لوگو امرداد

همسر موبد مهربان فیروزگری درگذشت

همسر موبد مهربان فیروزگری درگذشتهمسر موبد مهربان فیروزگری، از موبدان فرهیخته و فرزانه‌ی انجمن موبدان، روز آذر ایزد از ماه اسفند در گاهشمار زرتشتی برابر با آدینه سوم اسفندماه درگذشت.

آیین خاکسپاری روانشاد مهرانگیز موبدمهربان مزدیسنی، یکشنبه پنجم اسفندماه 1397 خورشیدی ساعت 14 در قصرفیروزه، آرامگاه زرتشتیان تهران، برگزار می‌شود. در این راستا سرویس رفت و برگشت آماده شده است. سرویس‌ از میدان سنایی، میدان سلماس و آتشکده‌ی تهران، ساعت 13 به سوی آرامگاه حرکت می‌کند.

آیین سوم روز خور ایزد برابر با یکشنبه پنجم اسفندماه از ساعت 17 و آیین چهارم، روز ماه ایزد برابر با دوشنبه ششم اسفندماه ساعت 5 بامداد در خانه‌ی نرگس برگزار می‌شود.

شادروان مهرانگیز مزدیسنی، فرزند مروارید موبد رستم صداقت و موبد مهربان موبد تیرانداز مزدیسنی در سال 1309 خورشیدی در محله‌ی دستوران شهر یزد زاده شد. وی در 13 سالگی، در زمان کوتاهی مادر و پدر خود را از دست می‌دهد و سرپرستی دو خواهر و برادر کوچکتر از خود را به دوش می‌گیرد و تا به سروسامان رساندن آنان، ازدواج نمی‌کند.

بانوی دیندار و نیک‌اندیش در سال 1347 با موبد مهربان فیروزگری پیوند همسری می‌بندد. حاصل این ازدواج دکتر مهرداد فیروزگری دانش‌آموخته‌ی داروسازی است.

«امرداد» درگذشت آن بانوی پارسا را به خانواده‌ی موبد فیروزگری و مزدیسنی، خویشان و آشنایان و نزدیکان وی آرامش‌باد می‌گوید و آرزوی شکیبایی برای آنان دارد.

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

11 پاسخ

  1. درگذشت آن بانوی پارسا را به خانواده های فیروزگری و مزدیسنی و همکيشان زرتشتی، آرامش‌باد می‌گویم. و شکیبایی برای موبدفيروزگری ، آرزو می نمايم… روانش شاد.

  2. موبد فیروزگری و موبدمزدیسنی گرامی
    روان مهرانگیز خانم شاد شاد شاد بهشت برین جایگاهشون باد

  3. روحشان شادهمسر بزرگوارتان را و گروسمان نشین باد

  4. روان آن بانوی پارسا در مینو شاد باد. زندگانی و تندرستی موبد مهربان فیروزگری درازباد

  5. موبد فیروزگر گرامی روان همسر گرامی تان به مینو شاد و در آرامش باد.

  6. به روان پاک روانشاد مهرانگیز خانم مزدیسنی درود باد و بهشت برین جایگاهش باد
    به موبد بزرگ و عزیز جناب موبد مهندس مهربان فیروزگری و آقای دکتر مهرداد فیروزگری آرامش باد عرض میکنم .

  7. موبد فیروزگری بزرگوار درگذشت همسر ارجمندتان را آرامش‌باد می‌گویم.

  8. فروهر مردان و زنان پارسا را ميستاييم
    موبد فيروزگري عزيز درگذشت همسر گراميتان را به شما و خانواده آرامش باد ميگويم و از اهورامزدا براي آن بهشتي روان آمرزش روان و براي شما عزيز صبر و طول عمر درخواست ميكنم روحشان شاد بهشت ارزانيشان باد

  9. روانشان شاد باد، امیدوارم موبد فیروزگری تندرست باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-25