لوگو امرداد
با آوای گهنبارخوانی و با آرزوی جاودانگی

امرداد 20 سالگی خود را پشت سرگذاشت

بیست سال از بنیادگذاری هفته‌نامه‌ی امرداد گذشت و این نشریه با باور به بی‌مرگی و جاودانگی فرهنگ دیرپای ایران‌زمین، روزهای سخت را پشت سر گذاشت و با امید به گذار از دشواری‌های پیش‌رو با پشتیبانی خوانندگان و سخت‌کوشی همکاران همچنان به پیمان خویش پایبند است.

به خجستگی 20 سالگی هفته‌نامه‌ی امرداد آیین گهنبارخوانی با آوای موبد اردشیر بهمردی، آدینه هجدهم امردادماه 1398 خورشیدی، در دفتر این هفته‌نامه برگزار شد.

هفته‌نامه‌ی امرداد امیدوار است که در سایه‌ی فر و فرهنگ کهن این سرزمین به جاودانگی این فرهنگ بکوشد و همچنان در این راه بماند و بپاید.

01

02

سفره‌ی گهنبار به خجستگی 20 سالگی امرداد در دفتر این هفته‌نامه بر پا شد

سفره‌ی گهنبار به خجستگی 20 سالگی امرداد در دفتر این هفته‌نامه بر پا شد

 موبد اردشیر بهمردی گهنبار 20 سالگی  امرداد را خواند

موبد اردشیر بهمردی گهنبار 20 سالگی  امرداد را خواند

06

بابک سلامتی، مدیرمسوول و سردبیر هفته‌نامه‌ی امرداد

بابک سلامتی، مدیرمسوول و سردبیر هفته‌نامه‌ی امرداد

08

09

10

11

12

13

14

امرداد 20 سالگی خود را پشت سرگذاشت

امرداد 20 سالگی خود را پشت سرگذاشت

16

17

18

19

20

21

22

23

24

آیین 20 سالگی امرداد با باشندگی شماری از همکاران این نشریه برگزار شد

آیین 20 سالگی امرداد با باشندگی شماری از همکاران این نشریه برگزار شد

 

فرتور از آناهیتا عبدشریف آبادی است.

0114

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

9 پاسخ

  1. با درودهای گرم و فراوان، سپاس اهورامزدا پروردگار جان و خرد که ۲۰ سالگی هفته نامه امرداد به بار نشست، آرزومندیم ۱۲۰ سالگی این هفته نامه را نیز، بیننده باشیم. همچنین امیدواریم امرداد در راه شناساندن درست این سرزمین ورجاوند، گام های ارزنده تری بردارند، در پایان از همه کوشندگان و خبرنگاران این هفته نامه که در راه آگاهی رسانی گام برمی دارند، سپاس گذاریم. پاینده ایران و هفته نامه امرداد، ایدون باد و ایدون ترج بادا

  2. با بهترین درودها ،بیست ساله شدن امرداد را به همه ایرانیان بویژه همکیشان گرامی شادباش میگویم و برای دست اندرکاران زحمت کش و … خسته نباشید میگویم و برایشان بهترین ها را ارزو دارم .

  3. درود می فرستم به دوست گرامیم آقای بابک سلامتی وهمکاران ایشان که سایت امرداد را راه اندازی و راهبری می نمایند ودرود می فرستم به تمام همکیشان وغیر همکیشانی که امرداد را با کمکهای خود یاری می نمایند امیدوارم در راهتان همیشه ثابت قدم باشید وهیچ چیزی شما را از راهی که در پیش گرفته اید دور ننماید
    دعای ما بدرقه راهتان

    1. درود و سپاس مهرنوش گرامی
      مهر و بزرگواری دوستانی چون شما و یاران و نیک اندیشان امرداد مایه ماندگاری امرداد شده است.

  4. شادباش بسیار به همه ی امردادیان، از آغاز تا اکنون. از بنیانگزاران تا همکارانی که اینک نیستند و دلشان با امرداد و امردادیان است.
    امید که شما همکاران امرداد و ما دوستداران امرداد، سالهای بسیار باشید و باشیم. ایدون باد!

  5. مبارک باد ، اما ، به نام خالق کوهستان ، کمی کج سلیقگی است ، به نام دانای بزرگ هستی بخش یا به یاری اهورامزدایا…. خالق کوهستان؟

  6. با شادباش. امیدوارم دوستاران امرداد با کمک های مادی و پشتیبانی خود؛ زمینه ایی را فراهم کنیم که امرداد در آستانه بیست سالگی بتواند قدم های بلندتری را به عنوان یک «موسسه خبری، فرهنگی» بردارد. امکان تهیه گزارش های مستقل از امور اجتماعی، امکان انجام نظرسنجی های مستقل و گسترش بیشتر از بهترین آرزوهایی هستند که حتما برآورده خواهند شد.

  7. با درودهای فراوان به مهربان بابک سلامتی وهمه همکاران گرامی ایشان در دوهفته نامه وزین امرداد که در راه تاریخ فرهنگ تمدن ایران بزرگ ودین بهی کوشش مینمایند با همه سختیها تنگ نظری ها و…پرتوان باشید بزرگواران نیکو سرشت آریایی وخجسته شاد باش میگویم 20سالگی امرداد را به شما پیروان راستین اشو زرتشت به دیدگاه من امرداد به تنهایی خود یک دانشگاه بی همتاست برای همه کسانی که مهرمیهن را در دل دارند وخواستار دانش افزایی در باره ایران باستان هستند لذا از یزدان پاک 120سالگی امرداد را وهمچنین پیروزی شاد زیوی دیر زیوی تندرستی را برای یکا یک این گرامیان میهن پرست در( امرداد ) را آرمان دارم ایدون باد ایدون ترج باد با سپاس فراوان.

  8. « امرداد ای شکوه بیکرانه … چو سدره، پاک و رخشان جاودانه » « نوشتارت بود سرشار از نیک … همان دور از پليدی ، فکر تاريک » « بود یزدان پناهت ای گرامی … هميشه نام خوبت باد نامی » « به گفتارت خردورزی به کار است … درختت با رو برگش شاهوار است » « وهومن یاورت، آشا پناهت … خشترا ، و سپنتا پاسبانت » « کنارت باد خرداد و امرداد … اهورا هم نگهدارت ز هر پاد » *** جشن بيست سالگی امرداد را به همه دست اندرکاران و همه زرتشتيان و ايرانيان گرامی ، شادباش می گويم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-01