تاریخ پست:1396/11/23 12:25
گروه عکس

گروه عکس «امرداد» پستی را هفته‌ای یکبار با عنوان «بنویس و به اشتراک بگذار» برای خوانندگان به نمایش می‌گذارد که در آن احساس خود را درباره‌ی عکسی که منتشر شده بنویسند.از میان جمله‌های نوشته شده یک جمله برگزیده می‌شود که در پست بعدی اعلام می‌شود.

در «بنویس و به اشتراک بگذار»(12) که عکسی از گورستانی در کنار بنای تاریخی بود جمله‌ی «اگر مدیریت و پست ها بر پایه شایسته سالاری بود با چنین پدیده های دهشتناکی روبرو نمی شدیم ، ، باید جایی برای شکایت وجود داشته باشد اما کو جایی برای رسیدگی و کو مدیر با کفایت ؟ یاران بی گمان منظور بدی نداشته اند اما نیاز به آگاهی دارند و باید قانونی سفت و سخت ساخت و به انجام رساند، هم میهن، بازدید کنندگان خارجی به ما خواهند خندید، و کتابها خواهند نوشت بهانه دستشان ندهیم ...!» برگزیده شد.

احساس خود را درباره‌ی این فرتور(:عکس) در یک یا چند جمله کوتاه بنویسید. بهترین جمله برگزیده و به اشتراک گذاشته می‌شود.

1362


تاریخ پست:1396/11/23 12:25 اشتراک گذار ی در تلگرام
شمار بازدید :765

دیدگاه هموندان

نام : محمدعلی زمان : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ _ ۱۴:۰۰:۳۰

یادش بخیر

نام : دانا زمان : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ _ ۱۸:۵۸:۰۵

کوچه‌راه‌گذره،بایدازش‌بگذری‌تاخانه‌ی رویاهایت‌را‌بسازی،وگرنه‌دریگو‌میشی درراه‌مانده‌میشی،زرتشت‌دلش‌برات میسوزه،مثل‌من‌اسیرخاطره‌ها،بوی‌خوش‌کاهگل‌زیر‌نم‌نم‌بارون‌نباش همچون‌اوخانه‌وکوچه‌خاطره‌هایت‌را بگذر،خطر‌کن،شایدنشه‌پیامبر‌دیگری بشی،اما‌میتونی‌پیام‌اور‌پیامبرت‌باشی ::.

نام : سیما زمان : ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ _ ۰۸:۴۶:۱۹

چه حس خوبی است کوچه های بدون ماشین!

نام : گروه مستنددارابنامه زمان : ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ _ ۱۳:۱۶:۵۸

این کوچه هابوی زندگی بوی عشق و صفا و سادگی بوی کاهگل بعد از باران بوی شاد بودن مردم در عین دست تنگی میدادند

نام : بابک زمان : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ _ ۰۸:۲۴:۵۲

بی تو اما به چه حالی من از آن کوچه گذشتم ...

نام : ناهید زمان : ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ _ ۱۱:۴۳:۳۶

آخ!

نام : نیلوفر زمان : ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ _ ۱۲:۲۹:۲۸

و بداین اندیشه ام که دگر بار نام تو را با کدامین قاصدک در انزوای کوچه نجوا کنم

نام : شهین زمان : ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ _ ۱۲:۴۰:۲۲

. ..یعنی می شود دوباره روزگارمان تو ی این کوچه ها ی باصفا ودوراز همه ی زشتیهای زمانه..با اون آدمهای مخلص ویک رنگش برقراربشه ودیگه ازهیچ چیزی که دلمون بلرزونه ودلمون رابشکنه خبری نباشه...فقط آرامش وعشق وصداقت ومهربانی.. آه چه قدربرای اون صله ی رحمها دلم تنگ.شده

نام : امیرعباس زمان : ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ _ ۱۳:۰۵:۴۶

خانه ها، کوچه ها و محله های قدیمی که روزگاری همگی از یکنواختیشان دلزده شدیم و دسته دسته به خانه های مردن پناه بردیم، از عمق کهنگی شان بوی شدید تازگیِ فراموش شده ای به مشام می رسد. بویی آنچنان تازه که چون نوبرانه ای می ماند که سالهاست نوبرش نکرده ایم؛ بوی یکرنگی، بوی محبت، بوی دوست داشتن، بوی سفره های دست جمعی، بوی حرمت، بوی انسانیت.

نام : محمد محبی زمان : ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ _ ۱۳:۱۴:۳۱

یاد باد آن روزگاران یاد باد

نام : فاطمه زمان : ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ _ ۱۶:۳۰:۲۸

باران خورده،پاک با عطر خاک نم خورده ک در هوا پیچیده. درست مثل آن خاطره شیرین کودکی.

نام : منیژه زمان : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ _ ۱۹:۱۰:۴۷

من در این کوچه باران زده دنبال خودم می گردم/او که سرشار تر از عطر اقاقی ها بود/او که گیسوی سیه ریخته د ردامن باد /در پی شاپرکی بود که او را می برد تا ته باغ خیال...

نام : عاطفه زمان : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ _ ۰۱:۲۴:۱۷

کوچه، بوی نم خاک، صدای قدم های عابر پیاده ایی که دیگه هیچوقت از این کوچه رد نشد ، صداها، از ته کوچه بوی زندگی میاد ، اما درش رو بستن

ثبت دیدگاه

نام

رايانامه

ديدگاه

دیدگاه خصوصی است بله

برای ثبت دیدگاه عبارت امنیتی تصویررو به رو را وارد کنید.



نظر سنجی

آیا به کودکان کار کمک می‌کنید؟

هموندی در خبرنامه

آدرس رایانامه (:ایمیل) خود را وارد کنید تا خبرنامه ی امرداد روزانه نوشتارهایمان را برای شما بفرستد

Real Time Analytics