لوگو امرداد
امرداد بررسی کرد

دلیل غیبت شرکت‌کنندگان پارسال در هفتمین دوره‌ی جام ایراندخت

هفتمین دوره‌ی جام ایراندخت در حالی از 13 تا 15 شهریورماه در تالار یگانگی یزد برگزار می‌شود که شرکت تنها چهار تیم در این پیکارها و غیبت سه تیم باشنده در دوره‌ی گذشته، شوند(:موجب) ایجاد نگرانی‌ها درباره‌ی تنها جام فوتسال بانوان زرتشتی شده است. تیم‌های ایرانشید از تهران، و پولاد کسنویه و سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد غایبان هفتمین دوره‌ی جام ایراندخت نسبت به دوره‌ی گذشته هستند. از همین‌رو گفت‌وگویی با سرپرستان این سه تیم درباره‌ی شوند غیبتشان در این دوره از جام ایراندخت انجام دادیم.

تیم فوتسال ایرانشیدایراندشید؛ شرکت در لیگ تهران و پیشگیری از مصدومیت بازیکنان

گاتا ضیاتبری، بازیکن پیشین و سرپرست تیم ایرانشید است که شوند نبودِ تیم قهرمان دوره‌ی پیشین جام ایراندخت در پیکارهای امسال را آماده‌سازی برای شرکت این تیم در لیگ تهران عنوان کرد. وی گفت: تیم ایرانشید در حال تمرین و آماده‌سازی برای لیگ تهران است، به همین خاطر و برای پیشگیری از مصدومیت‌های احتمالی امسال در جام ایراندخت شرکت نکردیم.

تیم ایرانشید در ششمین دوره‌ی جام ایراندخت با مربی‌گری خشایار خورشیدیان توانست قهرمان این پیکارها شود.

تیم پولاد کسنویهپولاد کسنویه؛ ازدواج و مهاجرت و اشتغال، چالش‌های تیم شدن

پولاد کسنویه یزد دیگر تیم غایب این دوره‌ی جام ایرانشید است. پریوش فلفلی درباره‌ی شوند نبودِ این تیم در پیکارهای امسال گفت: دو بازیکن ما ازدواج و به شهرهای دیگر نقل مکان کردند. همچنین پنج بازیکن نیز شاغل شدند و یک بازیکن نیز به تازگی ازدواج کرده است. از همین رو نتوانستیم تمرینات خود را برای شرکت در جام ایراندخت انجام دهیم.

وی افزود: از همین رو چهار بازیکن خود به نام‌های تینا اهورایی، فرنوش مالی، پردیس جمشیدیان و آویسا خسروی را به تیم رحمت‌آباد دادیم تا در جام امسال شرکت کنند.

تیم پولاد کسنویه با مربی‌گری افشین پای‌سروی در ششمین دوره‌ی جام ایراندخت به جایگاه چهارمی این پیکارها رسید.

تیم سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزدسازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد؛ کوچ بازیکنان به تیم دیگر

بهرام باستانی فرنشین(:رییس) سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد است که سال گذشته در سمت سرپرست این تیم در جام ایراندخت شرکت کرد. وی در گفت‌وگو با امرداد شوند نبودِ این تیم در جام امسال گفت: چند بازیکن ما برای شرکت در لیگ فوتسال با اجازه‌ی ما به تیم رحمت‌آباد پیوستند و به همین خاطر برای شرکت در جام ایراندخت هم در این تیم حضور دارند.

باستانی درگیری‌های زندگی روزمره‌ی برخی بازیکنان دیگر این تیم را شوند تشکیل نشدن تیم سازمان و باشگاه جوانان یزد خواند.

تیم سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد در ششمین دوره‌ی جام ایراندخت با مربی‌گری سیاوش کامه عنوان سومی این پیکارها را از آن خود کرد.

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-27