لوگو امرداد

گزارش از روند راه‌اندازی سرای سالمندان کرمان

13900709سرای سالمندان زرتشتی كرمان با همکاری انجمن زرتشتیان کرمان، بنیاد خیریه خداداد مهرابی و خیریه اردشیر همتی به زودی راه‌اندازی می‌شود.

كیان‌پور كامیاب‌پور، فرنشین انجمن زرتشتیان کرمان و هموند بنیاد خیریه اردشیر همتی در بیست و چهارمین سالگرد درگذشت روانشاد گوهر بهرام رییسی از تفاهم‌نامه‌ای میان انجمن زرتشتیان کرمان و دو بنیاد خیریه برای تجهیز و راه‌اندازی سرای سالمندان  خبر داد. در پی این خبر «امرداد» پیگیر چگونگی رَوَند کار شد و با مهرداد هَماوند‌، هموند و حسابدار بنیاد خیریه‌‌ی خداداد مهرابی و کارگزار راه‌اندازی سرای سالمندان، گفت و گو کرد.

به گفته‌ی هماوند‌، سرای سالمندان به گونه‌ی هیات امنایی اداره می‌شود و آریا خسروان، مدیر عامل بنیاد خیریه خداداد مهرابی، مهرجی برخوردار، مدیر عامل خیریه اردشیر همتی و کیانپور کامیاب‌پور فرنشین انجمن زرتشتیان کرمان هموندان آن هستند.

ساختمان سرا را بنیاد خیریه مهرابی در اختیار گذاشته و فراهم کردن تجهیزات و امور اجرایی و پرسنلی بر عهده‌ی انجمن زرتشتیان کرمان و بنیاد خیریه‌ی اردشیر همتی است.

 کارگزار راه‌اندازی سرای سالمندان در باره‌ی نام این سرا گفت: در پی تصویب اساس‌نامه و آیین‌نامه در هیات امنا، نام این سرا مشخص می‌شود.

وی افزود، این ساختمان، در دو طبقه و چهار واحد ساخته شده است و در خیابان برزو آمیغی، رو به روی كوچه‌ی آتشكده جای دارد؛  دو واحد از طبقه‌ی همکف برای سالمندان تجهیز شده است. همچنین این سرا یک اتاق چهار تخته، دو اتاق سه تخته و یک اتاق اجرایی دارد.

مهرداد هماوند‌ امیدوار است پس از راه‌اندازی فاز نخست، این سرا در فازهای بعدی گسترش یابد.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-01