لوگو امرداد

هفتمین جام بدمینتون زرتشتیان آماده‌ی کلید خوردن است

تلاش‌های شبانه‌روزی برگزارکنندگان هفتمین دوره‌ی جام بدمینتون زرتشتیان سراسر کشور در شیراز تا ساعاتی پیش از آیین گشایش این پیکارها همچنان ادامه دارد.

پرنیان کوکلری، یکی از هماهنگ‌کنندگان جام بدمینتون درباره‌ی آماده‌سازی‌ها برای این دوره گفت: آماده‌سازی تالار بدمینتون شیراز از شب گذشته (۲۹ امردادماه) به کوشش کمیته‌ی برگزاری جام بدمینتون آغاز شده است و تا ساعاتی پیش از آیین گشایش همچنان ادامه دارد.

وی افزود: همچنین آماده‌سازی پذیرشگاه دینی، فرهنگی و ورزشی زرتشتیان شیراز برای باشندگی و اسکان ورزش‌کاران و آماده‌سازی دبستان دکتر حسابی برای پذیرایی از مسافران از ۲۶ امردادماه آغاز شده است.

گفتنی است هفتمین دوره‌ی پیکارهای ورزشی بدمینتون زرتشتیان سراسر کشور با برگزاری آیین گشایش از ساعت ۱۷ امروز، ۳۰ امردادماه ۱۳۹۷ خورشیدی در تالار بدمینتون این شهر آغاز می‌شود.

00

آماده‌سازی وسایل خوابگاه برای اسکان مسافران و ورزش‌کاران جام بدمینتون زرتشتیان

0

گروهی از هموندان کمیسیون بانوان انجمن زرتشتیان شیراز و بانوانی از دیگر شهرها مسوولیت تهیه‌ی خوراک برای ورزش‌کاران را انجام می‌دهند

0000

000

1

بارگیری وسایل از باغ وقفی برای برگزاری آیین گشایش جام بدمینتون زرتشتیان سراسر کشور در شیراز به مقصد تالار بدمینتون شیراز

2

3

4

5

7

آماده‌سازی تالار بدمینتون شیراز برای برگزاری جام بدمینتون زرتشتیان سراسر کشور

6

8

9

10

11

13

14

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

فرتور از زینب مهدوی است.

0114

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-10