لوگو امرداد

نتایح نهایی انتخابات هیات مدیره‌ی گردش 44 انجمن اعلام شد

انتخابت انجمن گردش 44هیات رییسه‌ی گرداننده‌‌ی مجمع همگانی، نتایج قطعی انتخابات هیات مدیره‌ی گردش 44 انجمن زرتشتیان تهران را اعلام کرد.
انتخابات هیات مدیره‌ی گردش 44 انجمن زرتشتیان تهران ساعت 18 آدینه 31 فروردین‌ماه 1397 خورشیدی به پایان رسید. پس از شمارش 1156 آرای گرفته شده اسامی 21 هموند اصلی و 7 هموند جانشن اعلام شد. نتایج قطعی به ترتیب آرا به شرح زیر است:

هموندان اصلی:

1- کامبیز میزانیان     736 رای

2- افشین نمیرانیان    660 رای

3- بابک شهریاری    583 رای

4- رستم خرمدین    565 رای

5- بهمن تیمساری    558 رای

6- کورش ساسانی    551 رای

7- خدامراد مزداپور    542 رای

8- فرهاد کشاورزی    512 رای

9- فرشاد فرهی‌فر    506 رای

10- سیما بزرگچمی    490 رای

11- فیروزه ماوندادی    469 رای

12- مهردخت شهریاری    450 رای

13- ساسان نیکنام    429 رای

14- میترا نمیرانیان    416 رای

15- فرانک زنده‌نوش    408 رای

16- مهران تیراندازیان    406 رای

17- شاه‌بهرام سیروسی    387 رای

18- رامین خسروی    378 رای

19- اسفندیار خسروی    373 رای

20- جمشید دارابیان    371 رای

21- فرامرز کشاورزی    351 رای

هموندان جانشین‌ ( علی‌البدل)

22- رستم مزدیسنی    349 رای

23- مهران هرمزدیاران    338 رای

24- فرخزاد اردشیریان    330 رای

25- هرمز مهربد    314 رای

26- فرشید نمیرانیان    310 رای

27- داریوش افسرکشمیری    286 رای

28- فرزین شیرمردی    275 رای

 

برپایه‌ی آگاهی رسانی هیات رییسه برگزار کننده‌ی انتخابات گردش 44 انجمن زرتشتیان تهران، هر گونه اعتراض کاندیداها تنها تا پایان وقت اداری روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه 1397 قابل دریافت و رسیدگی است. اعتراض ها بایستی به صورت کتبی و با امضا و مشخصات کامل کاندیدا به دبیرخانه‌ی انجمن زرتشتیان تهران تحویل و رسید دریافت شود.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

18 پاسخ

  1. انتخاب بازرس انجمن کی خواهد بود
    مگر نباید همزمان با هیئت مدیره باشد .

  2. با بهترین درودها ، به همه برگزیده شده گان شادباش میگویم وبرایشان بهترین ها را ارزو دارم .امیدوارم در راه خدمت به جامعه ، از همدیگر پیشی بگیرند و ما هم قدردان و پشتیبانشان باشیم .ایدون باد

  3. با تبریک و تهنیت به جامعه و به منتخبان جامعه زرتشتیان تهران. جامعه با شایسته سالاری برنده شد. بسیار امیدوار کننده است که در دوره بعد انجمن بسیار خوبی خواهیم داشت.

  4. سپاس اورمزدتواناوهمکیشان ارجمند که باگزینش خودشان توفیق خدمت درکنار یاران دلسوز دانا آگاه و همراه در انجمن زرتشتیان تهران رافراهم کردند.امید دارم با کمک سایر داوطلبان ومردم بتوانیم درپایان دوره درپیشگاه اهورا مزدا وهمکیشان سرافراز باشیم.

  5. به تمامی پذیرفته شدگان انجمن زرتشتیان تهران گردش 44 تبریک وشادباش میگویم و موفقیت درکار ،برایشان آرزو میکنم.

  6. جالب است برخی افراد حتی برای جلسه معرفی نامزدها نیامدند ولی انتخاب شدند.

  7. در نهایت کسانی موفق شدند که در لیست ها بودند. کسانی که در لیست ها نبودند جا ماندند. وقت آن است که جامعه زرتشتی هم حزب داشته باشد.

  8. هموندان نیکمان بار دیگر نشان دادند که هم جامعه زرتشتی برایشان مهم است و هم امید دارند به افراد منتخب خود تا بتوانیم این گنجینه کهن نیاکانی را همه با هم همازور و همبسته به درستی نگهداری کرده و بهتر به آیندگان تحویل بدهیم.
    انتخاب شایسته عزیزان هیات مدیره گردش 44 را به همه ایشان شادباش گفته و ارج می نهم همت و تلاش همه عزیزانی را که آبرو و اعتبار جامعه دغدغه شان بوده و به هر طریقی با کاندید شدن، رای دادن و پذیرفتن کارهای اجرایی سهمی داشته اند
    به امید پیروز و سربلندی جامعه زرتشتی

  9. ضمن عرض شادباش به یکایک منتخبین گرامی امیدوارم تمام اعضا با همدلی و همازوری در راه خدمت به هازمان نجیب زرتشتی پیروز و سرافراز باشند ایدون باد ایدون ترج باد

  10. از امرداد به خاطر سرعت و دقت بالا در اطلاع رسانی جزئیات و نتایج انتخابات بسیار سپاسگزارم
    وجود چنین رسانه ای مایه‌ی افتخار است

  11. ضمن تبریک خدمت منتخبین امیدوارم بابت مجموعه رستم باغ یک فکر بکنند .اصلا تا به حال بیلان یا صورتحساب روشنی نداشته معلوم نیست چی به چیه

  12. با درود و شادباش به يكايك منتخبين:واقعيت اينستكه هموندان محترم انجمن كه هفته اي يگبار در جلسه شركت ميكنند نميتوانند به كليات پرونده هاي انجمن كه سيستمي نميباشند واقف بوده و براي آن تصميم گيري نمايند .مگر اينكه براي آنها وقت بگذارند.و براي همين است كه انجمن ما سالهاست تغييري نكرده است .

  13. با درود، خسته نباشید، و تبریک و شادباش خدمت یکایک برگزیدگان هییت مدیرهً گردش 44 انجمن زرتشتیان تهران و آرزوی پیش بردن کارهای انجمن و سرافرازی انجمن و تمام بهدینان . همچنین درود و خسته نباشید خدمت یکایک کار کنان و کارمندان تارنمای امرداد که سریع اطلاع رسانی میکنند. میخواستم خواهش کنم اگر امکان دارد سایر نامهای کاندیدا را با تعداد رای هایشان اعلام فرمایید. با سپاس.

  14. منتخبین عزیز جامعه زرتشتی همازوری و همدلی و کمک به همدیگه یادتون نره بهنوان یک همکیش ازتون خواهش میکنم در کنار هم باشی و با هم یکدل و یک صدا باشید

  15. بادرود دوست گرامی اردشیر قابل توجه که جلسات دوشنبه هرهفته جلسه عمومی هموندان انجمن میباشد و برای تصویب یا رد پیشنهادات کمیسیونها تشکیل میگردد . هموندان هییت مدیره در هفته چندبار در کمیسیونهای مختلف نشستهایی دارند که به بررسی موارد و مصوبات مربوط میپردازد. بااین تاکید و درخواست که صرف زمان حداقل 10 الی 15 ساعت هفتگی برای انجمن از سوی هموندان دلسوزباید نرمال تلقی شود .سپاس. شاد و به کامه باشید.

  16. كاش متنخبين انجمن 44 از همكيشاني كه راي دادن بهشون و از برگزاركنندگان انتخابات و مجمع و كاركنان زحمتكش انجمن و والاهمتان شمارش آراء كه تا پاسي از نيمه شب راي شمردن تا جامعه خوشنام زرتشتي، منتخبين با لياقت خود را بشناسد، قدرشناسي نمايند و با عملكرد شايسته خود در اين دوره، سپاسگزار زحمات اين عزيزان باشن.
    البته كه توقعي نيست، همانطور كه در دوره هاي گذشته هم نبوده، همين كه جامعه آشتي كند با سازمان ها و انجمن ها و در جامعه صلح برقرار باشد براي خدمتگزاران جامعه بس معجزه بزرگي است.

  17. بادرود
    هربار افراد منتخب به میدان می آیند اما ، اما رییس انجمن هرکار دلش خواست انجام میدهد ، اللبته به پشتوانه فرد دیگر و بقیه نا امید میشوند و خود را کنار میکشند .
    امیدوارم این بار همه بهدینان که انتخاب شده اند ، همانند انگشتان دست با هم باشند و اجازه ندهند ریسس زیر سلطه دیگری حرکت کند و بعد بگوید : شما که ….
    در هر صورت بعنوان یک فرد زرتشتی در ایران از اعضای انجمن پیشین نیز قدر دانی مینمایم و میخواهم قدرت نه گفتن را حد اقل به فرزندان خود بیاموزند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1402-12-28