لوگو امرداد
نشست صدوبیست‌وهفتم انجمن زرتشتیان تهران

قراردادی که با متمم افزایش قیمت امضا شد

نشست هفتگی انجمن زرتشتیان تهراننشست صدوبیست‌وهفتم به افزایش نرخ قرارداد سرویس مدارس شش‌گانه‌ی زرتشتیان و بهینه‌سازی تالار پذیرایی مجموعه‌‌ی مارکار تهران‌پارس و بنیان موزه در آتشکده‌ی تهران پرداخت.

مصوبه‌های کمیسیون خدمات:

  • با هزینه‌ی کتابخانه‌ی مارکار تهران‌پارس که از محل تن‌خواه هزینه شده است جمعا به مبلغ 1 میلیون ‌و 333 هزار ریال مورد تایید است.
  • با هزینه‌ی درمانگاه یگانگی به مبلغ 5 میلیون و 217 هزار ریال از داروخانه‌ی داریوش مورد تایید است.
  • کارکرد دندان‌پزشکان در ماه تیر جمعا مبلغ 370 میلیون و 365 هزار ریال که مطابق قانون سهم هر یک از طرف کمیسیون مالی پرداخت خواهد شد.
  • با پرداخت 1 میلیون و 455 هزار ریال در وجه لابراتوار بهسازان دندان در ماه تیر و مبلغ 17 میلیون و 300 هزار ریال در وجه لابراتوار دندانسازی ایرانیان (ابیات) مورد تایید قرار گرفت.
  • طبق درخواست آقای اسدی پیمانکار سرویس دانش‌آموزان (شرکت راه سبز سرمد) برای افزایش کیفیت سرویس مدارس، سرویس‌ها به صورت جداگانه برای هر مدرسه برگزار شود و قیمت قرارداد از 5 میلیارد و 100 میلیون ریال در سال به 5 میلیارد و 355 میلیون ریال افزایش یابد. روش این است که ابتدا قرارداد طبق قیمت قبل منعقد شود و بعد از آن به صورت متمم افزایش یابد. (این مصوبه با 10 رای موافق و 4 مخالف و 1 ممتنع تصویب شد.)

– مهردخت شهریاری، فرنشین کمیسیون خدمات، درباره‌ی‌ جلسه‌ای که با اسدی سرپرست شرکت راه سبز سرمد، پیمانکار سرویس برنده در مناقصه، داشته و افشین نمیرانیان، جمشید دارابیان، کامبیز میزانیان، اردشیر اورمزدی و کورش ساسانی، به عنوان نمایندگان هیات مدیره وی را در این نشست همراهی کرده‌اند، گفت: اسدی گفته با این قیمت مصوب شده نمی‌توانم سرویس دهی خوبی داشته باشم. اگر تاکسی اضافه کنم هزینه‌ بالاتر است و برای من مقرون به صرفه نیست.

شهریاری در ادامه به قراردادهای پیشنهادی اشاره کرد و افزود: پیش از این موافقت کرده بودیم سرویس دختران و پسران مختلط باشد ولی سطح مقاطع مدارس یکنواخت باشد. هزینه‌ی‌ هر دانش‌آموز یک میلیون و ششصد هزار تومان در سال و برای کل 465 میلیون تومان در سال بود. با توجه به برنامه‌ریزی سرویس که هر دبستان را جداگانه مسیر داده، پیش از این نرخ 510 میلیون تومان در سال و هر مسیر رفت و برگشت 1 میلیون 800 هزار تومان به توافق رسیده بودیم ولی وی با 535 میلیون و پانصد هزار تومان در سال موافق هست. اسدی گفته نفری هم کار نمی‌کند و برای مسیرهای دور افتاده تاکسی می‌گذارد و با این قیمت کار را با کیفیت خوب ارایه می‌کند.

فرنشین کمیسیون خدمات درباره‎ی میزان افزایش نرخ سرویس و شمار دانش‌آموزانی که از سرویس استفاده می‌کنند گفت: در کل 5 درصد افزایش قیمت داده است. در حال حاضر  264  دانش‌آموز در دو مسیر رفت و برگشت  و نزدیک به 15 دانش‌آموز در یک مسیر نام‌نویسی کرده‌اند. کل دانش‌آموزان نزدیک به 275 تن هستند و هنوز هم نام‌نویسی داریم. (گزارش کامل مناقصه سرویس مدارس شش‌گانه‌ی زرتشتیان از اینجا در دسترس است.)
شهریاری در بخشی دیگر افزود: اسدی، سرپرست شرکت راه سبز سرمد چک تضمین اجرایی 90 میلیونی را قبول نکرد و با 50 میلیون چک تضمینی موافقت کرد. هنوز قرارداد را امضا نکرده است.

– میزانیان هموند کمیسیون فرهنگی انجمن زرتشتیان تهران در مقایسه با دو پیمانکار دیگر گفت: : با این شرایط، اسدی از نفر سوم مناقصه هم مبلغ بیشتری درخواست کرده است.

اردشیر اورمزدی، هموند انجمن زرتشتیان تهران، از شمار کم دانش‌آموزان دبیرستان گشتاسب و نوشیروان و پراکندگی مسیر آنها و نیاز به سرویس تاکسی برای این دانش‌آموزان گفت.

– راشین جهانگیری، فرنشین کمیسیون فرهنگی انجمن زرتشتیان تهران در مقایسه با سرویس مدارس دیگر گفت: مدرسه‌ای که فرزند من تحصیل می‌کند از فروردین‌ماه سرویس را مشخص کرده و بدون افزایش نرخ خدمات ارایه می‌دهد. همه‌ی مدارس انجمن خیریه‌ای ندارند که افزایش نرخ در هر زمان را به عهده بگیرد. وی تاکید کرد که به سادگی از این پیمان‌شکنی نگذرند.

– جمشید دارابیان، هموند کمیسیون خدمات انجمن زرتشتیان تهران پیشنهاد داد که مانند دیگر مدارس، بر طبق دوری و نزدیکی مسافت مسیرها نرخ‌گذاری شود و مسیرهای نزدیک به مدرسه با نرخ کمتر محاسبه شوند. کامبیز میزانیان در پاسخ گفت: دانش‌آموزانی که در مسیر دورتر هستند، زمان بیشتری می‌گذارند و خود را موظف می‌دانند تا در مدارس خودمان درس بخوانند. به نظر من آنها باید کمتر هزینه‌ی سرویس بدهند.

– افشین نمیرانیان با اشاره به این که اسدی با طرح پیشنهاد جدید عملا انجمن را در برای تصمیم‌گیری در تنگنای زمانی قرار داده است، گفت: پیش از این بر حسب هر یک از دانش‌آموز نرخ تعیین شد و چه تعداد ون یا تاکسی سرویس بدهند در قرارداد اشاره‌ای نشده بود. با قرارداد پیشنهادی 510 میلیون تومان در سال که مناقصه را برنده شده تعداد ون‌های بیشتری در مسیر می‌گذارد ولی با مبلغ 535 میلیون و پانصد هزار تومان  تعداد تاکسی را بیشتر کرده است و در زمان رفت و آمد صرفه‌جویی می‌شود.

* شایان گفتن است، اسدی، پیمانکار سرویس مدارس شش‌گانه‌ی زرتشتیان در سال تحصیلی 98-1397 خورشیدی، سه‌شنبه 27 شهریورماه قرارداد توافق با کمیسیون خدمات را امضا کرد.

مصوبه‌های کمیسیون ساختمان:

  • برآورد هزینه‌ی لایروبی، حفر میله و کول‌گذاری چاه آشپزخانه تالار خسروی 150 میلیون ریال علی‌الحساب.
  • برآورد هزینه نگهداری از زمین روانشاد جوانمردی در شش ماه دوم سال 97 تا سقف 120 میلیون ریال.
  • متمم مصوبه 1880-43 به تاریخ دوم دی‌ماه 1396 خورشیدی در خصوص افزایش سقف هزینه تعمیرات موتورخانه خوابگاه دانشجویان پسر از 35 میلیون به 170 میلیون ریال (افزایش 135 میلیون ریال).
  • حق‌الزحمه‌ی کارشناس رسمی دادگستری بابت تعیین اجاره بها دبیرستان دخترانه آگاهی به مبلغ شش میلیون ریال.
  • تصمیم بر اجرای طرح پیشنهادی مجموعه مارکار تهران‌پارس از سوی مهندس فروغی در سال 1382 مبنی بر ارتباط فضای آشپزخانه‌ی صنعتی به تالار پذیرایی بزرگ با توجه به پیش‌بینی‌های اجرایی قبلی در فوندانسیون و تامین بودجه اجرایی آن به میزان دو میلیاردوپانصد میلیون ریال با توجه به تامین و بهبود سرمایش و گرمایش فضای تالار و سهولت در بهره‌برداری و به شرط تنظیم قرارداد فی‌مابین با سازنده و اخذ چک کامل مبلغ از دهشمند و اجرا تحت نظارت مهندس فروغی.

– رستم خسرویانی، فرنشین انجمن زرتشتیان تهران، اجرای این پروژه را ارزشمند دانست و گفت: زمان گردش 40 در سال 1382 برای بهینه‌سازی فضای مارکار بسیار کار شد. آشپزخانه‌ی صنعتی، تالار کوچک مارکار بازسازی شد و انجمن برای مارکار خیلی هزینه کرد. بنا بود با وصل آشپزخانه‌ی صنعتی به تالار بزرگ، غذا گرم سرو شود. این طرح به دلیل تمام شدن اعتبار نیمه کاره و ناتمام باقی ماند. مهندس فروغی اجرای آن را پیگیر بوده و همه‌ی محاسبه‌های طرح را انجام داده و دهشمند هم پیدا کرده است. وی در ادامه افزود: اجرای این طرح ارزش افزوده و بهره‌وری این مکان را بیشتر می‌کند.

خسرویانی درباره‌ی گرفتن مصوب با وجود دهشمند و مهندس اجرایی گفت: من به کمیسیون ساختمان پیشنهاد دادم تا برای اجرای این کار مصوب بگیرند، چون خیلی آدم‌ها را داریم که هنگام کار نظریه‌ می‌دهند و نمی‌گذارند کار انجام شود.  با مصوبه‌ی انجمن انجام کار قطعی می‌شود.

– بهمن تیمساری، فرنشین کمیسیون ساختمان انجمن زرتشتیان تهران،درباره‌ی پروژه‌ی همایشگاه دینی فرهنگی ورزشی مارکار گفت: این مجموعه چند منظوره است از این رو بهتر است که حداکثر بهره‌برداری از این مکان را در زمینه‌های مختلف داشته باشیم تا پرداخت هزینه‌های این مجموعه را پوشش دهد. یکی از دلیل‌هایی که از این مجموعه استقبال نمی‌شود یا این که دریافتی آن کم است و اگر نرخ را زیاد کنیم کسی مراجعه نمی‌کند این است که وضعیت کنونی این مجموعه مطابق شرایط بهره‌بردار نیست و تسهیلاتی  فراهم نکرده‌ایم.

وی در ادامه پیرامون پیشینه‌ی این طرح افزود: طرح پیشنهادی انجمن در سال 82 بود که بخش عمده‌ی آن توسط انجمن انجام شد به علت اتمام سقف اعتبار قسمت‌های غیر ضروری متوقف مانده است. در این طرح با در نظر گرفتن تمام نکته‌ها‌ی معماری، برای ایمنی و استحکام پیش‌بینی‌های لازم  شده است. تیمساری در بخشی در باره‌ی گرفتن چک تضمین از دهشمند گفت: چک را برای اطمینان اجرای طرح تا مرحله‌ی پایانی می‌گیریم.

 مصوبه‌های کمیسیون فرهنگی:

  • با تعویض در سکوریت اتاق راهنمای گردشگری آدریان تهران تا سقف 13 میلیون ریال طبق استعلام قیمت‌های کمیسیون ساختمان موافقت شد.
  • جهت نظارت بر اجرای مفاد آموزش هماهنگ شده توسط کارگروه دینی سراسر کشور توسط دبیران دینی و اوستا تحت پوشش انجمن و فعال در مدارس زرتشتی وابسته به انجمن، نامه‌ای به کارگروه ارسال و نظارت مستقیم کارگروه دینی بر اجرای صحیح آن و عملکرد درست آموزگاران دینی درخواست شود.
  • هزینه‌ی جشن پایان دوره کلاس‌هایموسیقی خانه فرهنگ و هنر در تاریخ 16 شهریورماه 1397 به مبلغ 9 میلیون و 105 هزار ریال مورد تایید است.
  • طبق مصوبه مورخ 18 امردادماه 1395 خورشیدی مبنی بر پرداخت هزینه‌ی ورزشکاران ورزش‌های انفرادی در مسابقه‌های خارج از مرکز با پرداخت مبلغ 2 میلیون و 120 هزار ریال به خانم رومینا زره‌پوش که مقام نخست در رده‌ی نوجوانان را در مسابقه‌های بدمینتون شیراز کسب کرده، پرداخت می‌شود.
  • با پرداخت تمدید قرارداد آقای وفادار نوشیروان راحت‌آباد و همسر وی خانم پریوش رشیدی شریف‌آبادی به عنوان سرایدار خانه‌ی فرهنگ و هنر از تاریخ 20 امردادماه 1397 خورشیدی تا پایان سال 1398 موافقت شد.
  • طبق نظر کمیسیون فرهنگی جهت آماده‌سازی موزه‌ی آدریان تهران براساس استانداردهای پژوهشگاه میراث فرهنگی با حدود قیمت 2 میلیارد و 700 میلیون ریال و طبق شرح خدمات انجام ده اقدام شود. در غیر این صورت مصوبه تا سقف 125 میلیون ریال جهت رنگ‌آمیزی دیوارها و راه اندازی موزه به روال قبل در نظر گرفته شود. (با مبلغ 2 میلیارد و 700 میلیون ریال برای گشایش موزه بر اساس استانداردهای پژوهشگاه میراث فرهنگی موافقت شد.)

 راشین جهانگیری، فرنشین کمیسیون فرهنگی انجمن زرتشتیانتهران، در باره‌ی چگونگی بنیان موزه در آتشکده‌ی تهران توضیح داد: سالن شرقی در آدریان مشکلات اساسی دارد از گچ و رنگ، پنجره‌ها، برق کشی وسیستم تهویه گرفته تا استحکام سقف‌ها و کف برای تحمل وزن بازدید چندین نفر از سالن، سوای مشکلات ساختمانی، هزینه برای تجهیزات مورد نیاز برای یک موزه مانند ویترین و قدمت‌سنجی و برچسب‎گذاری وسایل لازم است. از سوی دیگر همکیشان که وسایل خود را به دست انجمن سپرده‌اند نگران سرنوشت موزه هستند. رسیدن به این سطح نیازمند هزینه‌ی بسیار بالایی هست که فقط تعمیرات ساختمان نزدیک به 180 میلیون تومان هزینه دارد. بر اساس نظر کارشناس کمیته‌ی ملی موزه‌های ایران برای رعایت کردن حداقل الزامات برای بازگشایی یک موزه‌ی استاندارد 270 میلیون تومان است. بر اساس برآورد قیمت یک ماه پیش، زیرسازی حدود 180 میلیون تومان، تجهیزات تهویه،‌ گرمایش و کابل‌کشی روشنایی و نور حدود 40 میلیون تومان و ویترین و قدمت سنجی حدود 60 میلیون تومان هزینه دارد.

– جمشید دارابیان، هموند انجمن زرتشتیان تهران، من اعتقاد دارم این ساختمان صد سال قدمت دارد و لازم است هر خرجی برای این ساختمان انجام شود تا صد سال دیگر باقی بماند. نگاه من حداکثری است و اعتقاد دارم هر هزینه‌ای که لازم است باید انجام شود.
– پدرام سروش‌پور: با توجه به اینکه این نیم طبقه بعدا روی ساختمان بنا شده آیا امکان استحکام سازی در آن وجود دارد یا خیر

– خانم خادم، فرنشین کمیسیون روابط عمومی و مددکار انجمن زرتشتیان تهران، بر روی راه‌اندازی نمایشگاه اشیای قدیمی نظر داشت و گفت: من اعتقاد دارم کاری انجام دهیم تا سریع‌تر نمایشگاه راه بیفتد و بازدید کننده داشته باشد و بعدا آن را تکمیل کنیم و فکر نمی‌کنم تعداد بازدید کنندگان آنقدر زیاد باشد که استحکام آن به خطر بیفتد.

مصوبه‌های کمیسیون موقوفات:

  • پرداخت 43 میلیون و پانصدوپنجاه هزار ریال سهم انجمن بابت تنظیم قرارداد دو مدرسه‌ی پری اگاهی و هرمز آرشبه دفترخانه مصوب شد.
  • جهت بازسازی ساختمان مهربانو اورمزدی مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون ریال مصوب شد.

در نشست کمیسیون مالی و بودجه موارد زیر مورد تایید قرار گرفت:

  • پرداخت و تسویه‌ی مبلغ 12 میلیون و 713 هزار و 250 ریال بابت 184 ساعت و 15 دقیقه کارکرد امردادماه 1397 راهنمای گردشگری بر اساس مصوبه‌ی 12 شهریورماه 1397 کمیسیون فرهنگی.
  • هزینه کرد مبلغ 19 میلیون و 800 هزار ریال بابت کارکرد امرداداه 1397 نگهبانان آتش بر اساس گزارش ارسالی و مصوب 12 شهریورماه 1397 کمیسیون فرهنگی.
  • تصویب پرداخت مبلغ 8 میلیون و 430 هزار ریال بابت برگزاری گهنبار چهره‌ی پیته‌شهم‌گاه بر اساس صورت‌حساب مورخ 6 شهریورماه 1397 و مصوب 19 شهریورماه 1397 کمیسیون خدمات.
  • تخفیف مبلغ 4 میلیون ریال به یکی از همکیشان بابت مراسم عروسی در سالن خسروی بر اساس مصوبه‌های تخفیف کارمندان انجمن.
  • تسویه‌ی پرداخت مبلغ 62 میلیون و393 هزار و 875 ریال بابت کارکرد مدیر درمانگاه یگانگی در شیفت پسین و 19 میلیون و 735 هزار و 150 ریال بابت مدیر فنی درمانگاه در شیفت صبح مربوط به امردادماه 1397 بر اساس گزارش حسابدار درمانگاه و مصوبه‌ی 19 شهریورماه کمیسیون خدمات.
  • تسویه‌ی پرداخت مبلغ 6 میلیون و 624 هزار ریال بابت کارکرد 96 ساعت منشی خانه‌ی فرهنگ و هنر بر اساس گزارش آن خانه و مصوب 19 شهریورماه 1397 کمیسیون فرهنگی.
  • تسویه‌ی مبلغ 12 میلیون و 357 هزار ریال بابت 3 فقره صورت‌حساب مربوط به خرید اقلام دارویی از داروخانه‌ی داریوش مصوب 19 شهریورماه 1397 کمیسیون خدمات.
  • تصویب پرداخت مبلغ 34 میلیون و 825 هزار ریال بابت گزارش مربوط به هزینه‌های تیرماه و امردادماه 1397 باغ اوسون بر اساس گزارش ارسالی و مصوب 19 شهریورماه 1397 کمیسیون خدمات.
  • تصویب هزینه کرد صبحانه و نهار امردادماه مهدکودک پرورش بر اساس گزارش ارسالی از مهدکودک و تصویب 19 شهریورماه 1397کمیسیون فرهنگی جمعا به مبلغ 15 میلیون و 787 هزار و 12 ریال.
  • تصویب خرید کپسول آتش‌نشانی بر اساس تصویب 12 شهریورماه کمیسیون خدمات و پیش فاکتور مربوط به شرکت آتش خاموش پارس به مبلغ 17 میلیون و 500 هزار ریال.
  • تصویب هزینه‌کرد 149 میلیون و 635 هزار ریال مربوط به هزینه‌های تعمیراتی رادیاتور و شوفاژهای دبستان جمشیدجم بر اساس صورت‌حساب‌ها و گزارش ارسالی از دبستان و مصوب 25 تیرماه 1397 کمیسیون ساختمان.
  • تصویب پرداخت مبلغ 42 میلیون ریال حق‌التدریس دو تن از معلمین دینی برای ماه‌های فروردین و اردیبهشت و خوردادماه 1397 دبیرستان فیروزبهرام ماهانه معادل 112 ساعت بر اساس گزارش آن دبیرستان و مصوب 19 شهریورماه 1397 کمیسیون فرهنگی.
  • تصویب پرداخت مبلغ یک میلیون و 420 هزار ریال مربوط به هزینه‌ی ایاب و ذهاب قهرمان دوم بدمینتون جام نوجوانان شیراز بر اساس مصوب 19 شهریورماه 1397 کمیسیون فرهنگی.
  • تصویب پرداخت 4 میلیون و 750 هزار ریال بابت کارکرد پاره‌وقت در امردادماه 1397 در خانه‌ی فرهنگ و هنر بابت 95 ساعت کارکرد مطابق با مصوب 19 شهریورماه 1397 کمیسیون فرهنگی.
  • تصویب محاسبه‌ی هزینه‌ی سنگ آرامگاه قصرفیروزه از تاریخ اول مهرماه 1397 به مبلغ 8 میلیون ریال بر اساس درخواست سنگ‌کار مهدوی و مصوب 19 شهریورماه 1397 کمیسیون خدمات.
  • تصویب هزینه‌کرد 18 میلیون و 500 هزار ریال مربوط به هزینه‌ی سرویس کولر گازی دبیرخانه‌ی انجمن بر اساس دو فقره صورت‌حساب ارسالی پیمانکار و گزارش دفتر فنی و مصوب 12 شهریورماه کمیسیون ساختمان
  • تصویب پرداخت مبلغ 8 میلیون و 534 هزار ریال بابت تعمیرات برقی و مشکلات خانه‌ی فرهنگ و هنر شامل کابل و کلید و پریز و تعمیرات شیشه‌ها و کانال کولر و اتصالات بر اساس صورت‌حساب‌های واصله و گزارش دفتر فنی و مصوب 19 شهریورماه 1397 کمیسیون ساختمان.
  • تصویب هزینه‌کرد مبلغ 27 میلیون ریال بابت هزینه‌ی تعمیرات سقف انباری پشت‌بام سالن پذیرایی بر اساس صورت‌حساب پیمانکار و گزارش دفتر فنی و مصوب 19 شهریورماه 1397 کمیسیون ساختمان.
  • تصویب تسویه‌ی مبلغ 16 میلیون ریال بابت هزینه‌ی نگهبانی زمین روانشاد جوانمردی بابت 32 روز به مبلغ روزانه 500 هزار ریال مصوب کلی 11 تیرماه 1397 کمیسیون ساختمان و گزارش دفتر فنی.

در گوشه و کنار

هیات‌مدیره‌ی انجمن زرتشتیان تهران 9 مهرماه 1397 خورشیدی به همایش روانشاد دکتر مینا ایزدیار در تالار خسروی دعوت شدند.

نشست صدوبیست‌وهفتم انجمن زرتشتیان تهران دوشنبه 26 شهریورماه 1397 خورشیدی در نبود آرمین هورمزدی، سخنگوی انجمن، منوچهر باستانی، هموند کمیسیون مالی، فرزاد دهنوی‌زاده، دبیر انجمن، جمشید گشتاسبی، خزانه‌دار انجمن و فیروزه ماوندادی، هموند کمیسیون خدمات از ساعت 19 در تالار همایش انجمن زرتشتیان تهران برگزار شد و سه ساعت به درازا کشید. رستم خسرویانی، فرنشین انجمن زرتشتیان تهران به این نشست دیر رسید.

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

10 پاسخ

  1. جالبه فرزند عضو انجمن در مدرسه های زیر پوشش انجمن تحصیل نمیکنه!

  2. هنوز دو ماه به پایان دوره مانده. ولی تعداد غیبت ها خیلی زیاد شده است. به خصوص غیبت رییس و خزانه دار و دبیر انجمن که از اعضای اصلی هستند، در زمانی که موضوعات مهم مطرح و رایگیری میشوند جالب است.

  3. یک نامه با سی، چهل امضا اسمش را گذاشتند طومار از طرف اکثریت مردم و سرویس موردنظر خود را انتخاب کردند با قیمتی بیشتر از نفر سوم مناقصه…
    تمام کشورهای پیشرفته‌ی جهان باید از این سبک مناقصه الگوبرداری کنند…

  4. بادرود انصافا اگر یک همکیش ویا هریک از شرکت کنندگان مناقصه که مد نظر اقای خسرویانی نبودنددر جایگاه اقای اسدی بودند انجمن همین رفتار را با انها داشت چرا با همکیشان قرارداد محکم میبندیدو اگر در چهار چوب قرار داد عمل نکردند توسط وکیل سرتیپی دادگاهی میشوند . در این موقعیت زمانی که اقای اسدی پیش اورده شما راهی جز قبول فرمایشات ایشان ندارید رای گیری کاری بیهوده است. پول جامعه را به افرادی مانند اسدی و سرتیپی تقدیم نمایید و در جای دیگر که موردنیاز همکیشان است مانند حقوق کارمندان و غیره هزارو یک دلیل غیر موجه بیاورید که پول نداریم.در همین جا از بازرسین محترم انجمن تقاضای رسیدگی به این موضوع را داریم.

  5. جهت بازسازی ساختمان مهربانو اورمزدی مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون ریال مصوب شد.
    این مبلغ را انجمن از کجا تامین میکند؟ آیا اقتصادی است و برگشت دارد؟نیت نامه چه میگوید؟ آیا نیازسنجی و امکان سنجی انجام شده است؟ فراخوان پیمانکار کجاست؟

  6. با درود از دكتر اختيارى سرهنگ خسرويانى و خزانه دار آقاى گشتاسبى تشكر ميكنم كه بالاخره حقوق معوقه ى ماههاى مهر آبان آذر دى و بهمن سال ١٣٩٥ بابت كار كرد دندانپزشكى مرا بعد از حدود دو سال شكايت و پيگيرى پرداخت كردند اما هر چه گشتم گذارش آنرا در كميسيون مالى نديدم

  7. ما که پارسال از آقای علیزاده خیلی راضی بودیم کاش ما هم طومار جمع کرده بودیم.خدا بدادمون برسه امسال با آقای اسدی و اینهمه بد عهدی ایشون .میترسم وسط کار سرویس نداشته باشیم

  8. با درود .تا آنجائیکه پرس و جو کردیم و همچنین در مورد فرزند خودم پارسال تا روز آخر آقای علیزاده بسیار بی نظم و بی ادب با ما رفتار کرد .اگر خانواده ای راضی بودند شاید یک و یا دو خانواده بودند .بهتر است رضایت اکثریت در نظر گرفته شود نه فقط خودمان را ببینیم .هر چند هم خانم شهریاری که مسئولیت سرویس مدارس را داشتند اصلا با والدین همکاری نکرد .جای تاسف دارد که هنوز ایشان در انجمن هستند.

  9. کمیسیون خدمات از کمیسیون هایی هست که در ارتباط مستقیم با جامعه فعالیت می کند. بیشتر از دیگر کمیسیون ها دیده. و قضاوت می شود. به یقین رضایت مندی از این کمیسیون صد در صد نیست و همیشه عملکرد این کمیسیون با دیدگاه گروهی هم خوانی ندارد که این شرایط عادی هست و در همه گرو های خدمات پیش می آید.
    جای تقدیر و تشکر از خانم شهریاری است که با تمام ناملایمات دوباره کاندید شد و رای قابل قبولی هم آورد

  10. آزادی در انتخاب پایه زندگی مدنی است انتخاب دبستان و مکان زندگی هم بر حسب شرایط زیستی آزادانه است. مانند کسانی که خارج از کشور را برای زندگی انتخاب کردند ولی درباره انجمن تهران نظریه پردازی میکنند
    عضو انجمن هم برای تصمیم گیری درباره ی زندگی شخصی خود حق انتخاب دارد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-07