لوگو امرداد

چهل‌وسومین نشست کارگروه دینی برگزار می‌شود

kelas diniچهل‌وسومین نشست کارگروه دینی به میزبانی سازمان جوانان زرتشی (فروهر) برگزار می‌شود.

هموندان کارگروه دینی در راستای هماهنگی کلاس‌های دینی دانش‌آموزان زرتشتی سراسر کشور، آدینه دهم آذرماه 1396 خورشیدی از ساعت 8 و 30 دقیقه گردهم می‌آیند.

در این نشست اسفندیار اختیاری، نماینده‌ی زرتشتیان در مجلس، نمایندگان انجمن‌هایِ برگزار کننده کلاس‌های دینی، سرپرستان و آموزگاران کلاس‌های دینی باشنده هستند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

3 پاسخ

  1. با درود
    نظر به برگزاری مجمع انجمن زرتشتیان تهران در تاریخِ دهم آذرماه و تصمیم.گیری راجع به دو موضوع مهم, بهتر است تاریخِ این کارگروه دگرگون شود.
    اهمیتِ برگزاری کلاس های دینی و نیز آزمونِ نوبتِ نخستِ پیش رو, می تواند تاریخی را که اکنون اعلام شده را به یکی از روزهای پانزدهم تا هفدهم آذرماه انتقال دهد.
    با سپاس از همه ی دست اندرکارانی که اهمیت هر دو نشست را دانسته و به بهترین نحو برایش زمانبندی می کنند.

  2. کارگروه دینی با حضور بیشینه ۲۰ تن از مسئولان امور آموزشی برگزار می‌شود که بخشی از آنان، از شهرهای دیگر می‌آیند و اصلا عضو انجمن زرتشتیان تهران نیستند… در حالیکه انجمن تهران کمینه ۲۰۰۰ کارت عضویت ثبت شده دارد و می‌تواند روی جلب باشندگی آنان تمرکز کند!

  3. بله کارگروه دینی از مسیولان امور آموزشی تشکیل می‌شود که به جز چند نفر بقیه از سایر استان‌ها و مناطق هستند.
    علاوه بر اهمیت باشندگی بهدینانی که کارت عضویت ثبت شده دارند، باشندگی آقای دکتر اختیاری به عنوان کسی که در نشست مربوط به زمین انجمن ایرانی بمبیی در یزد حضور داشته اند، مهم است که با برگزاری کارگروه، این امکان فراهم نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1402-12-29