لوگو امرداد

نامزدهای گردش 44 انجمن زرتشتیان تهران تاکنون

entekhabat

اسامی نامزدهای شرکت در انتخابات گردش 44 انجمن زرتشتیان تهران که تاکنون نام‌نویسی کرده‌اند، آگاهی‌‍رسانی می‌شود. 

اسامی نامزدها به ترتیب حروف الفبا:

1.فرخ‌زاد اردشیریان

2.داریوش افسرکشمیری

3.مهربان باستانی اله‌آبادی

4.فرهاد بهزادیان

5.بزرگمهر پرخیده

6.مهران تیراندازیان

7.بهمن تیمساری

8.شهریار جویبان‌پور

9.رستم خرمدین

10.اسفندیار خسروی

11.جمشید دارابیان

12.فرزاد دهنوی‌زاده

13.کورش ساسانی

14.شاه‌بهرام سیروسی

15.بابک شهریاری

16.مهردخت شهریاری

17.فرین فرارونی

18.کورش فرودی

19.فرشاد فرهی‌فر

20.فرهاد کاویانی گوهری

21.فرهاد کشاورزی

22.فیروزه ماوندادی

23.خدامراد مزداپور

24.هرمز مهربد

25.کامبیز میزانیان

26.سهراب نامداریان

27.افشین نمیرانیان 

به گزارش امرداد، نامزدیِ مهران سپهری و ساسان نیکنام در این انتخابات به شوند (:دلیل) نقص مدارک، از سوی بازرسان گردش 43 انجمن رد شد. همچنین مهران هرمزدیاران از نامزدی در این انتخابات انصراف داد.

گفتنی است قرار بود انتخابات گردش 44 انجمن زرتشتیان تهران برای گزینش هموندان این گردش چهارم اسفندماه 1396 خورشیدی برگزار شود که به شوند به حد نصاب نرسیدن شمار نامزدها (حد نصاب شمار نامزدها در هیات مدیره‌ی انجمن زرتشتیان تهران، دست‌کم 28 تن است که از این شمار 21 تن هموندان اصلی و 7 تن هموندان جانشین هستند.) به تصمیم مجمع روز آدینه واگذار شد. آدینه چهارم اسفندماه 1396 خورشیدی مجمع همگانی برگزار می‌شود و پس از انتخاب هیات رییسه با توجه به حد نصاب نرسیدن شمار نامزدها، درباره‌ی زمان برگزاری انتخابات تصمیم‌گیری خواهد شد.

خبر تکمیلی و آشنایی بیشتر با نامزدها را می‌توانید از «امرداد» پیگیری کنید.

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

17 پاسخ

  1. عجیبه دکتر رستم خسرویانی کاندیدا نشده!!
    گر چه نمی‌تواند دیگر کاندیدا شود ولی هنوز پروژه‌هایش تمام نشده و با نفوذی که دارد می‌تواند خود را وارد کند و حتما هم رییس می‌شود و به پروژه‌هایش ادامه می‌دهد. حیف است که آرمان‌هایش را نیمه تمام رها کند!!

  2. لطفا نوع نقص مدرک را ذکر کنید، آقای ساسان نیکنام چون کارت زرتشتیگری ایشان بعد از چند هفته درخواست صادر نشد نامزدیشون رد شد، و اگر این یک نفر را از دور خارج نمیکردند، با وجود 28 کاندید، بهانه ای هم برای کنسل کردن انتخابات وجود نداشت و معلوم است که اگر این انتخابات انجام میشد، نتیجه اش طبق میل بعضیها نبود.

  3. متاسفانه در فضای مسموم انتخابات جاری، سلامت انتخابات وجود ندارد. بازرسان انجمن به عنوان شورای نگهبان اسامی منتقدان را خط میزنند.
    پیشنهاد میکنم که در مجمع جمعه هیات رییسه نظارت در انتخابات گزینش شود و فرآیند انتخابات به هیات بیطرف سپرده شود. امید است که هوشیاری و مدیریت به موقع نماینده محترم وزارت کشور و نماینده زرتشتیان در مجلس از دخالت نابجا و تنگ نظری و تضاد منافع مسئولان فعلی انجمن جلوگیری کند.

  4. اگر 29 نفر کاندیدا بودند، انتخابات میتوانست برگزار شود. چرا بازرسان فرصت تکمیل مدارک ندادند؟ چرا زمان نامنویسی دو یا سه روز تمدید نشد؟ مسلما در مجمع افرادی را میشد اضافه کرد اگر چنین سختگیری نبود.

  5. چرا کارگر دینی درست روز مجمع همگانی برگزار میشود مگر دکتر اختیاری در جریان مجمع نیستند

  6. چه کسی تصمیم میگیرد که آیا تعداد کافی است یا نه؟ انتخابات برگزار شود یا نه؟ چرا این تصمیم به مجمع واگذار نشد؟

  7. خوشحالم از اینکه آقای گشتاسبی کاندید نشدن تا لااقل در گردش بعد حق و ناحق نکنند و مصوبه هیات مدیره را زیرپا نگذارند اگه زرتشتی و کارمند انجمن نبودیم حتمن شکایت میکردیم آقای خزانه دار شمارو به وجدانتان وامیگذاریم.

  8. تا جايي كه بنده اطلاع دارم آقاي خرمدين انصراف داده بودند قبل از ساعت 4، و آقاي دهنوي زاده ساعت 6.30 پسين و پس از وقت اداري كاري انجمن اسم نوشتند … باز هم حقيقتو نگفتيد … رسانه بايد راستگووو باشد تا جامعه نتواند خطا كند.

  9. آگاه گرامی اسامی که در خبر آمده درست و کامل است. آقای خرمدین خودشان گفتند کاندید شده اند.

  10. اگر ساسان نیکنام به خاطر صادر نشدن کارت زرتشتیگری به وسیله بازرس رد شده باشد مهمترین کاری که هیات نظارت جمعه باید انجام دهد بازخواست بازرس است.
    یک زرتشتی ساکن تهران که درخواست کارت کرده است و کارتش صادر نشده، بازرس باید به هیات مدیره گیر بدهد که چرا کارت را صادر کرده اینجا دیگر زمان اصلا مطرح نیست. مگر جایی مدت زمان برای صدور کارت عضویت در قانون آمده است.

  11. ناحقی‌هایی که در حق مردم و به‌ویژه کارمندان و حقوق‌بگیران انجمن شده و می‌شود را بعد از رفتن هیات رییسه چه کسی باید بدهد؟
    جناب دکتر خسرویانی و جناب گشتاسبی شما کی و چه وقت باید حق ما را بدهید؟
    شما می‌دانید با بلایی که بر سر ما آوردید هم به حقوف‌بگیرها ظلم کردید هم به انجمن.
    امیدوارم که روزی پاسخ همه این ظلم‌ها را بدهید و آن روز دور نیست.
    به خود بیایید.

  12. مسئولين سايت امرداد، شما بايستي از افرادي كه مسئول ثبت نام بودند و اعضاء هيئت مديره انجمن كه در روز پاياني و ساعات پاياني در دبيرخانه بودن، بپرسيد كه شرايط كانديدا به چه صورت بوده، و تا وقت اداري روز 30 ام چه كساني اسم نوشتن و چند نفر بودند، واقعيت اين است كه 26 نفر اسم نوشته بودند به جز مشكلات جناب نيكنام و سپهري، كه ميشن 24 نفر، جناب دهنوي زاده و ديگران هم همون لحظه آغاز جلسه يعني ساعت 6.30 پسين به اصرار دوستان اسم نوشتن. در دوره قبل دبير فعلي جز اولين نفرها براي ثبت نام بود نه لحظه آخر. مسئول دبيرخانه و نام نويسي هم اگر دروغ بگويد به گردنه جامعه دين خواهد داشت. جناب هرمزدياران 4 روز پيش از روز مقرر انصراف داده بودند يا بهتر است بگوييم مداركشون را پس گرفتن همون روزي كه مدارك رو دادن چند دقيقه بعد پس گرفتن. جامعه فقط متاسفانه سايت ميخونه و اطلاع رساني و صحيح مسئوليت بزرگي است بر دوش امرداد، قبل از اينكه خبري رو كار نماييد حتما حتما از چندين نفر آگاه و مسئول سوال نماييد تا مديون نشيد. ممنون و خدا قوت

  13. عزیزانی که میگفتند چرا همه بیرون گود ایستادند و فقط انتقاد میکنند جناب اقای سپهری یکی از منتقدین منصف ودلسوز و مطلع جامعه میباشد چرا باید بدلیل واهی کنار گذاشته شود اسامی بالا یا اعضای فعلی انجمن ویا کسانی هستند که دوره قبل از ریاست خسرویانی بر مسند قدرت بوده اند واگر کارایی و مورد قبول جامعه بودند که مجدد هم رای میاوردند و کرسی قدرت را به خسرویانی نمی سپردند که این چنین پشیمان شوند.

  14. جناب همکیش که امرداد خطاب قرار دادی و گفتی که از چند نفر آگاه بپرسه و بعد خبر کار کنه، شما از کجا میدونی اطلاعات نپرسیده باشه؟ از کجا معلوم حرفایی که شما میزنی درست باشه؟ اتهام زدن سادست. همه ما منتظر مدارک شما درباره‌ی حرفایی که زدید هستیم، برای نمونه گفتیدکه آقای دهنوی زاده ساعت ۶ و نیم اسم نوشته و مهران هرمزدیاران چند دقیقه بعد مدارکشو پس گرفته. منتظر مدارک ادعاهای شما هستیم.

  15. من فقط یک سوال از انجمن دارم و جواب قانع کننده هم میخواهم ، این صندوقهایی که در معبد و شاه ورهرام ایزد هست و رویش نوشته مخصوص بیماران و نیازمندان و همکیشان در روز ورهرام ایزد با هزار امید و آرزو مبلغی را در صندوق میاندازند ، و صبح روز بعد مسئول دبیرخانه انجمن به همراه خزانه دار میروند و صندوقهارو باز میکنند و پولهارو برای شمارش به انجمن میبرند ، آیا واقعأ این پولها صرف بیماران و نیازمندان میشود یا صرف حقوق کارمندان و خرجهای بیوده دیگر ، چرا انجمن زرتشتیان تهران به زلزله زدگان کرمانشاه کمکی نکرد مگر این صندوقها برای نیارمندان نیست

  16. جالبه كساني كه همش در سفر خارجه كاري به سر ميبردن در طول اين چند سال جلسه هاي انجمن و اكثرا يا غيبت داشتن و يا كارشونو ديگران انجام ميدادند، باز هم اسم نوشتن، به اين ميگن جوگيري و اعتماد به سقف. آخه شما كه وقت نداريد چرا خودتو و ديگران اذيت ميكني، بزرا شايد يكي بهتر از شما اومد كه هم وقت داشت، هم جامعه اش براش مهمتر از كارش بود!

  17. اينهمه انتقاد و هجمه و نگرانی برای چه.، خدا کند 50 نفر اسم بنويسند و کانديد شوند ، اگر جامعه بيدار بود و در محمع و انتخابات جرکت می کرد ، که ديگر ميشد بگوييم 22 هموند اصلی انتخاب همه هست و بايد به انتخابشان احترام گذاشت، همه کسانی که به جای همت و همازوری هميشه از جوانی تا ميانسالی و پيری شمشير انتقاد کور و يکسونگرانه در دست داشته و دارند بايد پاسخگو باشند ، نه هموندان انجمن يا نهادهايی که به خاطر استقبال کم و نبود افراد کارآمد به شانس و چرخش روزگار بر مسن د کار نشسته اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1402-12-29