لوگو امرداد
همراه با نام‌های برگزیدگان

محل برگزاری و اسامی پذیرفته‌شدگان کنگره جوانان زرتشتی اعلام شد

hotel

نام پذیرفته‌شدگان مرحله‌ی نخست ششمین کنگره جوانان برگزیده زرتشتی اعلام شد.

برپایه‌ی آگهی منتشر شده از سوی کمیته‌ی برگزاری این کنگره، اسامی پذیرفته‌شدگان در ششمین کنگره جوانان زرتشتی آگاهی‌رسانی شده است. این افراد شامل افراد پذیرفته شده نهایی و لیست رزرو است.

گفتنی است درصورتی که هر یک از افراد پذیرفته شده نتوانند یا مایل به شرکت در کنگره جوانان برگزیده زرتشتی نباشند، از افراد لیست رزرو دعوت خواهند شد و از این‌رو افراد رزروی هم می‌بایست خود را برای کمیته داوری بفرستند. هتل ایوان کرمان که نخستین هتل سنتی در استان کرمان است، میزبان شرکت‌کنندگان این کنگره خواهد بود.

این هتل در اسفند ۱۳۹۵ خورشیدی در شهر ماهان، ۴۷ کیلومتری کرمان بنا شده است و یکی از بناهای جانبی شاه نعمت‌اله ولی بوده و به تازگی مرمت یافته است.

دوست‌داران می‌توانند برای آگاهی‌های در کانال ششمین کنگره جوانان برگزیده زرتشتی به نشانی https://t.me/zycongress عضو شوند.

در زیر نام‌های برگزیدگان این دوره آمده است:

آتری قدس، آرش خسرویانی، آزاده نمیرانیان، آناهیتا عبد شریف‌آبادی، آناهیتا نمیرانیان، آناهیتا وهمنی، اشکان نجمی‌زاده، بهرام آبادیان، بهمن جاماسبی، بهنام مرادیان، پندار پارسی، پوروشسب سروش‌پور، خسرو پرخیده، راستین نمیرانیان، رامتین خدادادی، رائیکا خورشیدیان، رستم یزدانی بیوکی، شادی اجباری، شهریار بهرامی، شیرین زندیان، فربد خانی‌زاده، فرزاد ایرجی، فرشاد کاویانی گوهرخیزی، فرشید وهمنی، کورش مرادیان، کوروس شهریاری، کیوان منکچیان شریف‌آباد، مازیار نیک‌بخش، منیژه شهریاری کلانتری، مهربان هماوندی، مهربد وخشوری، نیلوفر بنداریان، نیلوفر فلفلی، هوشنگ خنجری، هومن پشوتنی‌زاده، یاسمین اُشیدری

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

4 پاسخ

  1. ایکاش اسامی و ویژگی آنها منتشر می شد تا ضمن آشنایی با بهترین جوانان جامعه به آنها افتخار میگردیم.

  2. با خسته نباشید فراوان .ای کاش تعداد جوانان بیشتری را گرد هم می آوردید

  3. چرا نباید فرصت باشد که همه جوانان علاقمند در کنگره جوانان شرکت کنند؟ کسانی که برتر هستند و امتیاز دارند در کنگره و جلسات زیاد شرکت میکنند. اتفاقا جوانان زرتشتی که تابحال جایی نبودند و امتیاز خاصی ندارند نیاز به شرکت در اینگونه کنگره و تقویت استعداد دارند.

  4. شما باید حداقل 100 نفر از جوانان را دور هم جمع میکردید .نه 20 نفر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-04