لوگو امرداد
باشندگی در امری خداپسندانه

جمع آوری 25 هزار در بطری توسط جوان شیرازی

مهتاب گشتاسبی، جوان زرتشتی شیرازی رکورد پیشین خود در جمع آوری ده هزار در بطری که در اسفندماه سال ۱۳۹۴ با تحویل آن به کمپین مهرپروران سبز به ثبت رسیده بود را بار دیگر و این بار با تحویل بیست‌وپنج هزار در بطری به کمپین یادشده افزایش داد.
 کمپین‌های گردآوری درهای پلاستیکی بطری نوشابه، دوغ و سایر نوشیدنی‌ها با هدف حفظ زیست‌بوم و گردآوری پسماند و بازگشت مواد ضایعاتی به چرخه تولید و انجام کاری خیرخواهانه برای تامین هزینه ساخت ویلچر برای کودکان معلول و نیازمند راه‌اندازی شده‌اند.
مهتاب گشتاسبی در گفت‌وگو با امرداد ابراز داشت: این اقدام به طور خودجوش و مردمی انجام شده و همه هم‌میهنان می‌توانند با گردآوری در بطری‌ها و تحویل آن به کمپین‌های ایجاد شده در این راستا و همچنین با آگاهی‌رسانی به دوستان و آشنایان خود در این کار خداپسندانه شرکت کنند.
مهتاب گشتاسبی افزود: با توجه به اینکه درهای پلاستیکی بطری حجم کمی دارد و نقل و انتقال آن ساده‌تر از دیگر مواد بازیافتی است، تمام مردم حتا کودکان و نوجوانان نیز می‌توانند در این کار پسندیده هم‌بهره باشند.
وی ادامه داد: جنس درها از پلی اتیلن است که کارایی زیادی در صنعت پلاستیک دارد و کارخانه‌ها استقبال خوبی برای خرید این گونه مواد دارند.
گشتاسبی به خبرنگار امرداد گفت: «از زمانی که شنیدم پول‌های حاصل از فروش درها صرف خرید صندلی چرخدار برای کودکان دارای معلولیت می شود، با همیاری زرتشتیان شیراز و حتا دوستانم در یزد، عزمم را برای بالا بردن شمار درهای گردآوری شده جزم کردم و خوشحالم که در یک کار گروهی به این مهم دست یافتم.» 
وی بیست‌وپنج هزار در بطری جمع آوری شده را پسین چهارشنبه 17 شهریورماه با همراهی شماری از زرتشتیان شیراز به نماینده‌ی کمپین مهرپروران سبز تحویل داد.

s1

s2

s3

s4

5

از راست: مهتاب گشتاسبی
6

فرتور از شهرام پوردهی زین آباد است.

1919

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

4 پاسخ

  1. درود و دستمریزاد از همت عالیتان .ای کاش انسان درک میکرد کره زمین به این زیبایی برای زندگی کردن و زنده بودن است

  2. همایون جان چه زیبا اشاره کردی آنهم در گاه آفرینش زمین (پَیته شَهیم)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-01