لوگو امرداد
فراخوان بخش ارایه و نوشتار

آغاز نام‌نویسی پانزدهمین همایش علمی زرتشتیان

نام‌نویسی پانزدهمین همایش علمینام نویسی بخش ارایه و نوشتار پانزدهمین همایش علمی زرتشتیان سراسر کشور آغاز شد.

پیرو آگاهی‌رسانی کانون دانشجویان زرتشتی، بخش ارایه نوشتار با دگرگونی در بخش‌بندی، در راستای یادگیری مهارت در ارایه‌ی نوشتار، برگزار می‌شود. در این بخش، تاکید بر ارایه‌ی مباحث به صورت هر چه ساده و قابل فهم‌تر برای همگان است. آرمان اصلی بخش ارایه‌ی نوشتار، توانمندی در مهارت‌ها در پیوند با ارایه‌ی بحث در میان دانشجویان است.

نوشتارها در دو بخش اصلی و جنبی پذیرفته می‌شود.

_ بخش اصلی دربرگیرنده‌ی پژوهش‌های علمی با عنوان‌های گردشگری، مهاجرت، فرهنگ‌وهنر، سرمایه و پتانسیل جوانان، سیستم آموزش دینی و بهبود مدارس زرتشتی، استفاده بهینه از مکان‌های زرتشتی، انجمن‌ها و سازمان‌های زرتشتی و از این دست نوشتارها در راستای پیشرفت هازمان زرتشتی است.

_ بخش جنبی نیز به ارایه‌ی نوشتارهای علمی آموزنده و قابل فهم برای همگان به زبان ساده می‌پردازد. دوستداران این بخش می‌توانند با تحقیق و پژوهش در شاخه‌های علمی مانند فنی، مهندسی، پزشکی، علوم انسانی، هنر و دیگر رشته‌های دلخواه، ارایه‌ی نوشتار دهند.

واپسین زمان نام‌نویسی و فرستادن طرح اولیه، چکیده نوشتار، تا 30 آذرماه خورشیدی است. همچنین تا 15 بهمن‌ماه 1397 خورشیدی برای فرستادن نوشتار کامل زمان است.

تالار لعل نوذر جمشیدیان، مکان ارایه‌ نوشتارهای بخش جنبی و تالار ایرج برای ارایه‌ی نوشتارهای بخش اصلی در نظر گرفته شده است.

دوستداران باشندگی در پانزدهمین همایش علمی می‌توانند برای نام‌نویسی، فرستادن طرح اولیه و آگاهی بیشتر به سایت همایش به نشانی ww.elmi.kdz.ir  بروند.

پی.دی.اف فراخوان پانزدهمین همایش علمی را از اینجا بخوانید.

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30