لوگو امرداد

شاهنامه‌خوانی بانوی زرتشتی در همایش جهانی بنیاد محک

پریا ماوندی، موبدبانو و شاهنامه‌خوان زرتشتی، در چهارمین همایش ملی و دومین همایش جهانی نقش خدمات پشتیبانی (زیستی، روانی، اجتماعی و معنوی) در درمان چند تخصصی سرطان کودکان شاهنامه‌خوانی کرد.

ارایه‌ی خدمات پشتیبانی به کودک و مراقبان (خانواده و تیم درمان) در فرآیند درمان چندتخصصی سرطان کودک در مراحل تشخیص، روند درمان، پیگیری، بازگشت به زندگی عادی، سوگ و پس از سوگ در این برنامه بررسی و راهکارهای گسترش آن بازگو شد.

در پایان این برنامه که در روزهای یکم و دوم آذرماه در بنیاد محک برگزار شد از سوی هیات‌امنای محک از همه‌ی استادان، کارشناسان و کارکنان بنیاد محک و واحدهای دانشگاهی‌ کشور که در برگزاری این همایش جهانی همکاری داشتند سپاس‌داری شد.

پریا ماوندی در روز نخست این همایش داستان زاده شدن رستم را نقالی کرد. 

1

2

3

4

5 

6

فرتور از بنیاد محک است.

کد 0114

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

5 پاسخ

  1. بانو پريا ماوندي؛ «نخستين نقال و شاهنامه خوان زرتشتيان»، آهنگ سخن و رنگ منحصر بفرد صداي شما و همچنين اجراهاي شورانگيز و باشكوه شما در آيين ها و مراسم "ملي – ميهني" و "بين المللي"، باعث افتخار هازمان زرتشتي است و بي شك همت شما نزد ايرانيان تا ابد، جاودان و ماندگار خواهد ماند.
    همواره قدرشناس زحمات بيچشمداشت شما براي آموزش شاهنامه خواني و نقالي به فرزندانمان هستيم، بشود تا آنان نيز در اجراهايشان، رسم استاد و شاگردي را به جا آورند و همواره قدردان و سپاسدار شما باشند.

  2. آفرين بر شما كه باعث سربلندي و سرافرازي جامعه خوشنام زرتشتي هستيد.

  3. هر آنکس که شهنامه خوانی کند
    چه مرد و چه زن، پهلوانی کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30