لوگو امرداد
با آغاز به کار دور جدید انجمن زرتشتیان تهران

چند یادآوری برای گردش چهل‌وچهار

چند یادآوری برای گردش 44دوره‌ی سه سال و چندماه گردش ۴۳ انجمن زرتشتیان تهران هرچه بود و هرچه کرد و نکرد، به پایان رسید و هموندان گردش ۴۴ هیات رییسه را هم مشخص کردند و آماده‌ی آغاز رسمی گردش هستند.
با آرمان این که بهترین و سودمندترین گردش را داشته باشند، چند نکته را که البته بسیاری از هموندان گردش۴۴ هم می‌دانند، باز هم یادآوری می‌کنم:
تحویل و تحول در هر گردشی در پایان گردش و آغاز گردش تازه هست. باید دقت کنید که آیا در گردش‌های قبلی این کار شده است و آمار و گزارش‌های شسته و رفته‌ی گردش‌های پیش هست یا خیر؟ به ویژه از گردش ۴۰ به بعد.
تمام طرح‌های ناتمام را که به گردش ۴۴ منتقل می‌شود، به ویژه طرح‌های عمرانی و میزان پیشرفت آنها را با توجه به انطباق آنها با برنامه هر طرح به دقت مشخص کنید که در چه مرحله‌ای تحویل می‌گیرید.
صندوق‌های شاهورام ایزد و آدریان و دیگر صندوق‌ها را – اگر هست- تا روز تحویل شمرده و یادداشت شوند.
میزان بدهی به سازمان‌های دولتی نظیر شهرداری یا بیمه همچنین اشخاص چه کارکنان انجمن و چه دیگر افراد اگر هست، مشخص شود.
حساب‌های مربوط به مکان‌های تحت پوشش مثل تالار پذیرایی و مارکار تا پایان روزی که گردش ۴۳ مسوول بوده است.
همه‌ی موارد را پیشنهاد می کنم با حضور و امضای بازرسان باشد.
پیشنهاد می‌کنم یک گزارش آماری از وضیعیت  انجمن در آغاز کار گردش به اعضای انجمن ( زرتشتیان تهران) با رعایت مواردی که ممکن است مورد سوء استفاده قرار گیرد، بدهید. این گزارش می‌تواند در یک نشست که در تالار خسروی برگرار می‌کنید، اعلام شود.
نکته دیگری که یادآوری آن را بی‌مناسبت نمی‌دانم. چگونگی باشندگی هموندان هیات‌مدیره بگونه ایست که نشست‌ها در ساعت تعیین شده آغاز شود و گروهی که سر ساعت و به موقع آمد‌ه‌اند، وقتشان برای رسیدن تعداد به حد نصاب تلف نشود.  
موارد گفته شده را شما اعضای گرامی هیات‌مدیره هم می‌دانید؛ اما برای یادآوری و تاکید بر اهمیت روشن بودن همه‌ی مسایل در آغاز کارتان نوشتم. امید که گردش پویا و کارآمدی را پیش رو داشته باشید و بی‌گمان باشید که هموندان انجمن و زرتشتیان تهران هم پشتیبان شما خواهند بود. ایدون باد. ایدون ترج باد!

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

3 پاسخ

  1. من این دوره دیگه رای ندادم ولی امیدوارم کسانی که رای داده اند را ناامید نکنید و مثل خانه و زندگی خودتان دل سوزانه کار کنید هر چند مافییا وجود دارد. آگاه باشید

  2. هميشه ار نصيحت ها و پندهاي بخردانه و منحصربه فرد جناب پوررستمي استفاده كرديم و ميكنيم. بي شك دانايي ايشون در تمايم زمينه هاي گوناگون باعث شده كه دست به قلم برده و آگاهي رساني كنند جامعه رو. ممنونيم ازتون جناب پوررستمي كه ما رو آگاه كرديد و ميكنيد هميشه.

  3. مهشید خانم باشما هم نظر میباشم. فقط حضور این عضو گرامی علی البدل در جلسه اول چه معنی دارد و چرا دیگر هموندان در این جلسه نیستند؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1402-12-28