لوگو امرداد
گزارش تصویری از

سه تساوی در هفته پنجم جام رستم رقم خورد

پانزدهمین دوره‌ی پیکارهای مینی فوتبال جام رستم (به یاد شادروان رستم اخوی‌جو) پنجمین هفته‌ی خود را با سه دیدار تساوی در زمین چمن پردیس ماکار یزد پشت سر گذاشت.

بازی‌های هفته‌ی پنجم آدینه، هشتم آذرماه 1398 خورشیدی از ساعت 10 بامداد با دیدار دو تیم سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد و تیم پیشکسوتان قدیم یزد آغاز شد. دیدار جوانان یزدی در برابر پیشکسوتان با نتیجه‌ی تساوی 3-3 به پایان رسید و دو تیم در رده‌بندی پانزدهمین دوره جام رستم همچنان قعرنشین جدول باقی ماندند.

در دومین بازی تیم صدرنشین شادروان روح انگیز امیرانی در برابر مارکار به میدان رفت. دیدار دوم هفته‌ی پنجم با به ثمر رسیدن دو گل از نقطه‌ی پنالتی با نتیجه‌ی تساوی 1-1 به پایان رسید. سامان نمیرانیان زننده ضربه پنالتی تیم مارکار در نیمه‌ی نخست بازی بود که توپ را وارد دروازه‌ی رشید تیراندازی، دروازه بان تیم شادروان روح انگیز امیرانی کرد. در نیمه‌ی دوم تیم شادروان روح انگیز امیرانی توانست از روی نقطه پنالتی به گل برسد. شایان سبزه زننده گل تیم شادروان روح انگیز امیرانی بود.

بازی سوم و پایانی هفته پنجم با نتیجه‌ی تساوی 4-4 میان تیم‌های اهنود قاسم آباد و جوانان قدیم یزد سومین تساوی این هفته رقم خورد.

نیمه‌ی نخست بازی 2 گل برای اهنود در بر داشت و تیم جوانان قدیم یزد تک گل این بازی را به دست آورد. در نیمه‌ی دوم این دیدار دو گل برای تیم اهنود به ثمر رسید. با هت‌‌تریک خدارحم امیرانی از تیم جوانان قدیم یزد، دو تیم به نتیجه‌ی تساوی رضایت دادند.

 دیدار هفته‌ی چهارم به دلیل بارندگی و لغزندگی زمین انجام نشد. زمان برگزاری بازی‌های هفته چهارم اعلام خواهد شد.

پی دی اف جدول گلزنان پانزدهمین دوره جام رستم تا پایان هفته پنجم با توجه به بازی‌های عقب افتاده هفته چهارم

پی دی اف جدول رده‌بندی پانزدهمین دوره جام رستم تا پایان هفته پنجم با توجه به بازی‌های عقب افتاده هفته چهارم

نتایج لحظه‌ای هفته پنجم پانزدهمین دوره جام رستم  

01

02

03

04

05

0607

08

09

10

11

12

13

14

15

16

17

1819

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

فرتورها برگرفته از کانال جام رستم است.

7777

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09