لوگو امرداد

معرفی رتبه برتر آزمون سراسری 98

آرویس ویرابی رتبه برتر آزمون سراسری 98سازمان سنجش آموزش کشور نتایج اولیه آزمون سراسری سال ۹۸ را در پنج گروه آزمایشی ریاضی، تجربی، هنر، زبان و علوم انسانی را منتشر کرد و دانش‌آموزان زرتشتی با رتبه‌های برتر مشخص شدند. «امرداد» بر آن است تا درخشش آن‌ها در آزمون سراسری را بازتاب دهد. 

آرویس ویرابی در گروه آموزشی علوم انسانی رتبه 252 سهمیه و 500 کشوری را به دست آورده است. آرویس علاقه‌مند به ادامه‎ی تحصیل در رشته‌ی روانشناسی است.

آرویس ویرابی فرزند آزیتا ایزدیان و سهراب ویرابی زاده‌ی 13 خوردادماه 1380 خورشیدی، دوره‌ی دوم متوسطه را در دبیرستان فرهنگ 6 به پایان رسانده است.

آرویس کیفیت انجام هر کاری را بر کمیت آن برتر می‌داند و می‌گوید: البته که کمیت هم خیلی اهمیت دارد ولی کمیتی که با کیفیت باشد. وی از برنامه‌ریزی که برای رسیدن به موفقیت در پیش گرفته گفت: سردرگمی و نداشتن هدف باعث از دست رفتن زمان می‌شود. در آغاز هدف و مسیر رسیدن به آن را برای خود شفاف‌سازی کردم. سپس درباره‌ی این که چه زمان‌هایی از سال، چه درس‌هایی را بخوانم و چگونه بخوانم برنامه‌ریزی کردم.

آرویس داشتن آرامش، انسجام فکری و تمرکز را  زمینه‌ساز درس خواندن با کیفیت دانست و در پایان گفت: کنکور تنها به دانشمند نیاز ندارد. دانش‌آموزی در این آزمون پیروز می‌شود که افزون بر دانشمند بودن، زیرک، بادقت و مدیر باشد.

تارنمای امرداد می‌کوشد داوطلبانی که رتبه‌ی یک تا سه رقمی کشوری در کنکور امسال را به دست آورده‌اند را معرفی کند. در این راستا از خانواده‌های پذیرفته‌شدگان و یا کسانی که از راه‌ یافتگان به دانشگاه با رتبه‌ی برتر آگاهی دارند درخواست می‌شود تا از راه ایمیل به نشانی  [email protected] یا نشانی تلگرام Amordadpayam@ و یا از راه شماره‌های واتساپ و تلگرام امرداد 09198040593 با نوشتن نام و نام‌خانوادگی، رتبه و راه ارتباط با وی، ما را آگاه سازند.

 

 

 

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. به آقای ویرابی و همسرشان موفقیت فرزند شان را تبریک میگم و آرزوی سربلندی دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30