لوگو امرداد
چو فردا برآید بلند آفتاب

خبر فردا، 21 امردادماه

پایان هر روز زمان مناسبی است تا برای فردای پیش‌ رو برنامه‌ریزی کنیم. برنامه‌های فرهنگی مانند نمایشگاه‌های نقاشی، تیاترها، فیلم‌ها و کارگاه‌های آموزشی، هرکدام جنبه‌ای از زندگی آدمی هستند و جای دادن آن‌ها در زندگی روزانه بایسته است.
دوست‌داران می‌توانند هر روز در ساعت ١٨ خبرهای فردای آن روز را از تارنمای امرداد پیگیری كنند.

برنامه‌های پنجشنبه‌ ۲۱امردادماه ۱۳۹۵ خورشیدی

فرهنگی

  • کنسرت «ستاره قطبی» ویژه‌ی بانوان، ۲۱ امرداد ماه ۱۳۹۵ خورشیدی از ساعت ۱۶ در تالار اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

دوست‌داران می‌توانند برای بازدید از این کنسرت به نشانی : خیابان پاسداران، مقابل پارک نیاوران، فرهنگسرای نیاوران بروند.

 

  • سکوت دروننمایشگاه نقاشی «سکوت درون» با هنرمندی مریم نشیبا در نگارخانه آتشزاد فردا از ساعت ۱۷ تا ۲۱ میزبان هنردوستان است.

دوست‌داران می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه به نشانی؛ خیابان ولیعـصر، نرسیـده به میـدان ونک، خیابان عباسپـور (توانیــر) شمـالـی، پس از پـل همت، شماره 23 بروند.

   

  • آسیبنمایشگاه نقاشی «آسیب» با هنرمندی سودابه جعفری در کافه گالری سیم از ساعت ۱۶ تا ۲۲ برگزار می‌شود. دوست‌داران می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه به نشانی: بلوار کشاورز، برج تجاری سامان، شماره‌ی ۸، کافه گالری سیم بروند.

  

  • حجم و نقاشینمایشگاه نقاشی و حجم «گروهی نقاشی و حجم» هنرمندان خودآموخته در گالری هنر یک، فردا برگزار می‌شود.

دوست‌داران می‌توانند از ساعت ۱۷ تا ۲۰ برای بازدید از این نمایشگاه به نشانی: خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا، فرهنگ‌سرای ارسباران بروند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09