لوگو امرداد
شمار نامزدها به حد نصاب نرسید

معارفه کنسل شد اما مجمع برگزار می‌شود

anjomanنشست معارفه نامزدهای هموند در هیات مدیره گردش 44 به شوند به حدنصاب نرسیدن تعداد نامزدها برگزار نمی‌شود.
بر پایه‌ی آگاهی رسانی انجمن زرتشتیان تهران، نشست معارفه نامزدهای عضویت در هیات مدیره گردش ۴۴ در روز اول اسفندماه در دبیرستان فیروزبهرام، بدلیل  به حد نصاب نرسیدن تعداد کاندیداها برگزار نمی‌شود.
مجمع همگانی روز آدینه برگزار می‌شود و پس از انتخاب هیات رییسه با توجه به حد نصاب نرسیدن شمار نامزدها، کنسل شدن انتخابات اعلام می‌شود.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

20 پاسخ

  1. شب بخیر.دوستان طبق قانون تجارت راهکارهایی در نظر گرفته شده که میتوان با اجرای این راهکارها مانند بند ۱۰۴ قانون تجارت انتخابات را در زمانی کوتاه و وفق مقررات برگزار کرد. سپاس شاد وبه کامه باشید.

  2. راست میگن که فاصله حرف تا عمل, خیلی زیاده. اینهمه اعتراض اینهمه راه حل ولی هیچکدوم نیومدن کاندید بشن

  3. وقتي رييس و هيئت رييسه و اعضاي دوره از قبل معلوم شدن، ديگه كانديدا شدن مسخره است. آدم جايي كانديدا ميشه كه شايسته سالاري باشه، نه قومي و قبيله اي بيان راي بدن و برن تا 3 سال بعد.

  4. انجمن هم داره ميشه مثل ارگان هاي ديگه، افرادي يكسان راي بيارن و بقيه سياهي لشكر و هميشه علي البدل. يكسري افراد بيان، سكوي هاي هيئت رييسه و پست بگيرنو و و قله هاي ترقي رو فتح كنن و ماندگاار بشن تا فتح سكوهاي ديگه براشون راحت تر شه. تا همكيشان بي تفاوت هستن، همينه اوضاع.

  5. درود. این همه انتقاد جوانان رو کم کار دیدن بیایید تو میدون دور از میدون و لنگش کن راحته

  6. جناب همکیش
    برای چی بیان کاندید بشن؟ اونهایی که یکبار رفتن می‌دونن اونجا چه خبره اونهایی هم که تا حالا نرفتن دارن از بیرون می‌بینند که چگونه اوضاع را خراب کردن که قابل درست کردن نیست.
    اونهایی که می‌گفتن ما این دوره را برای درست کردن اومدیم و می‌خواهیم پروژه‌مان را به پایان برسانیم آنچنان کردند که الان هیچ‌کس رغبت نمی‌کنه پا پیش بزاره.

  7. تازه این که وضعیت کاندید شدنه. خدا کنه که مردم اقلا بیان رای بدن.
    با این وضع نارضایتی مردم از انجمن معلوم نیست چی میشه.
    هر چی گفتیم این کارهایی که می‌کنید پیامد داره گوش نکردن و این هم یکی از پیامدهاش.
    حالا منتظر چه باید بود؟ حتما پیامدهای بعدی!

  8. اعضای فعلی هیات مدیره آنقدر انجمن را بدنام و داغون کردند که دیگر کسی رغبت نمیکند کاندیدا شود. مردم در جامعه خدمت میکنند و دلسوزند ولی دیگر پا در انجمن نمیگذارند.

  9. این بازی برای تاخیر انتخابات، دوره طولانی فترت، و برگرداندن رستم برای دوره پنجم است.

  10. خوب يعني پس راي گيري انجام نميشه، واقعا معلوم نيست كيا اينقدر عجله دارن، بزاريد آخراي فروردين يا ارديبهشت برگزار كنيد، از همكيشا بخواهيد بياين و كانديد شن، قبل راه دادن بهشون بگيد كه كي رييس بايد بشه، كي نايب رييس، فلاني هم خزانه دار، فلاني هم دبير، فلاني رييس كميسيون فلاني ، بقيه هم نخودچي … بگيد اگه قبول كرد بيارينش تووو، نكرد حذفش كنيد. مگه تا حالا غير از اين بوددده!

  11. آقای رییس انجمن حالا پاسخ هم‌کیشان را چه می‌دهید؟
    حتما دوباره وعده‌های توخالی و انجام‌نشدنی مثل سابق!
    مطمئن باشید که مردم خوب می‌فهمند.
    قبول کنید که خراب کردید. دست‌کم پس از این‌همه بی‌سیاستی و بی‌مدیریتی و پس از این‌همه سال ریاست(!) یک بار هم شجاعت به خرج دهید و از مردم پوزش‌خواهی کنید. بگذارید آبروی انجمن به جای خودش برگردد.
    به حد نصاب نرسیدن کاندیدا برای انتخابات انجمن پس از سال‌ها ریاست شما تاریخی شد اجازه بدهید پوزش‌خواهی‌تان از مردم بابت ندانم‌کاری‌های دوره ریاستتان هم تاریخی شود.

  12. اینا حرفه برای شونه خالی کردن. اگه ادمهای دلسوز بیان و کار کنن ادمهای مشکل دار از دور خارج میشن

  13. مطابق بند ۱۰۴ اصلاحیه قانون تجارت، «هرگاه در مجمع عمومی تمام موضوعات مندرج در دستورجلسه مجمع مورد اخذ تصمیم واقع نشود هیات رییسه مجمع با تصویب مجمع می‌تواند اعلام تنفس کرده و تاریخ جلسه بعد را که نباید دیرتر از دو هفته باشد تعیین کند، تمدید جلسه محتاج به دعوت و آگهی مجدد نیست و در جلسات بعد، مجمع با همان حد نصاب جلسه اول، رسمیت خواهد داشت.» آقای جمشیدیان توجه کنید که استفاده از این بند فقط زمانی امکان پذیر است که با تصویب مجمع و تایید وزارت کشور، در جلسه بعد شرط حد نصاب جلسه اول مجمع احراز شود. مسلما این تعداد در جلسه بعد حضور نخواهند داشت و در دو هفته بعد با شروع مسافرت های عید، کاندیداهای جدیدی پیدا نخواهند شد. مشکل اصلی که در بالا اکثرا اشاره کردند، باید اساسی حل شود.

  14. گفتند 25 کاندیدا بوده برای 21 عضو. بنابراین کافی بود. برای اعضای علی البدل زمانی که لازم شد، انتخابات ترمیمی انجام میشه.

  15. سه سال پیش دسته بندی، بروشور رنگی، کانال تلگرام، تبلیغ و دسته بندی را دیدیم. یک نفر مستقل نمیتواند وارد باند شود و با این شبکه رقابت کند.

  16. من هم به عنوان یک هموند انجمن تهران که همیشه رای میدهم از اقای خسرویانی درخواست دارم کارهای نیمه کاره ای را که گفتند بخاطرش باید دوباره مجمع به ایشان رای بدهد که برای چهارمین بار وارد انجمن شود، لیست کند و به ما بگوید و یا برای کوتاهی در انجام وظیفه اش رسما از زرتشتیان عذرخواهی کند و دلیل کوتاهی خود را هم توضیح دهد

  17. به نظر من رییس انجمن و نماینده باید از مردم به خاطر بی اعتماد کردن مردم نسبت به انجمن عذرخواهی کنند. همچنین اعضای آینده انجمن بدانند که نایب رییس فعلی هم ادامه دهنده راه رییس است و …

  18. دوستان و همکیشان و بزرگواران لطفا با هم همازور باشیم و بجای متهم کردن همدیگه و متلک انداختن به فکر جامعه مون باشیم
    همازوربیم. همازور همااشوبیم

  19. در اتفاقاتی که داره برای جامعه می افته همه فعالان و کنشگران جامعه دخیلند و همه باید مسیوولیت داشته باشند
    رییس انجمن و نماینده و غیره نداره!!!
    چرا بجای اینکه به فکر جامعه و برطرف کردن کمبودهای اون باشیم داریم توپ رو دایما می اندازیم تو زمین همدیگه و همدیگه رو متهم میکنیم

    آیا واقعا درد ما همینه که رییس انجمن و نماینده از مردم عذرخواهی کنند!!
    اگر عذرخواهی کنند مشکلاتمون درست میشه??!!

    اگر به راستی اینگونه است آقای دکتر خسرویانی و آقای دکتر اختیاری لطفا در جلسه مجمع عمومی انجمن بیایید و بابت کارهای نامناسبی که انجام دادین و مردم از دست شما ناراحت شدند و به همین دلیل جو انجمن رو خراب دیدند و نامزد هیت مدیره نشدند عذرخواهی کنین ببینیم بقیه قضایا و مشکلاتمون جامعه حل خواهد شد??
    یا باز هم عادت داریم همدیگه رو تخریب کنیم و تنها کاری رو که یاد گرفتیم انداختن توپ در زمین بغل دستی مون هست؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09