لوگو امرداد
گفت‌وگو با فیروزه آتشبند ورزشکار اصفهانی بدمینتون

پدرم باعث علاقه من به بدمینتون شد

photo 2017 07 27 19 30 37فیروزه آتشبند ورزشکار ۲۰ ساله‌ی رشته‌ی بدمنیتون است که نزدیک به ۱۰ سال در این رشته‌ی ورزشی فعالیت می‌کند.

او درباره‌ی زمان شرکت خود در جام جان‌باختگان می‌گوید: «از حدود ۱۰ سالگی و سال ۱۳۸۷ بود که در رشته‌ی بدمینتون و جام جان‌باختگان شرکت کردم، سال گذشته به دلیل اینکه درگیر کنکور بودن نتوانستم شرکت کنم. پدرم به ورزش بدمینتون و تنیس‌روی میز می‌پردازد از این رو من هم به این رشته علاقمند شدم.»

فیروزه آتشبند هدف خود را از شرکت در جام را رونق دادن به بازی‌ها می‌داند. همچنین یکی دیگر از هدف‌های او این است تا اصفهان نیز نماینده‌ی در پیکارها داشته باشد.

او بر این باور است که سطح رقابت‌های جام نسبت به چند سال گذشته افت کرده است: «برخی از شرکت‌کننده‌های خوب مصدوم هستند و گروهی دیگر نیز بنا به دلایلی دیگر در جام شرکت نمی‌کنند. همین امر باعث شده است تا حدودی سطح بازی‌های بدمینتون افت کند.»

آتشبند تاکنون در رده‌ها نونهالان و نوجوانان شرکت کرده است اما امسال به دلیل تمرین نداشتن ترجیح داده است تا در رده‌ی بزرگسالان شرکت نکند و تنها در رده‌ی دوبل میکس باشد.

فیروزه آتشبند به همراه شروین کاووسی زین‌آباد در رده‌ی دوبل میکس شرکت می‌کرده است و امسال نیز با همایون مبارکه در این رده شرکت داشته است. 

فیروزه احساس خود را نسبت به این سه کلمه این‌گونه بیان می‌کند:

جام جان‌باختگان: همبستگی

اصفهان: نصف جهان

جامعه‌ی زرتشتی: خانواده

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

2 پاسخ

  1. باعث افتخار کشور اهورایی ایران هستید مهر بانو اهورامزدا پشتیبانتان باد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30