لوگو امرداد
انجمن زرتشتیان تهران فراخوان داد

زمین کارواش یزد اجاره داده می‌شود

2انجمن زرتشتیان یزد تصمیم گرفت تا دوباره فراخوانی برای اجاره دادن زمین خود در بخش غربی میدان مارکار یزد (معروف به کارواش) منتشر کند.

در این آگهی آمده است: انجمن زرتشتیان تهران در نظر دارد یک قطعه زمین خود، واقع در ضلع غربی میدان مارکار یزد (معروف به کارواش) را جهت بهره‌برداری، ترجیحا در امور فرهنگی، در اختیار همکیشان علاقه‌مند قرار دهد.

متقاضیان می‌توانند طرح‌های پیشنهادی خود را تا ۱۰ دی‌ماه ۱۳۹۶ خورشیدی به صورت کتبی به دبیرخانه‌ی انجمن زرتشتیان تهران ارسال کنند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

3 پاسخ

  1. امیدواریم انجمن محترم اللخصوص فرنشین محترم تا پایان دوره طلایی این دوره به قول قبل انتخابات خود عمل نموده وتکلیف زمینهای قصر فیروزه را مشخص کنند وگرنه فروختن زمین و خانه و تخریب و اجاره دادن کار چندان سختی به نظر نمیرسد ضمنا قولی هم که در زمان اتخابات بازرس انجمن به همکیشان دادند بابت حسابرسی از انجمن در سه دوره را نیز فراموش نکنند

  2. تا انجاییکه یادمان مانده ایشان با تبصره انتخاب مجدد اساسنامه برای یک دوره دیگر وارد هییت مدیره شدند والبته برای امور ناتمام مهم مطرح شده :
    گرفتن اجاره معوقه قصرفیروزه با قیمت عادلانه
    گرفتن 3% ارزش اعیانی مدارس شش گانه از اموزش و پرورش
    اجاره دادن زایشگاه بهمن پس از سالها به نرخ روز و عادلانه
    رفع تجاوز پزشک یزدی به زمینهای روانشاد مارکار
    حال شما قضاوت بفرمایید ایشان پس از 12 سال که تمام موارد بالا هم نشات گرفته از مدیریت قوی ایشان بوده !! در کدام مورد موفق بودن که کمی دلگرم و خوش باشیم ؟؟؟؟؟؟ !!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-10