لوگو امرداد
آغاز پیکارهای دسته دوم بزرگسالان باشگاه‌های تهران

تساوی نتیجه‎ی نخستین دیدار تیم آترین

تیم فوتبال بزرگسالان آترین در نخستین پیکار خود در لیگ دسته دوم بزرگسالان باشگاههای تهران در سال ۱۳۹۷ میزبان تیم استیل آذین بود.

 در این پیکار، تیم هماورد آترین برای انجام مسابقه بدون لباس دوم بود. تیم آترین می‌توانست از این موقعیت پیش آمده بهره بگیرد و  یک پیروزی بی دردسر 3 بر صفر برای آترین فراهم بود. ولی این تیم  ترجیح داد تا نتیجه را در زمین بازی به دست آورد و با پوشیدن پیراهن دوم خود سبب خشنودی تیم مهمان شد . آغاز پیکار با باش همراه بود سبب لغزندگی زمین ورزشگاه شد. که پیامد آن صدمه دیدن بازیکنان تیم بود و  در روند نتیجه تاثیر داشت. تیم آترین با از دست دادن  مجال‌های بسیاری در جریان بازی ، تک گل خود را از یک ضربه ایستگاهی در نیمه‌ی نخست به دست آورد. گل استیل آذین نیز در میانه‌های نیمه‌ی دوم به دنبال غافلگیری خط دفاعی به ثمر رسید. 

دیدار میان دو تیم آترین و استیل آذین، چهارشنبه 23 آبان‌ماه 1397 خورشیدی از ساعت 11 در زمین چمن ورزشگاه دیهیم برگزار شد.

موسسه فرهنگی ورزشی آترین برابر با قوانین فدراسیون فوتبال در سطح باشگاهی به ثبت رسیده و در زمینه‌ باشگاه‌داری، تیم‌داری در تمام گروه‌های سنی، آموزش، آکادمی فوتبال، همکاری با هیات فوتبال استان تهران و فوتسال بانوان فعالیت می‌کند. افلاطون بهرامی، پیشکسوت ورزشی هازمان زرتشتی، مدیرعامل باشگاه آترین است.

1

2

3

چهره‌ی دوم ایستاده از سمت چپ: افلاتون بهرامی، مدیرعامل باشگاه ورزشی آترین

چهره‌ی دوم ایستاده از سمت چپ: افلاتون بهرامی، مدیرعامل باشگاه ورزشی آترین

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

فرتور از کانال باشگاه آترین است.

1986

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09