لوگو امرداد
لیگ دسته دوم بزرگسالان باشگاه‌های تهران

آترین این هفته هم پیروز میدان شد

آترین در هفته‌ی دهم لیگ دسته دوم بزرگسالان باشگاه‌های تهران در دیدار با تیم کورش به پیروزی رسید.

برپایه‌ی گزارش باشگاه آترین، حریف در ۱۵ دقیقه ابتدایی سه حمله بسیار خطرناک روی دروازه‌ی آترین داشت و موقعیت‌های صددرصد را از دست داد و سپس نوبت مهاجمان آترین بود تا همچون بازی‌های پیشین به هدر دادن فرصت‌ها را تکرار کنند، به هرحال پس از یک ضربه‌ی ایستگاهی نتیجه بازی را در نیمه اول به سود آترین دگرگون شد .

در پانزدهمین دقیقه‌ی نیمه‌ی دوم، حریف نتیجه را به تساوی کشاند اما بی‌درنگ نوبت آترین بود تا دوباره از آنان پیشی بگیرد و در حالی که حریف در دقایق پایانی از لحاظ روحی و بدنی تحلیل رفته بود و وارد حاشیه شده بود سومین گل را نیز دریافت کرد و پس از آن بیشتر مشغول درگیری با داور بود تا جبران نتیجه،  و در نهایت بازی با نتیجه 3 بر ۱ به سود آترین به پایان رسید.

گوشه‌وکنار بازی

– با این که دو تیم در زمین آماده برگزاری دیدار بودند، در نبود به موقع نیروی انتظامی و پزشک و آمبولانس ۱۵دقیقه بازی با دیرکرد آغاز شد.

– از نکته‌های بسیار ناپسند این دیدار تاختن بازیکنان و کادر فنی تیم کوروش به داوران در دقایق پایانی و حتی پس از بازی و هم‌زمان سرقت دو توپ مسابقه توسط نیمکت‌نشینان حریف در جریان هرج و مرج بود که دوربین ورزشگاه این آشفتگی و بی‌نظمی را ثبت کرد.

– روزنامه ورزشی هدف در چاپ ششم بهمن‌ماه 1397 خورشیدی از پیشتاز شدن تیم آترین، وحدت تهرانپارس، مقاومت کوثر، استیل آذین و ساروج بتن در لیگ دسته دوم فوتبال بزرگسالان خبر داد.

آترین در هفته‌ی یازدهم لیگ، چهارشنبه 10 بهمن‌ماه 1397 خورشیدی از ساعت  11:30 در زمین ورزشگاه شهرک رضویه به نشانی، انتهای بیست‌متری نخلی، به دیدار تیم پیروزی شرق می‌رود.

موسسه فرهنگی ورزشی آترین برابر با قوانین فدراسیون فوتبال در سطح باشگاهی به ثبت رسیده و در زمینه‌ باشگاه‌داری، تیم‌داری در تمام گروه‌های سنی، آموزش، آکادمی فوتبال، همکاری با هیات فوتبال استان تهران و فوتسال بانوان فعالیت می‌کند. افلاطون بهرامی، پیشکسوت ورزشی هازمان زرتشتی، مدیرعامل باشگاه آترین است.

16

13

19

17

14

12

8

11

10

9

6

5

4

3

2

1

amordad WH

18

amordad WH

برنامه هفته یازدهم لیگ دسته دوم بزرگسالان باشگاه‌های تهران

فرتور از کانال باشگاه آترین است.

0114

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-10