لوگو امرداد

برنامه‌های زرتشتیان ایران تا پایان امردادماه

زرتشتیان شهرهای تهران، شیراز، کرمان و یزد برنامه‌های مهمی را تا پایان امردادماه 1397 در پیش دارند. با نزدیک شدن به روزهای پایانی این ماه برنامه‌های مهم پیش رو در چند روز آینده در دنباله آگاهی‌رسانی می‌شود.

کرمان

زمان نام‌نویسی برای نامزد شدن در انتخابات گردش 22 انجمن زرتشتیان کرمان 30 امردادماه به پایان می‌رسد. نام‌نویسی در روزهای پیش رو از ساعت 16 تا 19 در دبیرخانه‌ی انجمن کرمان انجام می‌شود.

form

آگاهی‌های بیشتر در این‌باره را از اینجا بخوانید.

یزد

بنابر اعلام کمیسیون دینی زرتشتیان استان یزد، نام‌نویسی کلاس‌های دینی دانش‌آموزان زرتشتی این استان در روزهای 27 و 28 امردادماه انجام می‌شود. دانش‌آموزان پایه‌ی یکم تا دوازدهم به همراه پدر یا مادر خود می‌توانند در این دو روز از ساعت 18 تا 20 به طبقه دوم تالار بزرگ‌چمی بروند.

تهران

نام‌نویسی سرویس دانش‌آموزان

نام‌نویسی آموزشگاه‌های شش‌گانه‌ی زرتشتی که زیر پوشش انجمن زرتشتیان تهران قرار دارند تا 31 امردادماه به پایان می‌رسد. نام‌نویسی در روزهای شنبه تا چهارشنبه از  ساعت ۸ تا ۱۴ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۲ در دبیرخانه‌ی انجمن به نشانی خیابان جمهوری، خیابان میرزا کوچک‌خان انجام می‌شود.

برای آگاهی‌های بیشتر در این‌باره اینجا و اینجا را بخوانید.

آیین گهنبارخوانی در اردوی دانش‌آموزی

چهلمین اردوی دانش‌آموزان زرتشتیان سراسر کشور از 21 تا 28 امردادماه 1397 خورشیدی به کوشش کانون دانشجویان زرتشتی برگزار می‌شود. تفاوت بزرگ اردوی امسال با سالیان گذشته در برگزاری آیین گهنبارخوانی به جای آیین سدره‌پوشی است.

آیین گهنبارخوانی از ساعت 17 تا 19 آدینه، 26 امردادماه در همایشگاه مارکار تهران‌پارس برگزار می‌شود.

جشنواره فروش صنایع دستی

خانه‌ی فرهنگ و هنر زرتشتیان به مناسبت روز پشتیبانی از صنایع کوچک جشنواره‌ی فروش صنایع دستی برگزار می‌کند.

این برنامه امروز پنجشنبه، 25 امردادماه از ساعت 18 و 30 دقیقه تا 22 در خانه‌ی فرهنگ و هنر زرتشتیان به نشانی خیابان استاد نجات‌الهی (ویلا)، میان سمیه و طالقانی، نبش کوچه بیمه، شماره 103 برگزار می‌شود.

جشنواره فروش خانه‌ی فرهنگ و هنر زرتشتیان

گفتنی است 21 امردادماه روز پشتیبانی از صنایع کوچک نام‌گذاری شده است.

شیراز

هفتیمن دوره‌ی جام بدمینتون زرتشتیان سراسر کشور از 30 امرداد تا 2 شهریورماه 1397 خورشیدی با باشندگی 91 ورزش‌کار در شیراز برگزار می‌شود.

آیین قرعه‌کشی این پیکارها از ساعت 10 بامداد آدینه، 26 امردادماه در مجموعه دینی، فرهنگی و ورزشی زرتشتیان شیراز آغاز می‌شود.

هفتمین دوره‌ی جام بدمینتون زرتشتیان سراسر کشور در شیراز

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1402-12-29