لوگو امرداد
با همکاری انجمن یزد و باشگاه جوانان زرتشتی

پارک کودک فروهر در یزد گشایش می‌یابد

پارک کودک فروهر ویژه‌ی نونهالان زرتشتی با همکاری انجمن زرتشتیان یزد و سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی گشایش می‌یابد.

تالار یگانگی یزد در توافقی میان انجمن زرتشتیان یزد و سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی از مهرماه امسال در اختیار انجمن قرار گرفته بود و انجمن با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد ریال نسبت تجهیز تالار با وسایل آموزشی و تفریحی برای کودکان اقدام کرد.

شایان گفتن است از آن‌جا که کودکان زرتشتی پیش از این محوطه‌ای برای بازی در اختیار نداشتند، تالار یگانگی دراین راستا تجهیز و روزهایی برای استفاده‌ی کودکان زرتشتیان از آن اختصاص داده شده است.

آیین گشایش پارک کودک فروهر از ساعت ۱۷ آدینه یکم دی‌ماه ۱۳۹۶ خورشیدی با باشندگی زرتشتیان یزد برگزار می‌شود.

1

2

3

4

5

6

7

فرتور از انجمن زرتشتیان یزد است.

0114

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

21 پاسخ

  1. یک خودسری دیگر از مدیریت انجمن یزد.همکیشان تهرانی از انجمن تهران می نالند و یزد هم چنین.چه کسی بدون رای مجمع اجازه داده انجمن هرگونه دستاندازی و بریزوبپاشی بکند و ادعای بی پولی هم داشته باشد ازانسو یکسره چندشیفته درامد هنگفت از اتشکده و دخمه را کتمان کند و درعوض با سه روز درامد اتشکده به زلزله زدگان هم کمک کند.مدیر انجمن در اخرین موردی که فنس دخمه را شهرداری برچید و بعد مساله شخصی اش را ملی کرد تصور نکند از بازخواست درون جامعه معافش کرده ایم.سالنی که بدون اجازه مجمع و مردم به سالن کودک تبدیلش کرده اید سالنی عمومی است.روحش شاد دینسه کوشکی تقدیم کرده بود.چرا با چنین هزینه هایی بر خودسری های پرونده کاریتان اضافه می کنید و شعور مردم از درک حرکات تبلیغی تان را هیچ انگاری می کنید.حرف زیاد است.در حد یک اعتراض پیامی ثبت گردید.

  2. همکشیان خوب من چرا بعضی از ما همیشه اینقدر ناشکر و قدرنشناس هستیم. چرا هر کسی هر کاری میکند فقط ایراد میگیریم. کار به این خوبی انجام شده است که میتواند خانواده ها را به نزدیک کند. میتواند بچه ها را به شادی و تفریح برساند بعدش ما غر میزنیم. خدا زحمتکشان را از شر بدفکری برخی از ما نجات دهد.

  3. چرا ما اینقدر بدبینیم. همکیش عزیزم چرا تا کسی کاری میکند سنگ می اندازیم. چرا جز غر زدن کاری انجام نمیدهیم.

  4. بعضیها هر کاری بکنید مخالفند و معمولا این افراد کسانی هستند که حاضر نیستند برای جامعه حتی قدمی بردارند و در عوض همیشه مدعیند به نظر من این یکی از بهترین کارهایی است که انجمن یزد انجام داده و باعث میشه نسل آینده همراه با جامعه باشه و دوم اینکه تالار بلا استفاده یگانگی دوباره زنده شد و مسلما روان صاحبان خیر این سالن و از جمله روانشاد شهروینی از این کار شاده چون سالن در حال تخریب بود بهترین پاسخ برای چنین افرادی سکوت است و بس هر چند مطمئنم این افراد پر مدعا اتفاقا بیشترین استفاده رو از امکانات جامعه می کنن

  5. جداً واکنش بعضی افراد حیرت انگیز است . گویا هر کار مثبتی که انجام می شود مستلزم تایید ایشان است . کودکان ما شایسته بهترین ها هستند و هر آنچه در راه آموزش و پرورش آنان هزینه شود کم است .

  6. می دانید داستان ژن خوب که وارد ادبیات سیاسی شده است از کجا سرچشمه دارد.؟هرکس پست مدیریتی ای دارد که اساسنامه اش حرف مردم و تصمیم مجمع را اصل تعیین کرده سرخود عمل کردنش با وجود بازرسی که جریان پاساژالاتشکده نوروزی خونش را به جوش اورده بود صحیح است؟ به گمان ساختار شرکتی خصوصی را بازتاب نمی دهد؟اینها اموال عمومی است.همکیشی دیگر عزیز بدفکری چیست.چرا زیر پست دیگر مدیریت از شورای نگهبان و سایر نقد نمینویسی.ساختمان سالنی قدیمی که خاص ایین های جمعی بوده با هزینه هایی بدون تصویب اگر زلزله ای رخ دهد یا نشستی تاوان کودکان را شما می دهید؟انجمن قادر به تعیین سالنی امن تر و کاربری تداخلی نبود؟در همین امرداد به گزارش های بلندبالای انجمن تهران که جمعی تحصیلکرده شناخته شده دارد که بحث و نظر و مصوبه های مالی ان کامل توسط خبرنگاران منعکس می شود نگاهی بیاندازید.مصوبه های خارج از گود مجمع هنوز اماج نقد است.شباهتی دیده ایم میان ان و این که گنجی است برای عموم ولی مردم صدایشان هم درنمی اید.ژن خوب وقتی شکل می گیرد که عده ای ژن خوب فرض کنند خودشان را و کار بجایی برسد که اقوام شما نماینده بوده باشند هم سرشان میان ابرهاست.دیدید مردم با جریان ژن خوب چه کردند.ساکت نماندند.قحط الرجال نیست.نظارت و بازرسی و اساسنامه ای وجود دارد.صدفکر بهتر از یک فکر است.مصلحت عمومی را مردم عادی در پی زندگی تشخیص می دهند نه افراد نوعی در پی اهدافی که حتی همسرشان هم در مصاحبه نشریه ای صادقانه بیان می کنند.هرکس دیگری در پست های حساس جامعه باشند باید پاسخگو باشند.

  7. چه فکر خوبی افرین واقعا جامعه به این مکانهایی که باعث شادی و ارامش بچه ها و درکنار آن اشنایی خانواده ها میشه احتیاج داره این سال بی استفاده افتاده بود و داشت ازبین میرفت وان خدابیامرز هم که این سالن را ساخته و تحویل اجتماع زرتشتی داده هدفش کمک و خدمت و گرد همایی جامعه زرتشتی بوده که این گرد همایی ممکن است به شکل های مختلف بسته به نیاز جامعه انجام شود که این نیز یک نمونه آن بوده بهتر است یکم خوش بین باشیم و بجای گله و شکایت دست این عزیزان را بفشاریم و از آنها قدردانی کنیم که باعث دلگرمی آنها باشد از ههمه کسانیکه در جامعه زرتشتی کوشا هستند و زحمت میکشن ممنونیم

  8. ایده و حرکت بسیار عالی هست
    از کسانی که این کار زیبا را انجام دادم سپاسگزاری میکنم
    امیدوارم همکیشان یزدی عزیزم از این سالن و امکاناتی که برای بچه ها فراهم شده به خوبی استفاده کنن
    ایکاش انجمن تهران هم به جای خودنمایی و حرف زدن های بیهوده کارهای اینچنینی برای جامعه انجام دهند

  9. یه کوشک کودک تو یزد داریم که الان متروکه شده کاشکی اینکار اونجا انجام میشد

  10. درود
    به نظر من وچندین دوست دیگر که جویا شدم این کار پسندیده ای بوده وهست ولی یک مشکل بسیار بزرگ دارد و ان اینکه همه روزها مختص زرتشتیان نخواهد بود و انجمن با این سرمایه هنگفت از این طریق هم میخواد درامد زایی بکند.در امد زایی اشکالی ندارد.ولی ایا به مسایل بعد از این قضیه فکر شده ؟ ایا میدانید هزینه نگهداری و تعمیرات در صورت استفاده غیر همکیش و عدم دلسوزی انها در استفاده صحیح چقدر کزاف خواهد بود؟ !!
    بنده با همزیستی دوستانه مشکلی ندارم ولی اینها مسائلی هست که باید بیشتر به ان اندیشید بی گدار به اب نزنید انجمنی های عزیز دقیقا مثل قضیه ی دخمه که با فرافکنی تقصیر را گردن دیگران می اندازید.
    باید فقط فقط مختص زرتشتیان باشد و کسی احساس مالکیت نکند.
    اگر 4 روز دیگه اعلام نفرمایند که زرتشتیان هم باید هزینه ای را بپردازند.

  11. من هم به نظرم حرکت بسیار خوبی است. یک تعداد چشمتنگی میکنند. سالنی بی استفاده به بهره برداری رسیده انتقاد میکنند. خدایا ما را از شر بدخواه دور بدار.

  12. یکی از ایراد هایی که وجود داشت این بود که از مربیان زرتشتی استفاده نشده است و فرزندان ما باید در زیر چادر و پوشش مربیان بازی کنند و دوستانی که در شب افتتاحیه حضور داشتند این مورد را احتمالا دیده اند که چند تن از این مربیان با چادر حضور داشتند
    با سپاس

  13. با درود وسپاس از کلیه عزیزانی که در جهت پویایی و تحول در جامعه قدم برمیدارن و سپاس از همکیش نمایی که دقیقا مشخص است با هرگونه حرکت مثبت انجمن که باعث تشکر و قدر دانی جامعه به هموندان انجمن میشود زجر میکشند و به هر طریقی سعی در منفی جلوه دادن کار صورت گرفته دارند در نگاهی کوتاه در همین کامنتها جواب مجمع تشکیل نشده معلومه ونگاه مثبت جامعه به این کار مشخص میباشد برای مثال عرض میکنم انجمن تهران برای هزینه کرد پول دریافتی از وزارت بهداشت بابت درمانگاه یگانگی چه مجمعی برگزار کرد حتی معلوم نیست کجا خرج شد

  14. همکیش اخرین نظر و اقای باستانی.چرا وقتی از شاهکارهای مدیریت کنونی صحبت میشود همه اشخاص سمت مدیرطرفدارانه نظر بحق را دشمن تراشی و انگ نفهمی و کج فهمی به منتقدین می خوانند.داخل جامعه تشریف ندارید؟
    وقتی ملکی عام را با هزینه به اسم زرتشتی و پول جامعه تبدیل به بنگاه اقتصادی می کنند تا چند اشنای دیگرشان را استخدام کنند و غیر همکیش یا همان کافی شاپ راه بیفتد مانند ننگ فرهنگی به نقل از شاه بهرام رستمی بازرس انجمن که اتشکده را تبدیل به کارناوال کرده و انجا هم درامدی مد نظر بوده که جامعه اثری ازان ندیده است باز بگویید چشم تنگ.وقتی در گذشته با اموال مردم درحساب بانکی مردم یک عزیزمرتبط کار اقتصادی راه انداخته بود پس انتظار داریم اموال عمومی مصون بماند.همکیشانی که ملک وقفی شان مکان کسب درامد می شود و از جیب مبارک مردم بدون اجازه ازشان چنین بریزبپاشهایی می شود و از انسو برای دادن وامی خرد از مال خود مردم سنگ اندازی می کنند لطفا با نظراتی که چنین اعمال خلاف اساسنامه ای را موجه جلوه میدهد افکار عمومی بیخبر را تطهیر نکنید.گزارش مالی درامدی این مدت مدیریت خود شفافیت لازم برای تصمیم گیری مردم را دارد.بسیار پشت و پناه مدیرید ذیل مطالب مرتبط با ماجرای شورای شهر عرض اندام کنید.

  15. ۱.هزینه چاپ مثلا گزارش کارکرد این دوره انجمن که تمام گلاسه رنگی بود و بجای گزارش مالی دران تبلیغات شخصی دیده می شد ایا ام نیز برای منفعت جامعه بود؟؟هزینه کرد را مجمع تصویب کرد؟
    2.مرمت دخمه و اتشکده که بنابر ثبت میراث فرهنگی مورد دار بوده است ایا مردم مجوز داده بودند؟
    ۳.راه سازی مقبره شهیدی که سی امین سالگردش نیز گذشته بود نیز با مجوز مردم بود؟
    ۴.تبدیل تجاری اتشکده مکان مینویی زرتشتیان جهان با مجوز مردم بود؟
    ۵.نصب دوربین امنیتی کامل اتشکده ایا با مجوز مردم و ایین تشریفات مناقصه برگزار شده بود؟
    ۶.تعمیرات مکان دفتر انجمن که به پیمانکار غیر همکیش سپرده شده است ایا با مجوز و تشریفات مناقصه بود؟
    ۷.استخدام هایی که همکیشان را سرکار گذاشته و افراد از پیش تعیین شده را استخدام کردند ایا منصفانه بود?
    8.درامد کلان اتشکده و دخمه که ساعات کاری بیشتر انرا افزایش داده است ایا در قالب گزارش به مردم میران دقیقش اعلام شده است؟
    یادمان نمیرود خانم فرخانی یک تغییر در انجمن داده بودند و از کرده پشیمانش کردند.
    و سایر موارد…
    این مورد نیز یکی از این موارد.
    یکباره بگویید حق عضویتی هم بپردازیم تا بی پولی انجمن را جبران کنیم.

  16. من هم با نظر آقای خسرو موافقم. ایکاش همان کوشک کودک که در محله بلا استفاده افتاده ودر زمان آقای کورش نیکنام افتتاح شد، مورد استفاده قرار میدادند.

  17. در مورد همکیش که گفتند چرا دوربین نصب شده مناقصه داشته یا نه و سوالهای دیگری در مورد تعمیر انجمن و آتشکده و استخدام و غیره
    باید عرض کنم تا جایی که من خبر دارم برای نصب دوربین و یا هر کار دیگری در انجمن مناقصه برگذار میشه و قیمت گرفته میشه به مناسب تریت قیمتها کار داده میشه
    در مورد استخدام ها هم فرم پر شده و مصاحبه میشده و سه یا چهار تن از اعضای انجن رای دادن و در کل با نظر اعضا این استخدامها انجام شده
    در کل هر کاری بکنند یک سری آدم از خود راضی هستند که خودشون هیچ کاری نمیکنند و فقط انتقاد میکنند و مخالف هستند
    اگر کسی حرفی نمیزنه و جواب نمیده دلیل بر صحت گفته های این افراد نیست
    عضو انجمن نیستم ولی در ارتباطم
    ادمین بچاپ

  18. پیرو فرمایشات سراسر مهر همکیش نگران که هر منتقدی را یک سری ادم از خود راضی و که هیچ کاری انجام نمیدهند ، نامیده و در پایان کلمه بچاپ را برای نشر این کامنت زیباش برگزیده خواستم بگم شفاف سازی و اگاهی دادن از خرج و هزینه های انجمن حق هموندان و صاحبان اصلی انجمن میباشد و زمانیکه خزانه دار و برنده مناقصه دوربین نزدیکترین خویش ریاست انجمن باشند شبهه پیش میاد که ایا تمام اعضای انجمن از این ارا باخبر بوده و در این رای گیری ها شرکت میکنند…؟؟؟؟؟؟ !!!!! امیدوارم

  19. از قلم انداختی.فنس کشی دخمه و ارامگاه یزد بدون مجوز مجمع و مردم و صرف هزینه زیاد و بدون مشورت با بزرگان جامعه که عملی بود که قانون از طریق اجراییات شهرداری فنس های امرانه ی عضو شورای شهر را برچید و در جنجال تبلیغی تعلیق به کل از یادها رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-03