لوگو امرداد
هفت روز تا پایان نام نویسی

استقبال گسترده از جام بدمینتون شیراز

جام بدمینتون شیرازآزاده نمیرانیان هماهنگ‌کننده‌ی ششمین دوره‌ی پیکارهای قهرمانی بدمینتون زرتشتیان سراسر کشور با اشاره به اینکه بنابر آیین نامه تنها هفت روز دیگر برای نام‌نویسی در ششمین دوره جام بدمینتون فرصت باقیست، گفت: «برپایه‌ی این آیین‌نامه مبلغ ۱۵۰ هزار ریال به عنوان ورودی جام و مبلغ ۸۵۰ هزار ریال برای استفاده از خوراك (صبحانه، ناهار و شام) در چهار روز برگزاری جام تعیین شده است، اما استفاده از خوابگاه برای شرکت‌کنندگان و سرپرستان در جام رایگان است.»

وی در این گفت‌وگو به حدنصاب رسیدن هر دو رده‌ی آقایان و بانوان در رده‌ی پیشکسوتان را خواهان شد و گفت: «امیدواریم شاهد باشندگی دوباره‌ی قهرمانان دیروز و دوست‌داران پیشکسوت در پیكارهای این رشته‌ی ورزشی باشیم.»

نمیرانیان با اشاره به آغاز نام‌نویسی این رقابت‌ها همزمان با آیین گشایش جام جان‌باختگان، گفت: « مدارک لازم برای نام نویسی، فرم نام‌نویسی تکمیل شده، رونوشت رویه‌ی نخست شناسنامه، عکس رنگی 3 در4، رونوشت کارت شناسایی زرتشتی خود یا یکی از بستگان درجه یک، رونوشت کارت بیمه ورزشی به همراه فیش واریزی (ورودی و در صورت درخواست خوراک) است».

نمیرانیان یادآور شد: «دوست‌داران به دریافت آیین‌نامه و فرم نام‌نویسی می‌توانند یک رایانامه‌ی بدون متن به نشانی  [email protected]  بفرستند تا آیین‌نامه و فرم نام‌نویسی این پیکارها برایشان فرستاده‌ شود. همچنین پس از ارسال فرم به ایمیل و مدارک جهت تایید اینکه فرم شما به دست ما رسیده یا خیر، همه روزه بین ساعت ۱۹ تا ۲۰  با شماره09217246042  تماس بگیرند».

نمیرانیان با اعلام این موضوع که برپایه‌ی برآوردهای نخستین، برگزاری این جام حدود ۲۵۰ میلیون ریال هزینه در بر خواهد داشت و نسبت به دوره‌ی قبل افزایش 60 درصدی را نشان می دهد، از نیك‌اندیشان و دهشمندانی که می‌خواهند در برگزاری این پیكارها هم‌بهره شوند، خواست کمک‌های نقدی خود را به حساب یا شماره کارت معرفی شده در آیین‌نامه واریز کنند.

همچنین، کیوان خسروی مسوول روابط عمومی جام ششم از فراهم شدن امکان پذیرش تبلیغات محیطی برای مشاغل زرتشتیان خبر داد، به گونه‌ای که تبلیغات پشت زمین‌ها و بر روی دیوارهای تالار محل برگزاری پیکارها قرار خواهد گرفت.

ششمین دوره‌ی پیکارهای قهرمانی بدمینتون زرتشتیان سراسر کشور از دوم تا پنجم شهریورماه در تالار ویژه‌ی بدمینتون شیراز برگزار خواهد شد. آیین گشایش این پیکارها پسین سه‌شنبه دوم شهریورماه و آیین پایانی نیمروز آدینه پنجم شهریورماه خواهد بود.
برای دریافت آیین‌نامه اینجا را کلیک کنید.

برای دریافت فرم نام‌نویسی اینجا را كلیك كنید.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

5 پاسخ

  1. درود تو متن خبر نوشته نشده که مدارک رو باید به کجا و چه طوری بفرستیم
    لطفا این رو به خبر اضافه کنید
    ممنونم من در حال پیگیری هستم

  2. روز بخیر
    مدارک را باید به صورت اسکن شده و مشخصاتی که در ایمیل برای در خواست کننده ارسال گردیده به همان ایمیل [email protected] بفرستند.
    با سپاس

  3. در هر زمینه ای که ابهامی وجود دارد ، می توانید با شماره های اعلامی در آیین نامه تماس بگیرید و پرسش خود را مطرح کنید .

  4. در ارتباط با این سوال که آیا پس از واریز وجه و نام نویسی آیا ممکن است، با باشندگی شرکت کننده ای مخالفت شود، این توضیح لازم است که پس از پایان مهلت نام نویسی ظرف مدت سه روز وضعیت مدارک و سابقه شرکت کنندگان مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت رد صلاحیت بازیکن توسط کمیته فنی ، مراتب به اطلاع ایشان خواهد رسید و وجه ثبت نام نیز به ایشان برگردانده خواهد شد . یکی از ملاک های تایید صلاحیت، حضور بدون انصراف در جام های زرتشتی طی سالیان گذشته می باشد و یا اینکه در مسابقات آموزشگاه ها ، منطقه ای و یا کشوری سابقه ی حضور داشته باشند . این شروط درخصوص رده ی نونهالان و پیشکسوتان مدنظر نخواهد بود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09