لوگو امرداد
آرین بهمردی در جایگاه نخست سوپر تیم

درخشش نوجوان زرتشتی در ربوکاپ آسیا

نوجوان زرتشتی مقام نخست سوپر تیم در لیگ ربات فوتبالیست سبک‌وزن ربوکاپ آسیا و اقیانوسیه را بدست آورد.
آرین بهمردی در قالب تیم پنج نفره با نام «تایگر» در بخش دانش‌آموزیِ دومین دوره ربوکاپ آسیا و اقیانوسیه شرکت کرد. وی جایگاه نخست در سوپرجام لیگ را به دست آورد. همچنین در لیگ ربات فوتبالیست سبک‌وزن به مقام دوم رسید.
آرین بهمردی زاده‌ی 1384 دوره‌ی دبستان را در جمشیدجم گذرانده و هم اکنون دانش‌آموز پایه‌ی هشتم دبیرستان دوره‌ی اول علامه حلی 5 است. وی زمانی که در پایه‌ی سوم دبستان درس می‌خواند به دنبال علاقه‌ی شخصی با رشته‌ی رباتیک آشنا شد و این رشته را تا مرحله‌ی پیشرفته ادامه داد و در نخستین تجربه‌ی حضور در میدان‌های رقابت به پیروزی رسید.
وی درباره‌ی مقامی که آورده و چگونگی برگزاری مسابقه‌ی علمی اینگونه گفت: این دوره در دو بخش دانشجویی و دانش‌آموزی و در ۲۲ لیگ با حضور بیش از ۲۵۰ تیم از ۱۶ کشور جهان شامل مالزی، روسیه، سنگاپور، چین، ژاپن، آمریکا، انگلیس، برزیل، تایلند، استرالیا، آلمان، کره‌جنوبی، امارات، قزاقستان، افغانستان و تیم‌های ایران پیگیری شد. تیم‌های مختلف دانشجویی و دانش‌آموزی از سراسر کشور به مدت 2 روز علاوه بر ارایه دستاوردهای رباتیک خود، در مسابقه هم شرکت می کنند. 
وی افزود:تیم  پنج نفره‌ی ما با نام «تایگر» در بخش دانش‌آموزیِ دومین دوره ربوکاپ آسیا و اقیانوسیه شرکت کرد. من جایگاه نخست در سوپرجام لیگ را به دست آوردم. همچنین در لیگ ربات فوتبالیست سبک‌وزن به مقام دوم رسیدم.

دومین دوره ربوکاپ آسیا-اقیانوسیه  2018 به عنوان بزرگترین مسابقه‌ی علمی آسیا از 16 تا 19 به میزبانی دانشگاه آزاد واحد قزوین در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش برگزار شد. رییس فدراسیون ربوکاپ آسیا و اقیانوسیه، هموند هیات امنای فدراسیون جهانی ربوکاپ و هموند هیات امنای فدراسیون ربوکاپ آسیا و اقیانوسیه و همچنین استادانی از دانشگاه سین جو آی چین به‌عنوان میهمان ویژه در این رویداد علمی باشنده بودند.

1

آرین بهمردی مقام اول رباتیک

2

3

5

6

8

9

7

4

فرتور رسیده است.

1986

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

3 پاسخ

  1. آفرین آرین جان پیروزیهای روزافزون برایت آرزو دارم.

  2. تبریک به آرین عزیزم موفق باشی پسر خوب و مهربان و دوست داشتنی در تمام مراحل زندگی ات ،به خانواده گرامی هم تبریک میگم

  3. برای این عزیز و خانواده محترمشان آرزوی بهترینها را دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09