لوگو امرداد

بررسی شمار نشست‌های غیرعلنی انجمن زرتشتیان تهران

anjoman2گردش 43 انجمن زرتشتیان تهران تاکنون 81 نشست برگزار کرده است که از این میان برخی نشست‌ها  در پایان غیرعلنی می‌شوند.

امرداد نگاهی کرده به تعداد نشست‌هایی که در پایان غیرعلنی شده است. بنابر آماری که از نشست 33 تا 80 انجمن زرتشتیان تهران به دست آمده 25 نشست غیرعلنی شده و در مقابل 24 نشست نیز بدون غیرعلنی به پایان رسیده است.

گفت‌وگویی داشتیم با فرنشین‌های پیشین انجمن تا میزان نشست‌های غیرعلنی گردش‌های پیشین بررسی شود. خدایار معاونت فرنشین گردش 35 انجمن می‌گوید که در گردش 35 هیچ نشست غیرعلنی برگزار نشده است. از سویی در گردش‌های 32، 33 و 34 که به ترتیب بهمن جمشیدی و رستم آبادیان فرنشین بودند نشست غیرعلنی وجود نداشته است. او می‌افزاید که در گذشته گزارش نشست‌های انجمن ماهیانه به مجله‌ی فروهر داده می‌شده است.

رستم گوهری‌زاده فرنشین گردش 38 انجمن تعداد نشست‌های غیرعلنی انجمن در درازای آن گردش را 10 تا 20 نشست می‌داند. همچنین نوشین فرامرزیان هموند گردش 40 و الهیار دانشمند فرنشین این گردش تعداد نشست‌های غیرعلنی در گردش را در حدود 10 نشست برآورد کردند.

این آمار نشان می‌دهد که تا نشست 81 تعداد نشست‌های غیرعلنی گردش 43 کمی بیشتر از تعداد معمول نشست‌های غیرعلنی گردش‌های پیشین است.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

5 پاسخ

  1. درود. شایدبنظر خود مدیریت جلسه‌های غیر علنی فرار از خبرنگاران باشد و شایدم فرار از بی برنامگی هرچه باشد وجه جالبی در جامعه نداره. با پوزش. تشکر از امرداد

  2. چه فرقی میکند. در جلسات علنی که حقیقت و واقعیت را نمیگویند.

  3. با درود. به گمان من تعداد نشست ها به طور غیر معمول زیاد است. از این گذشته آنچه مهم است، دستاورد و برون داد نشست های غیر علنی است. لابد موارد مهمی بوده‌است که غیر علنی شده، خوب حالا با گذشت زمان ما باید شاهد نتیجه یا دست کم بخشی از دستاوردها باشیم. ایکاش کسی از هموندان یا بازرسان انجمن توضیح می داد.

  4. ما هم مانند دیگر همکیشان با نگاه مثبت به این واقعه منفی نگاه کرده امیدواریم همه چی به نفع جامعه باشد در صورتی که اگر نکته مثبتی وجود داشت یا اتفاق خوبی برای جامعه در پیش بود مطمعنا چنان در بوق کرنا میکردن که گوش جهانیان را کر میکرد بطور مثال هنوز هیچ اتفاقی برای زمینهای مارکار در تصرف دکتر مرتاض نیافتاده در مجمع همگانی طوری وانمود کردند که انگار کل جریمه دریافت هم شده متاسفیم بابت این انتخاب

  5. باید از نماینده محترم در مجلس بپرسیم که چرا در دوران شما اوضاع تمام انجمن ها و نهادها اینجور شده است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-10