لوگو امرداد
نماینده‌ی مردم تهران در مجلس:

بررسی پرونده‌ی سپنتا نیکنام کارآمدی نظام در شکستن بن‌بست‌ها است

احمد مازنی نماینده تهران در مجلس؛ بررسی پرونده سپنتا نیکنامنماینده‌ی مردم تهران در مجلس بررسی پرونده‌ی سپنتا نیکنام، هموند زرتشتی شورای شهر یزد، در مجمع تشخیص مصلحت نظام را فرصتی برای کارآمدی نظام در شکستن بن بست‌ها دانست.
به گزارش خانه ملت، احمد مازنی، نماینده‌ی مردم تهران در مجلس، چهارشنبه پنجم اردیبهشت‌ماه 1397 خورشیدی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی  در تذکر شفاهی گفت: پرونده‌ی مربوط به حقوق اقلیت‌ها و عضویت سپنا نیکنام در شورای شهر یزد روی میز مجمع تشخیص مصلحت نظام است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: تصمیمی که درخصوص پرونده سپنتا نیکنام در گذشته گرفته شده است، به نوعی مایه وهن نظام جمهوری اسلامی و مذهب تشیع است. اکنون چشم و گوش‌های بسیاری به تصویب مجمع  تشخیص مصلحت نظام دوخته شده است. این مجمع با تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و قانون اساسی می تواند ظرفیت و کارآمدی نظام را در شکستن بن‌بست‌ها نشان دهد.
وی تصریح کرد: در گذشته بارها دیده شده که اعضای شورای نگهبان رای های مثبت و منفی به موضوعی داده‌اند، اما در مجمع تشخیص مصلحت به لحاظ مصلحت رای دیگری داده شده است. به نظر می رسد اینجا یکی دیگر از فرصت‌ها فراهم شده است تا اعضای محترم این شورا این گونه عمل کنند.
مازنی گفت: چشم‌های زیادی به دکتر لاریجانی در مجمع تشخیص مصلحت نظام است تا درخصوص پرونده مذکور از مجلس دفاع کند. گفته می‌شود دکتر روحانی در جلسات مجمع شرکت نمی‌کند، این در حالی است که این جلسه فرصتی برای ایشان برای حمایت از حقوق شهروندی و وعده‌ها است.
این نماینده‌ی مردم در مجلس دهم افزود: بعد از رحلت آیت‌اله هاشمی‌رفسنجانی چشم‌ها به آیت‌اله هاشمی‌شاهرودی رییس مجمع دوخته شده است تا ببینند چگونه با هدایت‌های مقام معظم رهبری بن‌بست شکنی کرده و امید به آینده را در جامعه ایران زنده می‌کند.

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-25