لوگو امرداد
ویژه‌ی دانش‌آموزان زرتشتی برگزار می‌شود

هشتمین دوره‌ی طرح بهبود کیفیت آموزشی

طرح بهبود کیفیت دانش‌اموزان زرتشتیهشتمین دوره‌ی «طرح بهبود کیفیت آموزشی» در راستای پیشرفت آموزش و پرورش نوجوانان زرتشتی، برای دوره‌ی دوم دبستان برگزار می‌شود.

بنابر اعلام کارگروه طرح بهبود کیفیت، در راستای اهمیت آموزش و پرورش نوجوانان به عنوان یکی از ارکان‌ پیش‌رفت هازمان (:جامعه) زرتشتی، آموزش‌یارانِ طرح بهبود کیفیت با توان بیشتر برای دانش‌آموزان پایه‌ی چهارم‌، پنجم و ششم دبستان نشست‌های آموزشی برپا می‌کنند.

این  دوره پنج‌شنبه‌ها از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه تا ۱۲ و ۱۵ دقیقه در سازمان جوانان زرتشتی (فروهر) در ۲۰ نشست برگزار می‌شود. در پایان هر نشست درس‌نامه‌ای شامل گفته‌های آن نشست به زبان ساده و تمرین‌هایی که دانش‌آموز برای نشست آینده حل کند، ارایه می‌شود.

نشست‌های بهبود کیفیت با آرمان پیشرفت در کارِ گروهی، افزایش خلاقیت، بالا بردن اشتیاق دانش‌آموزان به درس و درک مفاهیم درسی با شیوه‌ی آموزشی نوین برگزار می‌شود.

دوره‌ی آموزشی دربرگیرنده‌ی بسته‌های آموزشی ریاضی، علوم، فارسی، هنر، خلاقیت، کارهای گروهی و مهارت‌های زندگی و … است. در این دوره گزارشی از پیشرفت آموزشی دانش‌آموز مستندسازی و هر دو ماه در نشستی حضوری به خانواده‌ها ارایه می‌شود.

دوست‌داران شرکت در این دوره‌ی آموزشی برای نام‌نویسی تا یکم مهر‌ماه 1396 خورشیدی زمان دارند. برای آگاهی‌های بیشتر با شماره‌ی 09128221214 (رستم بامسی)  یا  09128027020 (افشین دینی) تماس بگیرند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

2 پاسخ

  1. بسیار جای افتخار و خرسندی ست که این دوره آموزشی بسیار خوب و مفید امسال برگزار می‌شود.
    تعمیق آموزش رسمی مدارس به صورت عملی و لذت بخش کردن آموزش در این دوره از مهمترین کارهاست که باعث می شود فهم درس خوان ها از مطلب عمیق شود و دانش آموزان کمتر درسخوان را بشدت به درس و آموختن علاقمند می کند. کار این گروه که متشکل از گروهی از فرهیختگان جوان است در واقع راهگشای حضور دانش آموزان زرتشتی در مدارس استعدادهای درخشان شد. برنامه ریزی اصولی و مبتنی بر مبانی آموزشی روز دنیا در این گروه مکمل خوبی برای آموزش های مدارس است.
    برای همه دانش آموزان آرزوی پیروزی روزافزون دارم

  2. درود بر شما .باعث خوشحالی است که امسال این دوره برگزار می شود چرا که تاثیر آن در دانش آموزان شرکت کننده به آشکاری مشخص است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-10