لوگو امرداد

هجده سال از گشایش امرداد گذشت

 بار دیگر هجدهم امردادماه گرد هم آمدیم و گرامی داشتیم سالروز گشایش هفته‌نامه‌ای را که آرمان خود را پاس‌داری از فرهنگ و تاریخ ایران گذاشته است.

هفته‌نامه‌ی امرداد با گذر زمان و به دست آوردن تجربه‌های گران‌بها تلاش کرده است تا سیاه و روشن‌های فرهنگ، تاریخ و هنر ایران‌زمین را بازتاب دهد و این‌که تا چه میزان در این زمینه موفق بوده است را همراهان همیشگی امرداد ارزیابی خواهند کرد.

امید داریم در آینده نیز در خدمت فرهنگ ایرانی باشیم و رویدادهای شادی‌بخش را در بخش‌های گوناگون به گوش خوانندگان خود برسانیم. در این راه همواره سپاس‌گزار همراهان همیشگی خود هستیم، پشتیبان‌هایی که هیچ‌گاه ما را تنها نگذاشتند و در تنگناها ما را یاری رساندند.

به خجستگی هجده سالگی امرداد در روز هجدهم امردادماه ۱۳۹۶ آیین گهنبارخوانی در هفته‌نامه‌ی امرداد برگزار شد که فرتورهای آن را در ادامه می‌بینید.

 

1

2

3

از راست:موبد مهربان فیروزگری، موبد هومن فروهری

4

5

6

7

8

از راست، بابک سلامتی سردبیر دوهفته نامه امرداد

9

10

11

13

12

14

15

16

17

22

19

20

فرتور از همایون مهرزاد است.

1393

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

13 پاسخ

  1. با بهترین درودها ،سالگرد گشایش امرداد را خجسته باد گفته و امیدوارم مانند همیشه در جامعه موفق باشند .

  2. درود بر تک تک امردادیان و کسانی که بی مرگی و جاودانگی در اندیشه شان است.

  3. شادمانم که بودید و بودم تا فرخنده بادی جانانه بگویم برای هجده ساله شدنتان . تا باد چنین بادا!

  4. بدون تردید پیروز و موفق بوده اید و پس از این هم به یاری اهورامزدا پیروز خواهید بود.عرض درود و خسته نباشید و ارادت دارم خدمت تک تک پاسداران فرهنگ ایران زمین و زحمتکشان عزیز و ارجمند امرداد وزین به ویژه جناب اقای سلامتی ارجمند. پاینده و تندرست باشید

  5. درود بر امردادیان باارزوی تندرستی و بهروزی وپیروزی برای تک تک شما امید دارم سالهای بسیار شاهد تلاشتان در عرصه فرهنگ این سرزمین اهورایی باشم .پر توان باشید.

  6. هجدهمین سال بنیانگذاری دو هفته نامه امرداد را خدمت سر دبیر محترم جناب آقای مهندس بابک سلامتی شاد باش گفته و سلامتی ، شادکامی و موفقیت تمام دست اندر کاران زحمت کش نشریه امرداد را از درگاه اهورامزدای یکتا و بیهمتا آرزو دارم.

  7. همراهان و تلاشگران گروه خبری امرداد، امید که سالهای سال بپایید و برای خدمت به جامعه نیک زرتشتی و فرهنگ پربار ایرانزمین تلاش کنید.

  8. سازمان زنان زرتشتی تهران هجدهمین سالگرد امرداد را به سردبیر گرامی امرداد جناب آقای بابک سلامتی و همیاران ایشان خجسته باد می گوید و همواره در راه پیشبرد فرهنگ ایرانی پرتوان و پیروز باشید.

  9. به خشنودی اهورا مزدا . با درود و مهر به پيشگاه همه پرسنل گرامی امردادنامه و با آرزوی اینکه همشه سربلند و توانا باشيد. از شما سپاسگزارم بخاطر متن ها و نوشتارهای زیبا و پرمغزی که به اشتراک می گزارید .خدا را سپاسدارم که هستید . خسته نباشید. جاودان و امردادباشید.

  10. با شادباش فراوان به مناسبت سالهاي پر افتخاري كه سپري كرديد و با اميد پايداري و سربلندي هرچه بيشتر همگي انديشه سازان به خصوص همكاران نشريه وزين امرداد.

  11. درود بسیار به امردادیان گرامی و نیکو سرشت وبه سردبیر بزرگوار آقای مهندس بابک سلامتی که از فرهنگ تاریخ تمدن و…این کشور اهورایی با تمام توان پاسداری می نمایند هیجده سالگی امرداد فرخنده جاوید و امردادی باد .و از یزدان پاک برای همه کسانی که دل به اندیشه نیک بسته اند وبه ایران ایرانی عشق میورزند تندرستی سر افرازی پیروزی را آرمان داریم

  12. از مهر و بزرگواری همه دوستان و یاران و خوانندگان ارجمند سپاسگزاریم . امید که امرداد بپاید و شایسته این مهربانیها باشد و باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30