لوگو امرداد

استقبال از گلوریا سپنتا؛ مدال‌آور المپیاد جهانی میکروالکترونیک

گلوریا سپنتا، دانشجوی زرتشتی، مدال‌آور چهاردهمین دوره المپیاد بین‌المللی میکروالکترونیک سیناپسیس ارمنستان در بازگشت به کرمان مورد استقبال مسوولان دانشگاه باهنر کرمان قرار گرفت.

مهندس گلوریا سپنتا، دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی برق، گرایش الکترونیک، به‌عنوان نماینده‌ی ایران از دانشگاه کرمان، با شرکت در رقابت چهاردهمین دوره المپیاد بین‌المللی میکروالکترونیک سیناپسیس به جایگاه سوم جهان دست یافت. وی آدینه 17 آبان‌ماه 1398 خورشیدی به کرمان بازگشت و با استقبال مسوولان دانشگاه باهنر کرمان روبه‌رو شد.

المپیاد میکروالکترونیک سیناپسیس با تمرکز بر طراحی و تست مدارهای دیجیتال در دو مرحله‌ی کشوری و بین المللی برگزار می‌شود. گلوریا سپنتا در مرحله‌ی کشوری که 10 مهرماه 1398 خورشیدی در دانشکده‌ی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران برگزار شد؛ توانست با دست‌یابی به رتبه‌ی سوم کشوری به‌عنوان یکی از نمایندگان ایران به مرحله‌ی رقابت بین‌المللی این المپیاد راه یابد.

المپیاد بین‌المللی میکروالکترونیک که هر ساله از سوی Synopsys شعبه‌ی ارمنستان برگزار می‌شود، یکی از مهمترین رویدادهای بین‌المللی میکروالکترونیک در ایران است. امسال ۱۳ آبان‌ماه 1398، چهاردهمین المپیاد در ایروان پایتخت ارمنستان برگزار شد. هدف از این رقابت، کشف مستعدترین و خلاق‌ترین مهندس یا دانشجوی جوان زیر 30 سال است.

هفته‌نامه‌ی «امرداد» این پیروزی را به گلوریا سپنتا و خانواده‌ی وی شادباش گفته و پیروزی‌های روزافزون را برای ایشان خواستار است.

 

03

04

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

8 پاسخ

  1. موفق و پیروزوسربلند وسبز باشند .
    باعث افتخارند

  2. گاه یک شادی هزاران شادی و آفرین میسازد برخود و دیگران h-m

  3. خواهر عزیز هموطنم پیروزی شما سندی دیگر از افتخار آفرینی بانوان فهیم ایرانی است . شادیت را تبریک و سلامتی است را آرزو دارم

  4. درود برشما
    دانشجوی تاریخ ایران اسلامی ارشد زنجان
    فرهیخته گرامی سر کار خانم بانوی بزرگوار گلوریا سپنتا
    پیروزی شما را در آوردگاه دانش در زمینه میکرو الکترونیک شادباش می گویم ،باشد که بعد از این بیشتر بدرخشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-05