لوگو امرداد
نشریه اَمُرداد و بَرسَم برگزار می‎کنند

آیین رونمایی و نقد کتاب حضور ایران در جهان باستان

نشریه امرداد و برسم آیین رونمایی از کتاب حضور ایران در جهان باستان را برگزار می‌کنندآیین رونمایی، نقد و بررسی کتاب «حضور ایران در جهان باستان»، تازه‌ترین نگارش دکتر سید اصغر محمودآبادی در سرای اهل قلم برگزار می‌شود.

نشریه اَمرداد و بَرسَم، آیین رونمایی از کتاب «حضور ایران در جهان باستان» را برگزار می‌کنند و دکتر فرشید خدادادیان مدیر برنامه است.

دکتر روزبه زرین‌کوب، دکتر آرزو رسولی، دکتر سیروس نصرالله‌زاده، دکتر عسکر بهرامی و پروفسور اصغر محمودآبادی سخنرانان این نشست هستند.

حضور ایران در جهان باستان نوشته‌ی دکتر سیداصغر محمودآبادی استاد تاریخ ایران باستان و اسلام، تازه‌ترین کتاب به چاپ رسیده‌ی  نشر بَرسَم است که اردیبهشت‌ماه 1397 خورشیدی و پس از  برگزاری سی‌‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب روانه‌ی بازار کتاب شده است. این کتاب در 26 فصل به بررسی تاریخ باستانی ایران از فرهنگ و تمدن عیلام تا روزگار ساسانیان می‌پردازد.

انتشارات بَرسَم از شهریور سال 1394 بنیان شده است. دیناز دهنادی، صاحب امتیاز و مدیر انتشارات بَرسَم دانش‌آموخته‌ی کارشناسی چاپ و نشر، فعالیت در زمینه‌ی چاپ را از سال 1384 با همکاری با نشریه امرداد آغاز کرد و پس از کسب تجربه، در راستای گسترش فرهنگ کتابخوانی در جامعه به کمک نشریه‌ی امرداد انتشارات بَرسَم را بنیان گذاشت.

نشست رونمایی و نقد کتاب «حضور ایران در جهان باستان»، دوشنبه دهم دی‌ماه 1397 خورشیدی، ساعت 16 تا 18 در تالار سرای اهل قلم به نشانی، خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفر جنوبی، کوچه خواجه نصیر، شماره ۲، طبقه همکف برگزار می‌شود.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. یاد زرتشت، پیامبر بزرگ ایرانی، سراینده گاتاها و پایه‌گذار اصول پندار، گفتار و کردار نیک در سالروز درگذشت او گرامی‌باد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30