لوگو امرداد
در بیست‌ویکمین نشست انجمن زرتشتیان تهران

پیمانکار سرویس مدارس شش‌گانه زرتشتی مشخص شد

در نست بیست‌ویکم انجمن زرتشتیان تهران پیمانکار سرویس مدارس شش‌گانه زرتشتی مشخص شدشرکت آرتین گشت کارگزار برنده‌ی مناقصه‌ی سرویس مدارس شش‌گانه‌ی زرتشتی در سال تحصیلی 99-1398 خورشیدی شد.
بازگشایی اسناد مناقصه‌ی سرویس پنجشنبه 17 امردادماه 1398 خورشیدی در کمیسیون خدمات انجمن زرتشتیان تهران با حضور فهیم فرهادی، بازرس مالی سال 98 انجام شد. شرکت آرتین گشت کارگزار به سرپرستی آقای کارگزار، شرکت راه سبز سرمد به سرپرستی آقای اسدی و شرکت البرز سرویس به سرپرستی آقای خویینی، شرکت‌هایی هستند که از میان هشت شرکت درخواست‌دهنده به ترتیب امتیاز لازم را به دست آورده‌اند.
مهردخت شهریاری، فرنشین کمیسیون خدمات انحمن زرتشتیان تهران از روند برگزاری مناقصه‌ی سرویس مدارس زرتشتیان گزارش داد. وی گفت: فراخوان عمومی مناقصه برای تعیین پیمانکار سرویس مدارس شهر تهران طبق برنامه‌ی از پیش اعلام شده در تارنمای رسمی انجمن زرتشتیان تهران و روزنامه‌ی همشهری خبر رسانی و مدارک پیمانکاران تحویل گرفته شد. قیمت‌های پیشنهادی هر سه شرکت تقریبا نزدیک به هم است. پیشنهاد شرکت‌ها برمبنای 260 دانش‌آموز، 20 ون و 22 تاکسی بررسی شد و قرارداد براساس هر نفر دانش‌آموز در هر نیم‌راه تنظیم می‌شود.
فرنشین کمیسیون خدمات با اشاره به این که شرکت آرتین گشت کارگزار سرویس مدارس مناطق 11، 9، 19، 17، 18، 2 آموزش و پرورش را پوشش می‌دهد و با مدارس علامه حلی و تیزهوشان در برخی مناطق آموزش و پرورش همکاری دارد که پیشینه‌ی آن در تارنمای این شرکت قابل مشاهده است، افزود: با بازدید از شرکت آرتین گشت کارگزار و بررسی کارنامه‌ی کاری و پرس‌وجو از مدیران و یا مسوولان مرتبط، به نظر این شرکت از لحاظ عملکرد در سطح کیفی بالایی است.
مهردخت شهریاری در ادامه رعایت رضایت‌مندی کارفرما و دارا بودن نرم‌افزار مسیریاب را از دیگر مزیت‌های این شرکت نام برد.
هیات‌مدیره‌ی انجمن زرتشتیان تهران با 15 رای موافق شرکت آرتین گشت کارگزار را به عنوان پیمانکار سرویس مدارس شش‌گانه‌ی زرتشتی در سال تحصیلی 99-1398 گزینش کرد. برپایه‌ی اصول مناقصه، شرکت راه سبز سرمد با احتساب امتیاز فنی و رضایتمندی خانواده‌ها شرکت دوم معرفی شد.
پیرو مصوبه‌ی نشست نوزدهم انجمن زرتشتیان تهران، خانواده‌های زرتشتی برای نام‌نویسی فرزندان خود تا 15 شهریورماه می‌توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۴ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۲ با به همراه داشتن یک قطعه عکس دانش‌آموز به دبیرخانه‌ی انجمن مراجعه کنند.
گزارش کامل از نشست بیست‌ودوم گردش 44 انجمن زرتشتیان تهران به زودی از تارنمای امرداد به آگاهی رسانده خواهد شد.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

4 پاسخ

  1. از زحمات کمیسیون خدمات که به نظر میرسد از سالهای گذشته بسیار فعالتر و شجاعتر عمل میکنند سپاسگزاری کرده و امیدواریم در این راه موفق باشند.

  2. با درود فراوان،
    لطفاً در مورد تخفیف مبلغ پرداختی برای خانواده‌هایی که چند فرزندشان در مدارس زرتشتی تحصیل میکنند و از سرویس مدارس استفاده میکنند هم توضیح بدهید.
    شوربختانه با وجودی که این قانون چندین سال هست که تصویب شده است ولی هر سال مسول سرویس در انجمن می‌گویند:باید نامه‌ای در این خصوص بنویسید و اعلام کنید که خواستار این تخفیف هستید و هرسال اعضای انجمن باید در این مورد تصمیم‌گیری کنند.
    به نظر من این کار بسیار زشت و توهین‌آمیز است، و به خانواده‌ها این حس را میدهد که اگر نیازمند این تخیف هستید درخواست بنویسید، در صورتی که وقتی ما سختی و دوری راه را به جان میخریم و می‌خواهیم فرزندانمان در مدارس زرتشتی درس بخوانند از انجمن هم این توقع را داریم که وقتی یک قانون را تصویب میکنند، آن را اجرا کنند و اینقدر شرط و شروط در نظر نگیرند و به خانواده‌ها توهین نکنند.
    ما از هفته‌نامه‌ی امرداد که واقعاً بازگوکننده‌ی واقعیت‌ها هستند و فقط به خبرهای آن اطمینان داریم،
    خواستاریم که این موضوع را پیگیری کنید و خبرش را بازتاب دهید.
    سپاس فراوان از امرداد و دست‌اندرکارانش،
    آرزومندیم که جشن ۱۰۰۰سالگی امرداد را بگیرید و جاودانه باشید.

  3. با درود به هموندان گرامی انجمن و دانش آموزان ارجمندی که در آموزشگاههای شش گانه ثبت نام و تحصیل مینمایند. از آنجا که از من پرسش شده بود ( جزء تعدادی از همکیشان دیدگاه بالا هستم، یا خیر؟ ) لازم دیدم برای همگان یادآور شوم، من همواره با نام و نام خانوادگی کامل ( فرامرز بختیاری ) دیدگاه خود را ثبت مینمایم.
    همچنین در سد و بیست و یکمین نشست انجمن که در تاریخ 8 امرداد ماه سال 1397 برگزار شده است برای افرادی که بیش از یک فرزند دانش آموز در آموزشگاههای ششگانه دارند، تخفیف بدین شرح ""تخفیف هزینه‌ی سرویس مدارس شش‌گانه‌ی زرتشتی برای فرزند دوم از یک خانواده به میزان ۵۰ درصد و فرزند سوم از یک خانواده به میزان ۷۵ درصد (این موارد در صورت نام‌نویسی همزمان فرزندان لحاظ می‌شود)""
    مصوب شده است و بنده پارسال بدون اینکه نامه ای بدهم برای فرزند اول 800 برای فرزند دوم 400 و برای فرزند سوم 200 ( جمعاٌ برای 3 فرزند یک میلیون و چهارصد هزار تومان پرداخت کردم )
    همواره شاد و تندرست و سرافراز باشید.

  4. درود
    جناب آقای بختیاری،
    آیا امسال هم برای فرزندانتان سرویس ثبت‌نام کرده‌اید.
    چون تا هفته‌ی قبل کل پول سرویس رو برای همه میگرفتند و فرمودند ،کل پول را پرداخت کنید،اگر تخفیف برای فرزند دوم و سوم تا ماه آبان و آذر تصویب شد ، آن موقع بقیه‌ی پول را به شما برمیگردانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09