لوگو امرداد
پدرام زره‌پوش، ورزشکار زرتشتی

درخشش جوان کیک‌بوکسر در پیکارهای قهرمانی کشور

جوان ورزشکار زرتشتی، جایگاه سوم در پیکارهای سبک کیک‌ بوکسینگ قهرمانی کشور را بدست آورد.

پدرام زره‌پوش، ورزشکار جوان زرتشتی، در نخستین تجربه‌ی حضور در میدان‌های رقابت، با شرکت در پیکارهای قهرمانی کشور با به دست آوردن مدال برنز، حکم قهرمانی در این رشته را از آنِ خود کرد.

این جوان ورزشکار، زاده‌ی 1365 تهران است. وی در رشته‌های ورزشی فوتبال و شنا نیز مهارت دارد و در جام جانباختگان شرکت کرده است. پدرام زره‌پوش در گفت‌‌وگو با امرداد از آشنایی خود با این رشته گفت: به دنبال علاقه‌ی شخصی به رشته‌ی رزمی، ورزش کیک بوکسینگ را انتخاب کردم، چون این ورزش من را از نظر جسمى و ذهنى همیشه آماده نگه می‌دارد.

وی افزود: پس از شش ماه تمرین در این رشته زیر نظر استاد شیهان مجتبى‌آزادیان، قهرمان كیک بوكسینگ سنگین وزن جهان، موفق به دریافت كمربند قرمز شدم و با شرکت در پیکارهای قهرمانی کشوری در استایل فُرم در وزن آزاد، مقام سوم کشوری را به دست آوردم.

پیکارهای سَبک کیک بوکسینگ (WPKBA) قهرمانی کشور زیر نظر فدراسیون ورزش‌های رزمی از 10 تا 12 بهمن‌ماه 1397 خورشیدی در سالن ورزشی اسکندرلو تهران برگزار شد.

کیک بوکسینگ (Kickboxing) نوعی ورزش رزمی تمام ایستاده و بر مبنای لگد زدن و مشت زدن است. کیک بوکسینگ از «کاراته» و «موای تای» گرفته شده و به عنوان نوعی دفاع شخصی، ورزش تناسب اندام یا نوعی ورزش رزمی شناخته می‌شود.هدف از تمرینات کیک بوکسینگ دفاع از خود و به دست آوردن آمادگی جسمانی است.

 

 چهره‌ی دوم از سمت چپ: پدرام زره‌پوش مدال‌آور پیکارهای قهرمانی کیک‌بوکسینگ

 چهره‌ی دوم از سمت چپ: پدرام زره‌پوش مدال‌آور پیکارهای قهرمانی کیک‌بوکسینگ

پدرام زره‌پوش - استاد شیهان مجتبى‌آزادیان، قهرمان كیک بوكسینگ سنگین وزن جهان

پدرام زره‌پوش – استاد شیهان مجتبى‌آزادیان، قهرمان كیک بوكسینگ سنگین وزن جهان

5

4

3

فرتور رسیده است.

1986

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06