لوگو امرداد
دیدن تیاتر با هماهنگی انجمن یانش‌وران مانتره

نقش‌آفرینی هنرمند زرتشتی در نمایش بیدارم‌کن، آذر

دیدن تیاتر با هماهنگی انجمن یانش‌وران مانتره نقش آفرینی هنرمند زرتشتی در نمایش بیدارم کن، آذرانجمن یانش‌وران مانتره برای پشتیبانی از هنرمند زرتشتی، رکسانا ایرجی، یکشنبه 28 بهمن‌ماه 1397 خورشیدی تماشای نمایش اجتماعی «بیدارم کن، آذر» را هماهنگ کرده است.

رکسانا ایرجی هنرمند زرتشتی، زاده‌ی 1373 خورشیدی در یزد، فارغ‌التحصل مهندسی صنایع از داشگاه سراسری یزد است. وی اکنون در پارک علم و فن‌آوری مسوولیت کنترل کیفی را بر دوش دارد.

این هنرمند زرتشتی در گفت‌وگو با امرداد از علاقه‌ی شخصی خود به تیاتر گفت که به دنبال آن دوره‌ی سه ماهه‌ی‌ بازیگری را گذرانده و نمایش اجتماعی بیدارم کن، آذر، نخستین تجربه‌ی بازیگری رکسانا ایرجی است. وی پس از گزینش در تِست بازیگری از اردیبهشت‌ماه  1397 تمرین در این نمایش را آغاز کرده است.

تیاتر بیدارم کن، آذر، نمایشنامه‌ای با درون‌مایه‌ی اجتماعی است که به داستان زندگی و درمان بانویی به نام آذر می‌پردازد. رکسانا ایرجی، نقش پرستاری را بازی می‌کند که می‌کوشد نشانه‌های سایکودرما را در این بانوی معتاد، درمان کند.

دوستداران تماشای تیاتر بیدارم کن، آذر، می‌توانند تا ساعت ۱۵ یکشنبه 28 بهمن‌ماه با شماره‌ی ۰۹۹۰۸۱۴۸۰۳۶برای رزرو بلیت تماس بگیرند.

این تیاتر از ساعت 18:30 در تالار هنر یزد به نشانی میدان با هنر، ابتدای بلوار شهید صدوقی، کوچه تالار هنر، به روی صحنه می‌رود.

دست اندرکاران نمایش «بیدارم کن، آذر» در بیست و هفتمین جشنواره تیاتر استان یزد، در رشته‌های پوستر و بروشور(محسن احمدی)، بازیگری زن (تارا انتظاری)، نمایش‌نامه‌نویسی(وحید آبرود، نمایش نامه‌نویس جوان یزدی) و کارگردانی (پاشا بدرود) جوایزی را از آنِ خود کردند. تارا انتظاری، رکسانا ایرجی، ریحانه سمیعی فرد و محمد عزآبادی بازیگران این نمایش هستند.

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09