لوگو امرداد
در امرداد 382 چاپ شده است

هنر برتر از گوهر آمد پدید؟

photo 2018 02 07 13 56 55گسترش نگارخانه‌ها به عنوان مرکزهای فرهنگی و هنری نشانه‌ی شکوفایی هنر و فرهنگ و نیاز مردم به بر پا شدن این پایگاه‌های فرهنگی است. این روزها از هر کوچه و خیابانی که بگذری گه‌گاه گشایش نگارخانه‌ای نو نگاهت را به سوی خود می‌کشد.

گذشته از اینکه آیا دیگر شهرهای ایران هم مانند تهران از این بستر فرهنگی برخورار هستند یا نه، که خود جای آسیب‌شناسی دارد ولی آیا به ‌راستی گشایش ‌نگارخانه‌های پرشمار در تهران آن هم در وضعیت نابسامان اقتصادی کشور نشان از شکوفایی این بخش فرهنگی دارد؟ چگونه است در روزگاری که فرهنگ از نخستینگی‌های (:اولویت)‌ هازمان نیست و نخستین کالایی است که از سبد نیازمندی‌های خانوار کنار رفته است و نمود راستین آن‌را در کاهش خرید روزنامه‌ها و نشریه‌های چاپی می‌بینیم، شمار نگارخانه‌ها رو به افزایش است؟

نوشتار بالا بخشی از گزارش میدانی است که با عنوان «هنر برتر از گوهر آمد پدید؟» در بررسی وضعیت اقتصادی و فرهنگی نگارخانه‌های تهران در گفت‌وگو با چند تن از  نگارخانه‌داران در تازه‌ترین شماره‌ی امرداد چاپ شده است. متن کامل این گزارش را می توانید در شماره‌ی 282 امرداد بخوانید.

خوانندگان می‌توانند برای دسترسی به هفته‌نامه‌ی امرداد افزون‌بر نمایندگی‌ها و روزنامه‌فروشی‌ها از راه‌های زیر نیز بهره ببرند.

لینک خرید اینترنتی شماره‌ی 382 امرداد:

https://goo.gl/ugKWGq

لینک اشتراک ایمیلی هفته‌نامه امرداد:

https://goo.gl/XqpSbS

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09