لوگو امرداد
چو فردا برآید بلند آفتاب

خبر فردا، 19 امردادماه

پایان هر روز زمان مناسبی است تا برای فردای پیش‌ رو برنامه‌ریزی کنیم. برنامه‌های فرهنگی مانند نمایشگاه‌های نقاشی، تیاترها، فیلم‌ها و کارگاه‌های آموزشی، هرکدام جنبه‌ای از زندگی آدمی هستند و جای دادن آن‌ها در زندگی روزانه بایسته است.
دوست‌داران می‌توانند هر روز در ساعت ١٨ خبرهای فردای آن روز را از تارنمای امرداد پیگیری كنند.
برنامه‌های سه‌شنبه،‌19 امردادماه 1395 خورشیدی

 

فرهنگی
-«زمان زوال» نوشته‌ی شهره احدیت، سه‌شنبه ۱۹ امردادماه در خانه اندیشمندان علوم انسانی نقد و بررسی می‌شود. این برنامه هشتمین نشست «داستان امروز ایران» است که در آن مصطفی علیزاده، علیرضا رحیمی و ویدا رهبر درباره این رمان سخنرانی کرده و آن‌ را نقد خواهند کرد.
دوست‌داران می‌توانند در ساعت ۱۷ به نشانی: خیابان نجات اللهی، نبش خیابان ورشو، خانه‌ی اندیشمندان علوم انسانی بروند و در این نشست شرکت کنند.
-جشن امضای کتاب «چرک» نوشته‌ی فلامک جنیدی، بازیگر تلویزیون، سه‌شنبه 19 امردادماه در کتاب‌فروشی نشر چشمه واقع در مجتمع کوروش برگزار می‌شود. این کتاب، نخستین رمان و دومین اثر داستانی این بازیگر تلویزیون است. «جنیدی» پیش از این، مجموعه داستان «جایی به نام تاماساکو» را از سوی همین ناشر منتشر کرده است.
دوست‌داران می‌توانند از ساعت ۱۸ تا ۲۰ سه‌شنبه ۱۹ امردادماه به نشانی: کتابفروشی نشر چشمه، که در مجتمع کوروش، اتوبان شهید ستاری مسیر شمال، نبش خیابان پیامبر مرکزی بروند.

نمایشگاه چهار نگاه-نمایشگاه عکاسی «چهار نگاه» در گالری هیپتا با باشندگی هنرمندانی چون مریم اسفندیاری، سمانه اقبالی، گارینه خدابخشیان، کلاریس سرکیسیان برگزار می‌شود.دوست‌داران می‌توانند از ساعت 16 تا 20 برای بازدید از این نمایشگاه به نشانی: تهران، خیابان کریمخان زند، خیابان ایرانشهر، ضلع غربی پارک هنرمندان، بن‌بست نیکو‌شهر،شماره 3، طبقه همکف بروند.

 

 

 

 

 

 

 

شیوا ثقفی-نمایشگاه نقاشی «امباس» در نگارخانه‎ی احسان باا باشندگی شیوا ثقفی برگزار می‌شود. دوست‌داران می‌توانند فردا از ساعت 16 تا 20 برای بازدید از این نمایشگاه به نشانی : اقدسیه، آجودانیه، خیابان چهاردهم شرقی، شماره 22 بروند.

 

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-03