لوگو امرداد

نام‌نویسی ششمین کنگره جوانان برگزیده زرتشتی آغاز شد

ششمین کنگره جوانان برگزیده زرتشتیکمیته‌ی برگزاری کنگره جوانان برگزیده‌ی زرتشتی در نظر دارد ششمین دوره‌ی آن را در تیرماه ۱۳۹۶ خورشیدی برگزار کند.

«فرصتی برای آغاز شناخت‌ها، دوستی‌ها، همفکری‌ها و همدلی‌ها، برای ماندن و ساختن» شعار این دوره‌ی کنگره است که با آرمان‌های زیر برگزار می‌شود:

۱. شناسایی، معرفی و همسو­سازی استعدادها

۲. افزایش دانش و بینش دینی- اجتماعی و مهارت­های زندگی جمعی و کار گروهی

۳. آشنایی و ایجاد همبستگی در محیطی پرنشاط در راستای افزایش زمینه­های همکاری در آینده

۴. افزایش احساس تعلق و پیوستگی با جامعه و علاقه به مشارکت در امور اجتماعی

کمیته برگزاری کنگره ششم با انتشار این خبر اعلام کرد جوانان زرتشتی علاقه‏مند که از ۲۲ تا ۳۵ سال دارند و دارای پیشینه‌ی برتر تحصیلی، کاری، هنری، اجتماعی، دینی یا … هستند، می‏توانند از یکم تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۶ خورشیدی به نشانی اینترنتی www.zycongress.com رفته و برای باشندگی در ششمین کنگره‌ی جوانان برگزیده‌ی زرتشتی نام‌نویسی کنند. همچنین برای آگاهی از روند نام‌نویسی و پیشینه‌ی برگزاری کنگره، به نشانی اینترنتی http://telegram.me/zycongress سر بزنند یا با شماره‌ی ۰۹۲۱۴۸۴۶۰۳۱ تماس بگیرند.

در پیام کمیته‌ی برگزاری ششمین دوره‌ی کنگره‌ی جوانان زرتشتی می‌خوانیم:

از آنجا که سیر تاریخی جهان نشان‏دهنده‌ی این است که همواره برگزیدگان و نخبگان در هر جامعه با برگزاری نشست‏ها و با اعتقاد به خردگرایی اجتماعی، راه‌کارهای خود را در بهبود شرایط وقت و مدیریت بحران، به مشورت می‏گذاشتند؛ بنابراین به بستری نیاز است که در آن، افراد جوان و برگزیده‌ی جامعه‌ی زرتشتی نیز این امکان را بیابند که از نزدیک با هم آشنا شده و به واسطه‌ی آن به تبادل توانمندی‌ها و اندیشه‌های خویش بپردازند. آنگاه می‏توانند با همسو شدن استعدادها و توانایی‌هایشان و با بهره‌گیری از نیرویی مضاعف که حاصل هم‌افزایی ذهنی افراد است، بیش از پیش در پیشبرد جامعه خود بکوشند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06