لوگو امرداد

تازه‌ترین خبرها از جام جان‌باختگان

سی و ششمین دوره‌ی جام جان‌باختگانسی و ششمین دوره‌ی پیکارهای ورزشی جام جان‌باختگان از چهارم تا هشتم امردادماه 1395 خورشیدی به کوشش کانون دانشجویان زرتشتی در همایشگاه مارکار تهران‌پارس برگزار می‌شود.

چکیده‌ی برخی از خبرهایی که به تازگی در تارنمای رسمی این پیکارها بازتاب داده شده، در زیر آمده است:

  • «پرتاب پنالتی»، «پرتاب آزاد میان زمین» از جمله پیکار‌های ورزشی این دوره‌‌ی جام است. پرتاب پنالتی سه‌شنبه پنجم امرداد، پرتاب آزاد چهارشنبه ششم و پرتاب سه امتیازی در روز هفتم امرداد‌ماه برگزار می‌شود. نام‌نویسی برای این پیکارها از چهارم تا هفتم امردادماه در ستاد برگزاری جام جان‌باختگان انجام می‌شود.
  • پیکا‌رهای داژبال در روز چهارم امرداد ماه ساعت چهار پسین و پیش از آیین گشاییش است. افرادی که موفق به نام‌نویسی در این بازی‌ها نشده‌اند می‌توانند تا یک ساعت پیش از آغاز پیکا‌رها نام خود را به کمیته‌ی فرهنگی، ورزشی اعلام کنند.  
  • کمیته‌ی فرهنگی، ورزشی از چهارم تا هشتم امردادماه از ساعت 17 تا 23 برگزار می‌شود. برنامه‌های این کمیته در برگیرنده‌ی «پیکارهای دارت»، «اجرای نقاشی روی صورت»، «جشنواره نقاشی با موضوع جام جانباختگان برای کودکان» است. مکان برگزاری این فعالیت‌ها کنار زمین‌بازی است.
  • «ایستگاه تبادل کتاب» از چهارم تا هشتم امردادماه در مکان برگزاری جام جان‌باختگاه همراه با پیکارها برپا می‌شود. علاقمندان به کتاب و کتاب‌خوانی می‌توانند کتاب‌های خود را با کتاب‌های موجود در ایستگاه جابه‌جا کنند.
  • مسابقه‌ی پیش‌بینی نتایج از سوی کمیته‌ی برگزاری پیکارهای جام برگزار می‌شود. دوست‌داران به شرکت در این مسابقه می‌توانند از نشانی اینترنتی www.jamejanbakhtegan.kdz.ir  دیدن کرده و دراین مسابقه شرکت کنند.
به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30