لوگو امرداد
کاروان گروه‌های ایرانی برگزار می‌کند

پیاده‌روی از شیراز تا خلیج فارس

khalijکاروان گروه‌های ایرانی، 28 فروردین از شیراز پیاده‌روی خود را در مسیری ۶۰۰ کیلومتری آغاز می‌کنند تا روز دهم اردیبهشت و به مناسبت روز خلیج فارس به بندرعباس برسند.
باز هم تاروپود در هم بافته شده‌ی ایران زمین، همانانی که هزاران سالست با جان و دل، خاک پاک میهنمان را پاسداری کردند و شیران بیشه‌ی این سرزمین کهن و عاشقان جان برکف ذره ذره خاکش هستند بر آن شدند تا نه تنها در سخن، بلکه چونان قبل، با تمام رگ و پی، به همه‌ی سیاستمداران و آنان‌که خواب تجزیه‌ی این کهن دیار را دیده‌اند نشان دهند که آن‌چنان در هم تنیده‌اند که هرگز و هرگز هیچ قدرتی نمی‌تواند این برادران هم خون و خواهران جانی را از هم جدا کند.
سفر ویژه‌ی کاروان تیره‌های ایرانی با پای پیاده و بودجه ی کاملا شخصی، بدون هیچ‌گونه پشتیبانی از سازمان‌ها یا مراکز دولتی،  28 فروردین از دیار عشق، شیراز که پایتخت پرشکوه ستودنی‌ترین پادشاهی این سرزمین است آغاز و 10 اردیبهشت امواج نیلگون «خلیج همیشه فارس» برپاهای خسته ولی استوارشان، بوسه خواهند زد.
ویژگی‌های همراهی با این گروه عاشق، نخست، جاری شدن عشق در رگ و پی، به این خاک اهوراییست… سپس، آمادگی جسمی برای چنین پیاده روی‌ای همراه با پوشش ویژه یک گروه ایرانیست.
مهربانانی که همراه می‌شوند باید پذیرای قانون‌ها و شرایط سفر نیز باشند.
برای همراه شدن با این شیران یل و شیرزنان ایران زمین می‌توانید با مدیر و برنامه‌ریز گروه، غلامعلی کاظمی قشقایی که همواره برای پاسداری و گسترش فرهنگ زیبای میهنمان تلاش می‌کند، با شماره‌ی 09177129732 تماس بگیرید.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. درود بر ایران.
    در راه تو کی ارزشی دارد این جان ما
    پاینده باشی خاک ایران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-05