدیریت مدرسه کاملا راضی بودم وهمین طور از بقیه کادر مدرسه.

نام : همکیش زمان : ۱۶ امرداد ۱۳۹۷ _ ۱۶:۳۵:۴۸

درود درسته که خانم امجد ؛مدیر کارآمدی هستن؛ولی تا انجمن زرتشتیان نخوان و تلاش نکنن؛آموزش و پرورش معلم خوب و کارآمدی به مدارس ما نمیده. ما امیدواریم با تلاش اعضای جدید انجمن؛امسال شاهد داشتن معلمهای خوب؛باتجربه و توانا در مدارس جمشیدجم و گیو باشیم. وقتی والدین مطمین باشن که مدارس ما؛از لحاظ آموزشی و مهتر از آن در حیطه‌ی پرورشی خوب هستند؛ بی‌شک بُعد مسافت و هزینه سرویس و سحرخیزی و...را متقبل میشن تا فرزندانشون در کنار همکیشانشون تحصیل کنن. به امید چنین روزی

نام : الهام زمان : ۱۶ امرداد ۱۳۹۷ _ ۱۶:۴۸:۴۴

من دو ساله که دخترم به مدرسه گیو میرود . پیش دبستانی و پارسال که کلاس اول بود . مدیریت پارسال نسبت به دو سال قبل خیلی خیلی بهتر و نظم و ترتیب قابل ملاحظه ای در کلیه امور مدرسه ایجاد شده بود . من از معلم کلاس اول دخترم راضی بودم و با جدیت و تلاشی که در خانم امجد طی این مدت دیدم مطمین هستم که با حضور ایشان و همکاری والدین، مدرسه گیو یکی از بهترین مدارس ابتدایی منطقه 6 میشود. پس باید با ثبت نام فرزندانمان حضور خود را پررنگ نگه داشته و مدرسه را برای خود حفظ کنیم

نام : همکیش زمان : ۱۶ امرداد ۱۳۹۷ _ ۱۸:۲۱:۲۴

مهمترین نکته در ثبت نام مدارس زرتشتی این هست که اکثر خانواده ها رو میشناسیم و میدونیم بچه ها مون با چه کسانی دوست هستن . مدیریت هم پارسال واقعا برنامه های جالبی برای بچه ها داشت موسیقی در زنگهای تفریح .خوراکیهای مفید جشن پایان سال .جشن اول سال و....

نام : میدیوماه زمان : ۱۸ امرداد ۱۳۹۷ _ ۰۸:۰۹:۵۵

درود بر تمامی بهدینان تو اموزش بنظر من آموزگار مهمترین هست ولی استعداد فرد هم مهمه شروع اموزش تا پایان همچون دو استقامت می مونه اهسته ولی طاقت فرسا خط پایان رو بسادگی نمیشه دست اورد

نام : سیستانی زمان : ۱۸ امرداد ۱۳۹۷ _ ۱۵:۴۱:۱۴

دختر من هم سال گذشته کلاس اول بود و ما خیلی از عملکرد خانمها امجد؛ممدوح؛گشتاسبی و ملیحی و...راضی بودیم. الان هم که مدرسه گیو از لحاظ ساختمانی در حال بازسازی هست و دبیران خوب و کارآزموده داریم؛بهتر نیست که همه‌ی همکیشان با همازوری هم و باکمک پرسنل دبستان و انجمن اولیا و مربیان و خیرین یکی از بهترین دبستان‌های تهران و ایران را بسازیم. از همکیشان عزیز خواهشمندم که با ثبت‌نام فرزندانتان در مدارس زرتشتی ؛در هرچه بهتر شدن کیفیت این مدارس کوشا باشند. سپاسگزارم

ثبت دیدگاه

نام

رايانامه

ديدگاه

دیدگاه خصوصی است بله

برای ثبت دیدگاه عبارت امنیتی تصویررو به رو را وارد کنید.



نظر سنجی

برای گذراندن اوقات فراغت تابستان چه برنامه‌ای دارید؟

هموندی در خبرنامه

آدرس رایانامه (:ایمیل) خود را وارد کنید تا خبرنامه ی امرداد روزانه نوشتارهایمان را برای شما بفرستد

Real Time Analytics