لوگو امرداد
نشست هفتگی انجمن زرتشتیان تهران

مشکلات درمانگاه یگانگی بررسی شد

anjoman2نشست هفتاد و سوم گردش ۴۳ انجمن زرتشتیان تهران دوشنبه ۲۲ خوردادماه ۱۳۹۶ از ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه آغاز شد.

مصوبات کمیسیون خدمات، بررسی مشکلات درمانگاه یگانگی

  • پیرو خرید ۱۲۰ نهال برای قصرفیروزه که توسط سرپرست آرامگاه و با مشورت و تایید رییس انجمن صورت گرفته است با پرداخت مبلغ ۳۴ میلیون و ۴۴۰ هزار ریال موافقت شد.

خادم درباره‌ی این مصوبه پرسش کرد که پیش از این قرار بود تا همکیشانی که بستگانشان فوت می‌کنند در آرامگاه درخت بکارند چرا این مورد اجرایی نمی‌شود؟

فرنشین انجمن در پاسخ او گفت که این کار نمی‌شود و از انجمن درخواست می‌کنند تا به جای درخت‌های خشک شده، درخت جدید کاشته شود.

  • آیین‌نامه‌ی مارکار تهران‌پارس که در حال حاضر مجتمع فرهنگی ورزشی مارکار است به مجتمع فرهنگی، هنری، دینی و ورزشی تغییر داده می‌شود و در زیرمجموعه بخش‌های هنری کارهای مانند نقاشی، موسیقی، خلاقیت و سفال انجام می‌شود.

رستم خسرویانی درباره‌ی این مصوبه گفت که در گردش ۴۰ نام مارکار مجتمع فرهنگی، دینی و ورزشی گذاشته شد.

  • با درخواست مسوول ورزشی هنری و مجری مارکار تهران‌پارس و مردم آن منطقه برای تشکیل کلاس‌های هنری مطابق با قیمت خانه‌ی فرهنگ و هنر موافقت شد.
  • طبق بازدید به عمل آمده از سوی سازمان آب جهت صدور پروانه‌ی بهره‌برداری نیاز به خرید کنتور مغناطیسی تا سقف مبلغ ۱۰ میلیون ریال برای مارکار تهران‌پارس موافقت شد.
  • با صورت هزینه‌های پرداخت شده توسط درمانگاه یگانگی جمعا به مبلغ ۴۰ میلیون و ۱۷۴ هزار ریال موافقت شد.

 مهردخت شهریاری در ادامه‌ی مصوبه برخی از اقلامی که خریداری شده است را اعلام کرد که در خسرویانی از او پرسش کرد که بنا بر این بود تا اقلام به صورت گروهی از سوی انجمن خریداری شود. در پاسخ او فیروزه ماوندادی گفت قرار بود تا خزانه‌دار ماهیانه ۷۰۰ هزار تومان بپردازد تا اثلام خریداری شود اما مسولان درمانگاه خود خرید می‌کنند.

فرنشین انجمن افزود که مسوولان درمانگاه اقدام به خرید مانتو می‌کنند. ماوندادی و شهریاری در پاسخ او گفتند که درباره‌ی خرید مانتو بسیار گفت‌وگو داشته‌ایم اما اعلام کرده‌اند که مانتو یک‌نواخت می‌شود و باید عوض شود.

فرنشین کمیسیون خدمات اعلام کرد هزینه‌ها از تنخواه پرداخت شده است و تنها هزینه‌ی تعمیر یونیت پرداخت نشده است.

رستم خسرویانی از خزانه‌دار انجمن درخواست کرد تا به خرید‌های درمانگاه یگانگی رسیدگی کند زیرا درآمدی که به دست می‌آید صرف خرید جنس می‌شود.

جمشید گشتاسبی نیز اعلام کرد که اسناد خریدها به انجمن می‌آید و مورد تایید کمیسیون خدمات نیز هست.

فهیم فرهادی بازرس انجمن پیشنهاد داد از آن‌جایی که دریافتی درمانگاه به صورت نقدی و کارت‌خوان است، فردی مورد اطمینان از سوی انجمن به مدت یک ماه در درمانگاه مستقر شود و دریافتی نیز با کارت‌خوان باشد. او افزود با این کار درمانگاه نمی‌تواند با اختیار خود هزینه کند و هزینه‌ها کنترل می‌شود. فرهادی افزود که پس از چندی شیوه‌ی جدید در درمانگاه مرسوم می‌شود.

فرهاد کاویانی دیگر هموند انجمن با تایید گفته‌های فرهادی افزود: «کسی که در درمانگاه است هر شب پولی را از صندوق بر می‌دارد و با این شرایط نمی‌تواند پولی را بردارد و ممکن است دچار مشکل شویم.»

خسرویانی در پاسخ کاویانی گفت که انجمن می‌تواند ماهیانه به این فرد چک پرداخت کند و نیازی به حساب‌رسی روزانه نیست.

کاویانی ادامه داد: «پس از این‌که موضوع برداشت روزانه‌ی پول از سوی فردی مطرح شد دندان‌پزشکان نیز اعلام کردند که خواستار دریافت پول به صورت روزانه هستند که در جلسه‌ی مشترکی مشکلاتی پیش آمد.»

کاویانی در ادامه درباره‌ی بررسی صورت‌حساب‌های مالی درمانگاه یگانگی گفت: «در حدود شش ماه است که مشکلات درمانگاه را مطرح می‌کنم. حدود ۵۰ درصد از سرنگ‌ها استفاده می‌شود و بقیه باقی می‌ماند که فکر می‌کنم نمی‌دانیم چقدر است. مقداری از هزینه‌ها از طریق کارت‌خوان پرداخت می‌شود و مشخص است و بخشی دیگر که نقدی است صورت هزینه‌ای به انجمن ارایه نمی‌دهد.»

مورد دیگر فرهاد کاویانی به آن اشاره داشت بحث دندان‌پزشکی در درمانگاه یگانگی بود.

«فردی به دندان‌پزشکی مراجعه می‌کند و دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان هزینه‌ی آن می‌شود که از این مقدار یک میلیون تومان پرداخت می‌شود و این رقم به شکل صورت هزینه‌ی لابراتوار به انجمن می‌آید و سندرسی و در هیات‌مدیره تصویب می‌شود. پس از آن یک میلیون تومان چک به لابراتواری داده می‌شود. یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان دیگر به انجمن می‌آید و ۵۰ درصد با مصوبه‌هایی که داریم به دندان‌پزشکان می‌دهیم. پرسش من این است انجمن چه سودی می‌کند؟»

فرهاد کاویانی درخواست کرد تا درآمد دندان‌پزشک در امور مالی انجمن ثبت شود.

رستم خسرویانی از کاویانی درخواست کرد تا اگر مواردی را می‌داند مستندا در انجمن ارایه کند.

کاویانی بار دیگر درباره‌ی گفته‌های خود این‌گونه توضیح داد: «به طور مثال اگر دندان‌پزشکی ۱۰ میلیون تومان کار کرده است باید برای انجمن مشخص شود که این ۱۰ میلیون تومان گرفته شده است در حالی‌که سندی به انجمن نمی‌آید.»

خادم پرسش کرد که چرا شخصیت برخی از پزشکان زیر سوال می‌رود. پزشکی گفته است که چرا حقوق او پرداخت نمی‌شود.

خسرویانی در پاسخ او گفت برخی پزشکان علیه انجمن شکایت کرده‌اند.

این تصمیم کمیسیون خدمات در نهایت با ۹ رای موافق، یک رای ممتنع و ۹ رای مخالف تصویب نشد.

  • با افزایش قیمت مکان‌های زیرنظر کمیسیون خدمات از تاریخ یکم تیرماه موافقت شد.

اردشیر اورمزدی پیشنهاد داد تا قیمت‌ها برای هموندان فرستاده شود و پس از آن تصمیم‌گیری شود.

جمشید گشتاسبی درباره‌ی قیمت‌های تالار خسروی گفت که در حدود ۹۰ درصد همکیشان از منوی اصلی تالار خسروی استفاده می‌کنند و این منو تنها دو هزار تومان و ۱۰ درصد افزایش قیمت داشته است.

اردشیر اورمزدی از خزانه‌دار پرسش کرد آیا هدف از افزایش قیمت‌ها به دست آوردن سود برای تالار پذیرایی است یا جبران ضرر؟ او گفت که برنامه‌هایی که برگزار می‌شود سوددهی زیادی ندارد.

جمشید دارابیان پیشنهاد داد اگر قیمت‌ها افزایش پیدا نکند در آینده باید قیمت‌ها را بیشتر به نسبت تورم افزایش داد که بار بیشتری دارد.

افشین نمیرانیان نیز درباره‌ی این مصوبه گفت باید در برخی مکان‌های زیر پوشش انجمن یارانه بدهیم مانند مهدکودک پرورش و مدرسه‌ها اما باید از جایی درآمدزایی کنیم. او گفت که انجمن باید در سازمان پذیرایی درآمدزایی داشته باشد تا بتواند در مکان‌های دیگر هزینه کند.

نمیرانیان در پایان گفت که خانواده‌های زرتشتی می‌توانند هزینه‌های برگزاری مراسم‌ها را بپردازند.

خادم پس از خوانده شدن تصمیم افزایش قیمت خدمات قصرفیروزه گفت که انجمن از خیریه بودن خارج شده است. چند هفته پیش پسری هزینه‌ی نصب سنگ قبر مادر خود را نداشت و به انجمن نیز این موضوع را اعلام نکرد. خادم از هموندان هیات‌مدیره پرسش کرد که انجمن به کجا کمک می‌کند؟ «خانه‌هایی خرابه به مردم داده شده است و انجمن می‌گوید که خیریه است.»

مصوبات کمیسیون مالی:

  • هزینه‌ی کتابخانه‌ی یگانگی از چهارم بهمن‌ماه تا ۲۲ اسفندماه ۱۳۹۵ به مبلغ دو میلیون و ۵۶۹ هزار ریال
  • کارکرد موبدان نگهبان آتش در فروردین‌ماه ۱۳۹۶ به مبلغ ۹ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال
  • تعمیر قفل در آدریان تهران به مبلغ دو میلیون و ۵۷۰ هزار ریال
  • اتمام تعمیرات پشت‌بام تالار خسروی و کتابخانه یگانگی به مبلغ ۱۳ میلیون ریال
  • صورت هزینه گهنبار خانه‌ی فرهنگ و هنر به مبلغ ۱۵ میلیون و ۷۳۳ هزار و ۷۰۰ ریال
  • هزینه‌ی سیستم صوتی برای گهنبار پذیرشگاه پارسایی به مبلغ دو میلیون ریال
  • اتمام تعمیر و نصب آب‌گرم کن گازی ضلع غربی آدریان تهران به مبلغ سه میلیون و ۵۰ هزار ریال

مصوبات کمیسیون فرهنگی، افزایش حق‌الزحمه‌ی موبدان رای نیاورد

  • کارکرد آموزگاران دینی دبیرستان فیروزبهرام در اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۶ :

آموزگار نخست ۱۶ ساعت در هفته در ۶۴ ساعت در ماه. آموزگار دوم ۱۲ ساعت در هفته و ۴۸ ساعت در ماه

  • مبلغ سه میلیون و ۱۶۵ هزار ریال که از محل تنخواه کتابخانه یگانگی طبق فاکتورهای ارایه شده هزینه شده است مورد تایید است که این فاکتورها از تاریخ پنجم فروردین‌ماه تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۶ است.
  • با کارکرد اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۶ راهنمای گردشگری آدریان تهران معادل ۱۶۱ ساعت و ۴۵ دقیقه معادل مبلغ ۹ میلیون و ۶۷۵ هزار ریال موافقت شد.
  • هزینه‌‌های صبحانه و ناهار فروردین‌ماه ۱۳۹۶ مهدکودک پرورش به مبلغ هشت میلیون و ۷۰۸ هزار و ۴۸۱ ریال مورد تایید است.
  • کارکرد منشی خانه‌ی فرهنگ و هنر از یکم تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۶ به مجموع ۸۷ ساعت و مبلغ پنج میلیون و ۲۲۰ هزار ریال مورد تایید است.
  • کارکرد موبدان نگهبان آتش در آدریان تهران در اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۶ به مبلغ ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال مورد تایید است.
  • هزینه‌های متفرقه و صبحانه و ناهار اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۶ مهدکودک پرورش به مبلغ ۹ میلیون و سه هزار و ۷۴۳ ریال مورد تایید است.
  • صورت ریز حق‌الزحمه‌های پرداختی کلاس‌های فوق‌العاده‌ی مهدکودک پرورش در اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۶ به مبلغ ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال مورد تایید است.
  • بابت کارکرد مسوول نمایشگاه آدریان تهران ۱۲۵ ساعت و به مبلغ شش میلیون و ۲۵۰ هزار ریال در نظر گرفته شد.

مصوبه‌ی پایانی کمیسیون فرهنگی درباره‌ی افزایش حق‌الزحمه‌ی موبدان نگهبان آتش بود که رای نیاورد و به تصویب هموندان نرسید.

«حق‌الزحمه‌ی موبدان نگهبان آتش آدریان تهران از مبلغ ۱۵۰ هزار ریال به ۳۰۰ هزار ریال بابت هر شیفت نگهبانی آتش و مراسم دینی افزایش یافت.»

کامبیز میزانیان هموند کمیسیون درباره‌ی این مصوبه گفت که نزدیک به هفت سال بود که حق‌الزحمه افزایش پیدا نکرده بود برای همین این مصوبه را در نظر گرفتیم. او افزود: «موبدان دو شیف کاری دارند که از ساعت ۸ تا ۱۴ و دیگری از ساعت ۱۴ تا ۲۰ است و در همه‌ی روزهای هفته است.»

این تصمیم با ۹ رای موافق، دو رای ممتنع و ۷ رای مخالف تصویب نشد.

تصمیم بر این شد تا کمیسیون هفته‌ی آینده‌ی پیشنهاد دیگری را مطرح کند.

گزارش: مبلغ ۱۵ میلیون و ۷۳۳ هزار و ۷۰۰ ریال هزینه‌ی برگزاری گهنبار خانه‌ی فرهنگ و هنر در تاریخ ۱۴ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۶ براساس مصوبه‌ای ۱۷ میلیون ریالی طبق فاکتورهای ارایه شده مورد تایید است.

مصوبه‌ی کمیسیون روابط عمومی:

  • افزایش مبلغ دریافتی مستمری‌بگیران از ۲۶۴ هزار و ۵۰۰ تومان به ۳۰۰ هزار تومان در ماه
  • خرید ویلچر برای همکیش نیازمند تا سقف هفت میلیون و ۵۰۰ هزار ریال

مصوبات کمیسیون ساختمان:

  • هزینه‌های متفرقه‌ی دفتر فنی از تاریخ ۱۴ اردیبهشت‌ماه تا ۱۴ خوردادماه ۱۳۹۶ به مبلغ هشت میلیون و ۶۵۲ هزار و ۵۰۰ ریال
  • هزینه‌ی سرویس کولر اماکن تحت پوشش انجمن به مبلغ ۲۴ میلیون و ۶۰ هزار ریال
  • هزینه‌ی تعمیر شیروانی اتاق کامپیوتر دبیرستان فیروزبهرام به مبلغ سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال
  • پرداخت سهم انجمن برای لوله‌کشی گاز خانه‌ی بختیان به مبلغ ۲۱ میلیون و ۸۹۲ هزار و ۵۰۰ ریال
  • برآورد هزینه‌ی تعمیرات فاضلاب مشترک کانون دانشجویان، سازمان زنان و تالار خسروی تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال

مصوبات کمیسیون موقوفات:

  • اجاره یک واحد مسکونی به مبلغ ۵۰ میلیون ریال ودیعه و اجاره بهای پنج میلیون ریال از تاریخ یکم تیرماه ۱۳۹۶ به مدت یک سال، تعمیرات به عهده‌ی مستاجر است.
  • تعدیل اجاره یک واحد مسکونی از مبلغ چهار میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به شش میلیون ریال با ودیعه‌ی ۶۰ میلیون ریال

سخنرانی:

در بخش سخنرانی همکیشان که پیش از آغاز نشست انجمن برگزار می‌شود افشین نمیرانیان جانشین فرنشین (:نایب‌رییس) انجمن گفت که یکی از همکیشان برای سخنرانی وقت گرفته است و ما به اعتبار او به دیگران وقت برای سخنرانی نداده‌ایم. پس از این گفته‌های نمیرانیان، کریمدادی یکی از همکیشان گفت که از دبیرخانه‌ وقت گرفته است و می‌خواهد مطالبی را بگوید.

کریمدادی در ادامه مطالبی را درباره‌ی زمین قزوین گفت:

«بنا بر شنیده‌ها انجمن قصد دارد زمین قزوین را بفروشد، فردی که همکیش است و در شهرداری قزوین کار می‌کند این موضوع را به من گفته است، از طرفی قیمتی که مطرح شده بسیار پایین است.»

کریمدادی در ادامه فرمی را نشان داد و براساس آن مدعی شد که در سال ۱۳۸۶ خورشیدی اله‌یار دانشمند فرنشین وقت انجمن این فرم را امضا کرده است و موافقت آموزش و پرورش قزوین برای فروش زمین گرفته شده است.

هنگامی که کریمدادی در حال صحبت بود افشین نمیرانیان سخنان او را قطع کرد و گفت که از آن‌جایی که درباره‌ی افراد صحبت می‌شود بهتر است این گفته‌ها در حضور آن‌ها زده شود. نمیرانیان افزود گفته‌هایی که درباره‌ی فروش زمین قزوین مطرح می‌شود درست نیست و تنها مکاتباتی انجام شده است.

حاشیه:

  • پیش از شروع نشست انجمن یکی از همکیشان که پیش از این در مجتمع رستم‌باغ ساکن بوده است جزوه‌ای با نام «روزگار غریبی است نازنین» همراه با یک لوح فشرده را میان هموندان پخش کرد. توزیع این جزوه اعتراض یکی از هموندان را در پی داشت.
  • هنگامی که تصمیم درمانگاه یگانگی تصویب نشد فرنشین انجمن پیشنهاد داد از آن‌جایی که فردی بیرون از جلسه بوده است دوباره رای‌گیری شود. او گفت همچنین هزینه درمانگاه پرداخت شده است پس بهتر است تا هموندان به آن رای موافق بدهند که در نهایت این مورد دوباره رای‌گیری نشد.
  • فهیم فرهادی بخشی از اساس‌نامه‌ی انجمن را خواند و گفت براساس آن بخشی از انجمن مربوط به امور خیریه است. «برای اداره و سرپرستی امور دینی، فرهنگی، کمک به امور اجتماعی، بهداشتی، خیریه، موقوفه، رفاهی و سایر کارهای زرتشتیان موسسه‌ای به نام انجمن زرتشتیان تهران برای مدت نامحدود از طرف جماعت زرتشتی تشکیل که با همین نام دارای مهر می‌باشد که در اساس‌نامه به اختصار انجمن نامیده می‌شود.»  
  • در هنگام مصوبات کمیسیون فرهنگی، آرمین هورمزدی درخواست کرد که برخی مصوبات جداگانه رای‌گیری شود چون ممکن است برخی نسبت به مصوبه‌ای موافق و نسبت به دیگری مخالف باشند. افشین نمیرانیان نیز در پاسخ او گفت که به شوند صرفه‌جویی در وقت مصوبات مالی با یکدیگر رای‌گیری می‌شوند اما هر هموندی می‌تواند درخواست بدهد تا مصوبه‌ای جداگانه رای‌گیری شود.
  • انجمن موبدان ایران نامه‌ای به انجمن زرتشتیان تهران فرستاده است که برمبنای انجمن اقدامی انجام دهد تا در هنگام اوستاخوانی در تالارهای انجمن، باشندگان کلاه بر سر داشته باشند.
  • کنگره‌ی جوانان برگزیده‌ی زرتشتی در نامه‌ای به انجمن هزینه‌ی برگزاری کنگره را ۱۱ میلیون تومان اعلام کرده و از انجمن خواسته است تا بخشی از هزینه را پرداخت کند.
  • خادم در اعتراض به مصوبات افزایش قیمت خدمات انجمن، نشست را ترک کرد و پیش از آن اعلام کرد که به تمامی مصوبات افزایش هزینه‌ها رای مخالف داده است.
  • در پایان نشست انجمن هموندان انجمن تصمیم بر این داشتند تا درباره‌ی موقوفه‌ی گیو تصمیم‌گیری کنند که فرنشین انجمن اعلام کرد در این مورد دخالت نمی‌کند و قصد داشت تا نشست را ترک کند که با مخالفت هموندان در نشست باقی ماند. افشین نمیرانیان نیز اعلام کرد شش تن برای هموندی در موقوفه‌ی گیو اعلام آمادگی کرده‌اند.

نشست هفتگی انجمن زرتشتیان تهران در ساعت ۲۱ و ۵۰ دقیقه در غیاب رستم خرمدین غیرعلنی شد.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

8 پاسخ

  1. آیا فرمان اخیر رهبر معظم انقلاب (آتش به اختیار) در مورد انجمن زرتشتیان تهران هم صدق میکند؟ نماینده محترم مجلس و انجمن موبدان لطفا نظر دهند. آیت اله خامنه ای هفته گذشته گفتند که هر گاه اختلالی در فرماندهی رخ دهد که قادر به مدیریت به صلاح جامعه نباشد، هر فرد باید آتش به اختیار در جهت نجات جامعه کار کند. متاسفانه انجمن زرتشتیان تهران هم از نظر مدیریت به نقطه ای رسیده که نتوانسته وظیفه فرماندهی خود را انجام دهد. در دین زرتشتی امر به معروف و نهی از منکر نداریم، ولی مبارزه با دروندان و بداندیشان داریم. در طی یک سال گذشته آنچه از انجمن زرتشتیان تهران دیدیم، خواندیم و شنیدیم دقیقا مصداق آتش به اختیار تک تک هموندان انجمن است.

  2. مبلغ یک میلیارد تومان که از طرف وزارت بهداشت برای تکمیل درمانگاه یگانگی داده شد چه شده است؟ چگونه مصرف شد؟ چه کسی پاسخگوست؟

  3. اينجانب دكتر فرين فرارونى از بدو بازگشايى درمانگاه يگانگى از تاريخ ٥/٣/٨٧ تا٢٧/١١/٩٥ به معالجه ى بيماران در درمانگاه يگانگى مشغول بودم يعنى دقيقا ٨ سال و ٩ ماه، هشت ساعت در هفته بدون قرار داد كار و بيمه .
    بعد از يك سرى بى حرمتيها از طرف رييس انجمن زرتشتيان و مدير مسيول درمانگاه يگانگى مجبورشدم به اداره ى كار عليه رييس انجمن شكايت كنم تا حق و حقوق قانونى خود را مطالبه كنم قبل از اقدام به اين كار بارها طى نامه وحضور در جلسات انجمن اعتراض خود را جهت بى حرمتىهاى اعمال شده اعلام كردم اما شوربختانه هيچگونه ترتيب اثرى داده نشد و من مجبور شدم به مراجع قانونى اعتراضم را ببرم اما رياست انجمن براى مخالفت به اين عملكرد من تصميم به بلوكه كردن دستمزد قانونى من به مدت ٥ ماه كه حدودا هفت مليون تومان ميشود كرده است .دپى شكايتم به اداره ى كار شرمنده بودم كه دادخواستم عليه انجمنى بود كه نام زرتشتىان در كنارش بود .زرتشتيانى كه نامشان به گفتار و كردار نيك مشهور است زرتشتيانى كه معروف به راستى و درستى در كردار هستند اماحد اقل حق و حقوق قانونى كارمند خود را در نظر نميگيرد سابقه ى كار را ناديده مى انگارد تا جايى كه دسترنج كارمند خود را به بهانه ى شكايت نميدهد من بدين وسيله اعلام ميدارم تا گرفتن حق وحقوق قانونى خود تا مراجع بالاتر هم اعتراض خود را ميبرم و اين كار را حق خود ميدانم شرمنده هستم كه رياست انجمن نام نيك زرتشتيان را با بى عدالتىها در مراجع قانونى خدشه دار ميكند

  4. رفتار وگفتاری عجیب از استاد فیزیک دانشگاه و گفتاری صحیح از سخنرانی که شخصا مشتاق شنیدنش قبلا نبوده ام!
    معیار دارایی نداری جامعه اگر اینگونه است وای به حال ما!

  5. مهد کودک پرورش شهریه نمی گیرد؟
    اگر می گیرد پس چرا فقط هزینه های مهد کودک اعلام می شود؟
    آیا این هزینه ها که برای مهد پرورش اعلام می شود مابه التفاوتی است که انجمن می دهد و یا کل هزینه است بی آن که نامی از شهریه های پرداختی آورده شود؟

  6. ضمن خسته نباشید به هموندان انجمن ، یک پرسش که اخیراً مرا آزرده کرده است گرفتن بخشی ازباشگاه وصال ( فروهر ) می باشد .آیا انجمن با این خانه هائی که خراب است یا خراب می کند و می اندازد مثل خانه خرمن گیو در نزدیکی باشگاه وصال یا زمین های قصر فیروزه که سپاه گرفته و نمی دانم آیا پولی به انجمن می دهد یا نه ؟ نمی تواند در مقابل زمین های قصر فیروزه یا فروش خانه هایی که قبلاً گفته شد آن قسمت از باشگاه را که توسط بنیاد گرفته شده خریداری کند لااقل این مکان را برای ورزش جوانانمان داشته باشیم . یعنی ما همیشه باید اموال خود را به نحوی ازدست بدهیم . نباید معاوضه ای صورت گیرد . خواهش می کنم یک فکری برای باشگاه وصال بکنید تا دیر نشده . این را هم می دانم که باشگاه وصال مربوط به سازمان فروهر می باشد ولی باید یکی شد و فکری اساسی کرد .با تشکر

  7. از نماینده گرامی زرتشتیان می خواهیم تا مشکل زمین وصال حل کنند . بطور واقعی حل کنند تا مانند زمین مارکار در یزد و ماجرای مرتاض تکرار نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06