لوگو امرداد

فراخوان مجمع عمومی عادی فوق‌العاده انجمن زرتشتیان

anjomanانجمن زرتشتیان تهران از فراخوان مجمع عمومی عادی فوق العاده (نوبت نخست) خبر داد.
بر پایه این آگهی از زرتشتیانی که دارای کارت شناسایی انجمن زرتشتیان تهران هستند دعوت می‌شود تا در نوبت نخست مجمع عمومی فوق العاده‌ی انجمن زرتشتیان تهران شرکت کنند. این مجمع عمومی بر اساس ماده ۱۶ و ۲۶ اساس‌نامه ساعت ۹ بامداد چهارشنبه ۱۸ بهمن‌ماه ۱۳۹۶ خورشیدی تالار خسروی برگزار می‌شود.
انتخاب هیات رییسه گرداننده‌ی مجمع و انتخاب ۲۱ نفر هموند اصلی و هفت تن هموند علی البدل هیات مدیره‌ی گردش ۴۴ دستور جلسه‌ی مجمع است.
زرتشتیانی که بنابر ماده‌ی ۱۳ اساس‌نامه، خواهان هموندی در هیات مدیره انجمن هستند، برای نام‌نویسی می‌توانند از شنبه هفتم تا پایان زمان اداری ۱۷ بهمن‌ماه با به همراه داشتن دو قطعه عکس ۴*۳، اصل و رونوشت شناسنامه، اصل و رونوشت کارت ملی و اصل و رونوشت کارت شناسایی انجمن زرتشتیان تهران به دبیرخانه‌ انجمن بروند. 
چنانچه نوبت نخست مجمع به حد نصاب نرسد، مجمع نوبت دوم چهارم اسفندماه ۹۶ از ساعت 8 و 30 دقیقه‌ی بامداد در تالار خسروی تشکیل می‌شود. 
جشنگاه خسروی در خیابان جمهوری، خیابان میرزا کوچک خان، کوچه زرتشتیان، شماره‌ی ۶ جای دارد.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. جوانان قدیمی کانون با تبلیغات رنگی و تلگرام گروهی رای جمع کردند و کلا کار خاصی نکردند. قدیمی ها هم که همیشه در جنگ و جدل بودند. ایکاش افرادی که واقعا میخواهند برای جامعه وقت بگذارند و تخصص دارند بیایند و انجمن را با جامعه آشتی بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1402-12-29