لوگو امرداد

واپسین آگاهی‌ها از اردوی کانون دانشجویان زرتشتی

ordo

اردوی کانون دانشجویان زرتشتی از 22 تا 29 امردادماه برگزار خواهد شد و از نهم اردیبهشت‌ماه نام‌نویسی‌های اولیه صورت خواهد گرفت.

دانش‌آموزانی که تمایل به شرکت در سی‌ونهمین دوره‌ی اردوی کانون دانشجویان زرتشتی را دارند می‌بایست از نهم اردیبهشت‌ماه از تارنمای www.ordoo.kdz.ir فرم درخواست را بگیرند و یا برای گرفتن فرم به کانون دانشجویان زرتشتی بروند. واپسین زمان برای فرستادن این فرم‌ها 23 اردیبهشت‌ماه 1396 خورشیدی است.

دوست‌دارانی که تمایل دارند در این اردو سدره­پوش شوند نیز می‌بایست اسامی خود را تا 23 اردیبهشت‌ماه به کانون دانشجویان زرتشتی اعلام کنند. برای آگاهی‌های بیشتر نیز روزهای سه‌شنبه و پنج‌شنبه از ساعت 17 تا 20 با شماره تلفن‌های 66706419 و 667446700 تماس بگیرید.

سی‌ونهمین اردوی کانون دانشجویان زرتشتی از 22 تا 29 امردادماه 1396 خورشیدی در مارکار تهرانپارس برگزار خواهد شد.

اردوی دینی، آموزشی، تربیتی ، فرهنگی و تفریحی دانش‌آموزان زرتشتی 14 تا 18 سال سراسر کشور با آرمان‌های تلاش در گسترش روحیه‌ی سازندگی، همکاری و همبستگی بین نوجوانان و جوانان زرتشتی، بالا بردن آگاهی‌های دینی، علمی، فرهنگی و مهارت های ورزشی، فنی و هنری، ایجاد روحیه‌ی اجتماعی و اعتماد به نفس، افزایش احساس مسئولیت، نظم و دقت و آشنا نمودن جوانان و نوجوانان زرتشتی با یکدیگر برگزار خواهد شد.

 

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09